En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.

Waarom staat die eigenlijk niet in de lijst met Hey Marlous?quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Hier mag alleen Jan Dirk Stouten doorheen praten.

Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meerendeel van de stemmers zal wel vrouw zijn

quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een lekkere als je 10-0 voor staat.

Ik vond deze ook leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band is beter.

ik wist wel dat ie zijn beste tijd op de radio gehad heeft...quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.

Net zo schokkend inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.

Same differencequote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.

Klopt en ook iets te wormvormigquote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik met 34 waarschijnlijk veel te jong voor je.

Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.

Dat is muziek met een lach en een traan.quote:

Niet????quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking:
Het origineel was NIET van de Hermes Houseband

ah... nooit geweten...quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek met een lach en een traan.

Lachen om de fans, tranen om de kwaliteit?quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Tranen van het lachen iddquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Nou nou nou, het is leuke muziek.quote:

Dat verbaast me inderdaad nietsquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |