quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk nummer als Ajax weer eens in de kuip gescoord had...

Maar 15 jaar ouder.... valt best mee... mn ex is 18 jaar en 9 maand ouder.quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.

Oh, dan ben ik met 34 waarschijnlijk veel te jong voor je.quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar 15 jaar ouder.... valt best mee... mn ex is 18 jaar en 9 maand ouder.

Dat zeg jij als BSB fan?quote:

En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.

Waarom staat die eigenlijk niet in de lijst met Hey Marlous?quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Hier mag alleen Jan Dirk Stouten doorheen praten.

Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meerendeel van de stemmers zal wel vrouw zijn

quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een lekkere als je 10-0 voor staat.

Ik vond deze ook leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band is beter.

ik wist wel dat ie zijn beste tijd op de radio gehad heeft...quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:

Net zo schokkend inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.

Same differencequote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.

Klopt en ook iets te wormvormigquote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik met 34 waarschijnlijk veel te jong voor je.

Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.

Dat is muziek met een lach en een traan.quote:

Niet????quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking:
Het origineel was NIET van de Hermes Houseband

ah... nooit geweten...quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek met een lach en een traan.

Lachen om de fans, tranen om de kwaliteit?quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Tranen van het lachen iddquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Nou nou nou, het is leuke muziek.quote:

Dat verbaast me inderdaad nietsquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.

Toch knap dat hij die kuturen steeds krijgt.quote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb medelijden met Rob voor het komemde uurtje

Ik word inderdaad vaak uitgelachen als ik in de supermarkt loop met mijn BSB t-shirt.quote:Op maandag 28 december 2015 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lachen om de fans, tranen om de kwaliteit?

daarom verheug ik me er wel een beetje opquote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb medelijden met Rob voor het komemde uurtje

Jij verheugt je nu al op 842 zekerquote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word inderdaad vaak uitgelachen als ik in de supermarkt loop met mijn BSB t-shirt.

Jawel.. van half 1 tot 8 voor 5 en vanochtend een klein uurtjequote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]je hebt in alle topics vanaf vannacht gepost. Heb je niet geslapen?

Daarom ik heb ik extra lang geslapen vandaag.quote:

quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef Strani het volgende:
Rob krijgt wel meteen Anouk. Dat is toch mazzel.

Zou je lachen?quote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat ik zou lachen als ik de verwijzing begreep?

Was wel een feessie vlak na 5-enquote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]je hebt in alle topics vanaf vannacht gepost. Heb je niet geslapen?

Hoelaat is dat ongeveer?quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom ik heb ik extra lang geslapen vandaag.

Nou, mooi dat het dartsen nu begint.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef cafca het volgende:
1000 Stay Rihanna feat. Mikky Ekko
999 Girl Anouk
998 Jumping Jack Flash The Rolling Stones
997 Blurred Lines Robin Thicke
996 You're Beautiful James Blunt
995 It's A Long Way There Little River Band
994 The Blower's Daughter Damien Rice
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato ja, waarom?
992 You Oughta Know Alanis Morissette
991 Bicycle Race Queen
990 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward
989 Because The Night Patti Smith

Je bent een vent!quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zonder me te kennen?

Hazes krijgt hij ook nog vandaag.quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rob heeft hooguit problemen met Marco en dit is niet zijn slechtste

Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.quote:

Dat vind ie wel leuk hoorquote:

Doe je dit de komende nachten ook?quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel.. van half 1 tot 8 voor 5 en vanochtend een klein uurtje
Ja, prachtig! Al was het het achteraf niet waard. Hopelijk zakt Ich Bin Wie Du weer 100 plaatsen en komt het op een normaal tijdstip uit.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was wel een feessie vlak na 5-en

quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef cafca het volgende:
1000 Stay Rihanna feat. Mikky Ekko
999 Girl Anouk
998 Jumping Jack Flash The Rolling Stones
997 Blurred Lines Robin Thicke
996 You're Beautiful James Blunt
995 It's A Long Way There Little River Band
994 The Blower's Daughter Damien Rice
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato
992 You Oughta Know Alanis Morissette Te vaak gehoord, dus
991 Bicycle Race Queen
990 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward![]()
![]()
989 Because The Night Patti Smith Geschreven door The Boss, dus

Als jij die bejaarde kerels eens links laat liggen zou je wellicht een hele andere kijk op mannen krijgenquote:

Dat zal ze enorm kunnen waarderen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.

En nog niet door de zendercoördinator achter de microfoon is weggetrokken.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het soberso al opmerkelijk dat Rob een lijstje presenteerd.

Ah ja, #teamcarolienquote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Evertjan het volgende:
Die producer van Rob is een tof wijf

Schat, mijn ex is geen kerelquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij die bejaarde kerels eens links laat liggen zou je wellicht een hele andere kijk op mannen krijgen

Je mag dan wel geen lijst hebben, je hebt Gijs wel gehoordquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaagmans geweest.
Hopelijk een genottelijke #1000

Is niet de planningquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dit de komende nachten ook?
Of nog wat meer mensen stemmen erop zodat ie een uurtje of 10 's ochtends komt.quote:[..]
Ja, prachtig! Al was het het achteraf niet waard. Hopelijk zakt Ich Bin Wie Du weer 100 plaatsen en komt het op een normaal tijdstip uit.

I did it all for the noekiequote:Op maandag 28 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.

Kijk, dat past helemaal bij Anouk, toch?quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
I did it all for the noekie
C'mon
The noekie
C'mon
So you can take that cookie
And stick it up your, yeah!!

:pquote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, nou begrijp ik de verwijzing. Was dat nou zo moeilijk?

quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen lijst hebben, je hebt Gijs wel gehoord

Mag ookquote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef peaceman het volgende:
Of nog wat meer mensen stemmen erop zodat ie een uurtje of 10 's ochtends komt.

Nu verdien je definitief een pak slaag van de Rammstein leden.quote:Op maandag 28 december 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch wel een beetje een 'my first metalband' hoor, komt ook door de tijdsgeest overigens, Metallica heeft dat ook wel maar die hebben tenminste nog wat ouwe lullen om hun imago op te vijzelen.
Linkin Park is er nog zo eentje. Al vind ik Rammstein van die 3 wel de beste.

Nope, dat was radio 1/2 s nachtsquote:Op maandag 28 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
Nummet 991 is het eerste liedje wat Rob draaide bij Radio 3 toen hij daar voor het eerst begon #leukeweetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |