Gebrek in je opvoedingquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Herman van Veen wel maar dit nummer niet.

whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Tango In The Night was het laatste goede wat ze gemaakt hebben.

Die ga ik overslaanquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uur

Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.quote:

En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat wasquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit echt 1 van de mindere van FM

Dan hoeft hij ook geen klaagmails voor te lezen van ene Rob S. uit Hilversum.quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uur

Nee dat was Big Lovequote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat was

Mensen beginnen ook bordjes en papiertjes met teksten omhoog te houden.quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
Dat zwaaien begint wel irritant te worden

Ik vind Seven Wonders en Everywhere best goedquote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?
Daar was het al mis gegaan...

990 is wel een bazennummer overigensquote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal wel iets over 991 vertellen

Hmmm... nah.....quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.

In de liveuitvoering zekerquote:

Ik vind de studioversie ook mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de liveuitvoering zeker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |