Meiden van Holland.quote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792

quote:

Ik ken hem van de aftiteling van de film Léon The Professionalquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Evertjan het volgende:
Zat toch ook in een reclame dit nummer?

Klopt, de harde versiequote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meiden van Holland.
Heb ik gehoord, tenminste. Zelf geen ervaring mee.

Was jij hier al eerder?quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala

Dan wordt het idd kutquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792

Alle ellende begint bij Herman van Veenquote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zonder de ring van Herman stond Claudia nu niet op 4

quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Radio 2.. ow ja daar luister ik ook altijd naar..
Waarom?
Nou.. hilversum 3 bestond nog niet..
(Spijkers met koppen)

Nee, is tegenwoordig meer NPO538quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala

Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de Pokemonquote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker in het water, ik ga alvast naar huis, ik zie je een druppel later.

3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.quote:

Rob, ben jij dat?quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |