Meiden van Holland.quote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792

quote:

Ik ken hem van de aftiteling van de film Léon The Professionalquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Evertjan het volgende:
Zat toch ook in een reclame dit nummer?

Klopt, de harde versiequote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meiden van Holland.
Heb ik gehoord, tenminste. Zelf geen ervaring mee.

Was jij hier al eerder?quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala

Dan wordt het idd kutquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792

Alle ellende begint bij Herman van Veenquote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zonder de ring van Herman stond Claudia nu niet op 4

quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Radio 2.. ow ja daar luister ik ook altijd naar..
Waarom?
Nou.. hilversum 3 bestond nog niet..
(Spijkers met koppen)

Nee, is tegenwoordig meer NPO538quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala

Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de Pokemonquote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker in het water, ik ga alvast naar huis, ik zie je een druppel later.

3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.quote:

Rob, ben jij dat?quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.

Das al heel de tijd zoquote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:
De clip loopt niet synchroon met de tekst...

Aha, dat heb ik wel vagelijk gelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.

Ga je schamen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.

Da's eerder regel dan uitzondering, geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:

Kijk jij ook 792?quote:

Valt me nu pas opquote:

oh ik was aan t eten denk ikquote:

Start een actiequote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.

Zeker Alfred Jodokus Kwak was mijn leven als klein kind.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de Pokemon

Geen enkele doet dat. Lijkt me toch geen moeite om dat even gelijk te laten lopen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:

Die is veel leuker inderdaad ja.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.

Dat had wel een iets aansprekender plaat mogen zijn trouwens.quote:

Arme Rob, wordt een zwaar uur. Lijkt wel of elke keer vanaf 14 uur kut is. Gisteren ook al zo, met veel platen van de laatste drie jaarquote:

Gebrek in je opvoedingquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Herman van Veen wel maar dit nummer niet.

whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Tango In The Night was het laatste goede wat ze gemaakt hebben.

Die ga ik overslaanquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uur

Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.quote:

En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat wasquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit echt 1 van de mindere van FM

Dan hoeft hij ook geen klaagmails voor te lezen van ene Rob S. uit Hilversum.quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uur

Nee dat was Big Lovequote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat was

Mensen beginnen ook bordjes en papiertjes met teksten omhoog te houden.quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
Dat zwaaien begint wel irritant te worden

Ik vind Seven Wonders en Everywhere best goedquote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?
Daar was het al mis gegaan...

990 is wel een bazennummer overigensquote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal wel iets over 991 vertellen

Hmmm... nah.....quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.

In de liveuitvoering zekerquote:

Ik vind de studioversie ook mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de liveuitvoering zeker

Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal wel iets over 991 vertellen

quote:

Aren't we all?quote:

quote:Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.

Nee gewoon dat het zijn allereerste ploatje op dn nationale radio wasquote:Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.

Alleen bij het inzingen van Eternal Flamequote:

Lijkt wel een dartscafe straks zien we nog volwassen mensen rond lopen verkleed als Oempaloempasquote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen beginnen ook bordjes en papiertjes met teksten omhoog te houden.

Die is veel beter dan dees.quote:

Ik ook als ik onder de douche gaquote:Op maandag 28 december 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen bij het inzingen van Eternal Flame

Wist niet dat de zanger van Fall Out Boy daar ook in meedeed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |