SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officile beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
Pauze. 1 uur voorbij. holy fuck wat een vette film.
Had niet zo'nSPOILER: kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht(she/her)![]()
Supervette film.
Laat deel acht en negen maar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Jovatov op 16-12-2015 22:19:49 ]![]()
Net dus gezien bij Cinerama. Vermakelijk hoe (toen wij de zaal aan het verlaten waren) iedereen met volle interesse ons aankeek om te kijken hoe wij de film vonden.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Jovatov het volgende:
Supervette film.
Laat deel acht en negen maar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overtrof mijn verwachtingen. Ongelofelijk genoten. Laat volgende deel maar komen!Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ik heb me prima vermaakt, en zowaar bloed in Star Wars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zeker een 8,5 waard.Powered by Janetje![]()
Wat een fantastische film! Van de eerste tot de laatste minuut met een brede grijns op mijn gezicht gezeten, nou ja, bijna elke minuut, soms ook met mijn mond wagenwijd open. Na delen 1, 2 en 3 en het in mijn ogen verprutsen door JJ waar Star Trek (ja Trek) voor stond, had ik niet zoveel hoop op een hele toffe nieuwe Star Wars film, maar ik heb (gelukkig) volledig ongelijk gekregen. Dus mocht je zelf ook nog twijfelen: ga 'm zien!There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Meeste personages vielen me goed mee, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vrij veel humor in de film en meestal ook heel erg geslaagd.
In het geheel erg geslaagd, alleen vond ik dat Abrams net iets te veel leunt op of refereert naar het verleden.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meeste personages vielen me goed mee, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vrij veel humor in de film en meestal ook heel erg geslaagd.
In het geheel erg geslaagd, alleen vond ik dat Abrams net iets te veel leunt op of refereert naar het verleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meeste personages vielen me goed mee, alleenWat stijn_ zegt, komt nog wel. Zeker ook als je de aandacht in de media zag om zo'n kleine rol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vrij veel humor in de film en meestal ook heel erg geslaagd.
In het geheel erg geslaagd, alleen vond ik dat Abrams net iets te veel leunt op of refereert naar het verleden.Powered by Janetje![]()
Kylo Ren is trouwens een veel boeiender personage dan Darth Vader.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Zo... net terug van m'n 2e keer vandaag. Hij blijft goed, maar valt wel op dat er eigenlijk geen memorable muziek in deze film zit. Het is vooral rondom de oude muzikale thema's heenwerken.Yup, en (zo te zien) weer eentje die langer dan 1 film meegaat.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kylo Ren is trouwens een veel boeiender personage dan Darth Vader."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Let op, zou wellicht een spoiler kunnen zijn voor episode 8/9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Let op, zou wellicht een spoiler kunnen zijn voor episode 8/9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Net gezien, beter dan ik had verwacht. Echt ouderwets Star Wars, paar toevalligheden die een beetje jammer waren, maar al met al wel een echte Star Wars film. Toch blijft het natuurlijk pulp.
Een 7.77 op de schaal van JJWie dit leest is hek.![]()
Let op, zou wellicht een spoiler kunnen zijn voor episode 8/9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
Let op, zou wellicht een spoiler kunnen zijn voor episode 8/9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Pauze. 1 uur voorbij. holy fuck wat een vette film.
Had niet zo'nHad ik maar een pauze, bij mij begon de Grolsch te dringen.SPOILER: kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]Dat lijkt me echt heel lame...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb me prima vermaakt, en zowaar bloed in Star Wars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zeker een 8,5 waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ook net geweest![]()
Leuke frisse nieuwe karakters en tegelijk ook mooi teruggrijpen op het oude
Stukjes humor erin, geweldig ook. De zaal moest regelmatig lachen.
En op het einde gewoon applaus, dat heb ik niet vaak meer gezien bij films
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Fantastische film, het oude Star Wars gevoel in een nieuw jasje, hopen dat de volgende 2 net zo goed zijn.
Ook de eerste keer voor mij dat ik mee maakte dat het publiek ging klappen toen de credits op het scherm verschenen.![]()
Ja precies dat, en bij de opening, en toen Han Solo in beeld kwam, niet bij Leia, maar och misschien herkende ze dr nietquote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook net geweest![]()
En op het einde gewoon applaus, dat heb ik niet vaak meer gezien bij films![]()
![]()
dat is echt gayquote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Fantastische film, het oude Star Wars gevoel in een nieuw jasje, hopen dat de volgende 2 net zo goed zijn.
Ook de eerste keer voor mij dat ik mee maakte dat het publiek ging klappen toen de credits op het scherm verschenen.![]()
Gelukkig was het vanmorgen zo dat een aantal het trachten maar dat dat direct uitdoofde. Wat dat betreft zaten we in een zaal die er lang niet zo van onder de indruk van was als ik al die gezichten mocht geloven.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef 1shot1kill het volgende:
EN DAT DUIMPJE TROUWENS
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ja dit topic komt ook totaal niet overeen met wat ik en vrienden gezien hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gelukkig was het vanmorgen zo dat een aantal het trachten maar dat dat direct uitdoofde. Wat dat betreft zaten we in een zaal die er lang niet zo van onder de indruk van was als ik al die gezichten mocht geloven.![]()
![]()
Gaaf ja. Geweldig gedaan hoeveel karakter ze in zo'n gekke bal hebben weten te stoppen.quote:❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.PWBF![]()
C3PO is ook een beetje de Jar Jar van de original trilogy.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maten en ik gaven elkaar wel een high five. Droevig, ik weet het.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook net geweest![]()
En op het einde gewoon applaus, dat heb ik niet vaak meer gezien bij filmsOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik werd al een beetje emotioneel toen ik de gele letters weer door de ruimte zag zweven, dus mijn mening heeft sowieso al erg last van fanboybias. (Al kan dat juist ook tot hele negatieve kritiek leiden.)
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.![]()
is een erg tof personagequote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.![]()
Ik wil een gifje van Rey die een flesje water boven haar mond leegschud :pquote:Op donderdag 17 december 2015 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste moment van de film.
Ik wil een gifje.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.BB-8 is juist een briljant bedachte robot, die in veel shots zelfs echt is. Werkt perfect, en heeft geweldige interactie met alle personages. Juist een prestatie van de film makers om zoveel emotie in een "bal" te stoppen. Vraag me af wat de trailers van Star Wars dan nog meer hadden moeten doen om je de bios in te krijgen. Want de trailers en teasers(niet de tv-spots) van Star Wars waren echt van uitmuntend niveau.
Hele zaal ging stukquote:echt een briljante scne ook.
![]()
Normaal erger ik me trouwens aan ieder geluidje maar de crowd ging meerdere malen wild en het was geweldig. Je zat daar in de bios als een grote Star Wars-familie. Meerdere malen applaus, kippenvel en zelfs een traantje werd weggepinkt. Deze film zit zo goed in elkaar en stond bol van de mooie momenten. Viel achteraf even in een soort zwart gat waarbij ik niet meer wist wat te zeggen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ach, laat hem lekker lullen. De trailers waren prima. Gaven fantastische beelden zonder heel veel weg te geven over het verhaal. En BB8 is een eindbaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wat?BB-8 is juist een briljant bedachte robot, die in veel shots zelfs echt is. Werkt perfect, en heeft geweldige interactie met alle personages. Juist een prestatie van de film makers om zoveel emotie in een "bal" te stoppen. Vraag me af wat de trailers van Star Wars dan nog meer hadden moeten doen om je de bios in te krijgen. Want de trailers en teasers(niet de tv-spots) van Star Wars waren echt van uitmuntend niveau.
[..]
Hele zaal ging stukecht een briljante scne ook.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
nu snap ik ook waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rey is geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:24 schreef KingRadler het volgende:
Rey is geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
leukste scene vond ik toen ReySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De enige keer dat ik echt moest zuchten, was toen het steeds duidelijker werd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige keer dat ik echt moest zuchten, was toen het steeds duidelijker werd datTrue..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige keer dat ik echt moest zuchten, was toen het steeds duidelijker werd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik was serieus onder de indruk van hoe gedetailleerd alle tie-, x-wing, cruisers en andere spacetuig in beeld werd gebracht.![]()
toch benieuwd naar de wereldwijde boxoffice score in de 1ste week boven de 500 milj moet toch lukken.![]()
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.PWBF![]()
Rey zit graag aan apparaten die kapot zijn kijk maar naar dequote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb ik gisteren genoten zeg. Heerlijke film. Vanaf minuut 1 met een glimlach op mijn gezicht gezeten en kippenvel bij het zien van het logo.![]()
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."quote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
niet klikkenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik 1,5/2 weken actief (oa) dit topic gemeden hebquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Geen verleiding. Dus... Oprotten & pas terugkomen als je de film gezien hebt
![]()
![]()
Was het niet In a galaxy far far away ?quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."![]()
die zin kwam ernaquote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?![]()
Nee, het begint met "A long time ago, in a galaxy far, far, away..."quote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag... We gaan het zien in VIIIquote:![]()
Hoop ik
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 09:36:38 ]![]()
Als je de Originele trilogie OT nog niet gezien hebt: spoilers
Maar dat Leia de zus is van was ook zomaar ineens besloten toen alles in ROTJ al bijna vast stond. Hopelijk komt er de komende tijd niet van dit soort rare constructies. Dat maakt het wereldje nog al klein. De echte zus zou namelijk in deze aflevering een rol krijgen maar dat is dus voorgoed voorbij.
Dat zou pas echt geweldig zijn, om iemand van rond de 30 ineens the force te ontdekken in een wereld waar de nagevechten van de Empire nog steeds gaande zijn.![]()
[..]Dat denk ik ook inderdaad, er wijzen meer dingen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje![]()
in de film zag je Rey ook als kind en op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:44 schreef KingRadler het volgende:
in de film zag je Rey ook als kind en op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film![]()
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit n van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film
Gisteren ontzettend genoten van de film, vanaf de eerste scene met een glimlach op het gezicht gezeten en het is een feest van herkenning qua acteurs, actie. En het smaakt absoluut naar meer!![]()
Kylo Ren die zijn zwaard tevoorschijn haalt uit de trailer zat ook niet in de film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
was niet in de film![]()
klopt het toen Rey deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil ik me voornemen om bij Rogue One en VIII minder op fansites te gaan kijkenBepaalde speculaties waren spot-on, niet dat het de film ervaring in zijn geheel minder maakt.
![]()
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."PWBF![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:18 schreef KingRadler het volgende:
klopt het toen Rey deJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
ik had niet gedacht dat ReySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze spoiler ben ik gelukkig niet voor de film tegen gekomen![]()
![]()
klopt het toen Rey deen verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.![]()
klopt het toen Rey deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Het design is jaren '70 toen dat nog vol met attennes zat. Dus het past in die wereld. Je gaat toch ook niet zitten te zeuren dat al die andere schepen vol met kleurende knopjes zit ipv een touchscreen?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkook een beetje flauw dat ze ff op een knopje leken te drukken en dat toen allemaal gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.![]()
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.PWBF![]()
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?![]()
Klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mij"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Is voor de Special Edition... Met nieuwe effecten en scenesquote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.![]()
![]()
Klopt, al hebben ze er een stukje uit de quote gekniptquote:Op donderdag 17 december 2015 10:09 schreef Professional het volgende:
[..]
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit n van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In ROTJ zegt Luke het gericht op Leia.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Rey weigerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het plaatje neemt *** in ontvangst![]()
Dat infantiele gedoe vond ik dan weer niet nodig, vast dezelfde mensen die ook luid beginnen te klappen in het vliegtuig als de piloot de landing tot een goed einde heeft weten te brengen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Normaal erger ik me trouwens aan ieder geluidje maar de crowd ging meerdere malen wild en het was geweldig. Je zat daar in de bios als een grote Star Wars-familie. Meerdere malen applaus![]()
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?PWBF![]()
ze was toch al 1000 jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...![]()
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n n, was ook een groene gerimpelde aardappel.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...![]()
![]()
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n n, was ook een groene gerimpelde aardappel.
[ afbeelding ]PWBF![]()
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, linkquote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?Film vloog echt voorbij inderdaad, had best nog halfuurtje langer mogen duren in totaal. Wat het eind betreft:quote:Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef KingRadler het volgende:
ik vond de film ook te snel gaan het einde had van mij wat langer mogen duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleur an sich wel, maar als je die 2 dwergen naast elkaar zet zijn er duidelijke kenmerken van het ras aanwezig. De oren, rimpels, dikte van de vingers, etc. Allemaal dingen die het geval uit VII niet hadquote:Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?.
![]()
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.![]()
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.![]()
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, lang[/spoiler]
![]()
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ja die ook. Associeer hem constant met Mortal Kombat; Smoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.![]()
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8![]()
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Nee klopt, maar die kop van Snoke vond ik gewoon 'niet zo'quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.met z'n acteren was niets mis, maar Serkis is niet degene die de SFX maakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Professional het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Als er iemand Star Trek aan het verneuken is, dan is het wel Justin Lin. Die nieuwe trailer heeft echt totaal niets meer met Star Trek te maken.
Qua CGI was er maar n personage dat me aan de overduidelijke neppe figuren uit de prequels deed denken en dat was die schroothandelaar op Jakku.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.Ah kritiek mag weer eens niet?
Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?
Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.![]()
Die trailer ging echt helemaal nergens over, hoop voor de Trekkies dat de nieuwe TV-serie wel goed gaat worden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er iemand Star Trek aan het verneuken is, dan is het wel Justin Lin. Die nieuwe trailer heeft echt totaal niets meer met Star Trek te maken.![]()
voor originaliteit ga ik niet naar deze star warsquote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]Ah kritiek mag weer eens niet?
Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?
Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 11:34:22 ]![]()
Volgens mij moet je moeite doen om die gelijkenis niet te zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:
Dat was ook het eerste wat iedereen in mijn groep van gisteravond zei, ondanks dat was iedereen positief over de film
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waaromquote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch maar even in een spoiler:quote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.![]()
De hologrammen van 1 t/m 6...quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.![]()
![]()
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Moet m eerst nog een paar keer zien voordat ik de negatieve puntjes kan vindenquote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af of er veel voorbeelden zijn van een deel 7 uit een filmreeks waarbij het plot niet geleend is uit de vorige 6 delen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]zelfde ras als yoda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.![]()
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
het speelt zich ook heel lang geleden af.PWBF![]()
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.![]()
niet iedereen heeft het zelfde budget hequote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.
Wij in het westen kunnen op de maan landen en sommige gebieden zou een fiets al een hele luxe zijn.![]()
![]()
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Armin van Buuren kreeg ook voor betaald om de film te zien.
* gratis bioscoop kaartje + eten en Drinken![]()
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.![]()
Precies, kritiekloos.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.![]()
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleeft joh?quote:
Ik snap bijvoorbeeld niet dat Shawshank redemption hoge staat op imdb dan the godfather, maar zo gaan die dingen.![]()
Toch wel sufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Sterker nog... Volgens mijn bescheiden mening zijn de originele 3 ook niet zulke goede films. Acteerwerk is matig (Ford is de enige die goed acteert), verhaal is flinterdun en voorspelbaar (met de uitzondering van papa), veel herhaling en behoorlijk aantal gaten in de verschillende plots.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Toch houd ik van die films![]()
![]()
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleefd joh?
Ik snap bijvoorbeeld niet dat Shawshank redemption hoge staat op imdb dan the godfather, maar zo gaan die dingen.![]()
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Zo moeilijk is het allemaal niet.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.![]()
Ik heb gisteren 2x zitten genieten van Episode VII.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevuld en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dan nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Kijk de films meerdere malen per jaar heb een hoop van de oude EU en alles van de nieuwe EU gelezen.
Wil niet zeggen dat ik niet de zwakke punten van de films kan aangeven.
Dat rijk gevulde vind ik dus wel meevallen. Zo was er amper wat bekendquote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Zo moeilijk is het allemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Idd, altijd simpel doch interessant verhaal met universe building. Er zit iets voor iedereen in en is nauwelijks meer dan een ruimtesprookje, en dat maakt dat het werkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Zo moeilijk is het allemaal niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Topfilm, met leuke dialogen en humor zoals de originele trilogie, waar vol 1 tm 3 vol met houten dialogen zat. Goed gedaan van JJA.
Het is een beetje een mix van een sequel en een remake. Bewust gedaan denk ik richting deel 8 en 9 waar ik een origineler plot verwacht.
Sommige dingen waren al leuk bedacht, zoals de stormtrooper.
BTW, kan men hier aangeven wanneer het spoilers voor deel acht betreft? Ik open de spoilers omdat ik de film gezien heb, maar wil niets over komende film lezen![]()
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paarquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit is echter een film die niet veel doet dan het verplaatsen van een paar personages. In die zin ben ik het er ook niet mee eens dat iemand zegt dat het een kopie is van 'A new Hope'. Luke heeft een storyarc die je ziet doorontwikkelen. in TFA zijn al die storyarcs er zomaar zonder enige reden. Er is totaal geen rust in deze film waardoor je de tijd kan nemen wat uberhaupt de hoofdpersonages nou drijft. Het is allemaal een debiele aanname van het publiek omdat ze dit al zo vaak hebben voorbij zien komen dat het leeg en oppervlakkig aan voelt.![]()
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.
Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.![]()
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.quote:Ik ga naar huis.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef RvLaak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef nietzman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hij's leuk
![]()
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/![]()
laatste scene was mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paar![]()
Ik ga er met gestrekt been in. En ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat dit niet iets zal zijn waar je later nog over zal praten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.![]()
Er was juist een heel grote vraag naar..quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?![]()
Nogal logisch, h? Het zou wat gek zijn als er plots met machinegeweren en kromzwaarden zou worden gevochten in het SW-universum.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Dit is Star Wars. Als je het niks vindt, dan snap ik niet dat je berhaupt nog de moeite neemt om naar de bios te gaan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
er zijn genoeg mensen die de bioscoop uitliepen bij Star Wars omdat de opening nog altijd hetzelfde was.
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 17-12-2015 12:59:37 ]![]()
Die ook nog eens precies hetzelfde spelletje spelen, met dezelfde regelsquote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?![]()
![]()
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/
Volgens mij laat deze film juist zien hoe geniaal George Lucas wel niet is en wordt zijn reputatie weer een beetje opgekalevatert.![]()
Brood en spelen zei ik toch? Het volk wordt koest gehouden en ruimte voor fantasie is er niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses![]()
Wat ik heel verfrissend vond in deze film is dat we eindelijk een bad guy zien die niet meteen super machtig is zoals in vorige films wel het geval was. Dit biedt ook veel kansen voor de vervolg film waarin we kunnen gaan zien hoe hij steeds machtiger kan gaan worden.
Ik kreeg een beetje het gevoel van Luke Skywalker in de OT. Die ook als een knulletje begint en het op het einde een stuk machtiger is.
Met de training van Rey en het afronden van de training van Ren kunnen we een mooie strijd tussen light en dark side krijgen.![]()
Luke was aan het einde van IV nog steeds een loser. Het enige wat hij heeft geleerd is om lasers te raken van een vliegende bal en te mikken mbv de Force... That's it.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:57 schreef JeaH-M het volgende:
Wat ik heel verfrissend vond in deze film is dat we eindelijk een bad guy zien die niet meteen super machtig is zoals in vorige films wel het geval was. Dit biedt ook veel kansen voor de vervolg film waarin we kunnen gaan zien hoe hij steeds machtiger kan gaan worden.
Ik kreeg een beetje het gevoel van Luke Skywalker in de OT. Die ook als een knulletje begint en het op het einde een stuk machtiger is.
Met de training van Rey en het afronden van de training van Ren kunnen we een mooie strijd tussen light en dark side krijgen.![]()
Ah, nu snap ik het, het is satire van jouw kant.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.
Volgens mij laat deze film juist zien hoe geniaal George Lucas wel niet is en wordt zijn reputatie weer een beetje opgekalevatert.![]()
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niets mis mee dan toch?
Niemand verplicht jou ergens toe.
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.![]()
Dus eigenlijk ben je een pubermeisje wie gewoon anders wilt zijn? Lekker tegen de stroming in zwemmen.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.![]()
Dan kun je lke franchise wel stoppen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
vraag me af Luke nog met zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef nietzman het volgende:
H get, Star Wars is niet underground genoeg meer.![]()
![]()
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leiaquote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leia
De nieuwe Star Wars-film heeft woensdag bij zowel Path als JT Bioscopen geleid tot de beste openingsdag ooit.
Bij Path kwamen ruim 35.000 mensen op de eerste dag naar de bioscoopketen om Star Wars: The Force Awakens te zien. JT Bioscopen meldt ruim 9100 bezoekers op de eerste dag en verbrak zijn vorige record, dat nog maar net was gevestigd met de James Bond-film Spectre.
Bij Path versloeg de langverwachte zevende film in de Star Wars-reeks de vorige recordhouder Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2. Hier kwamen in 2011 op de openingsdag meer dan 31.000 mensen op af.
De Star Wars-film verbrak ook in de Imax-filmzalen een record. Ruim 10.000 mensen keken hem woensdag op een extra groot doek. Het oude record (ruim 6000 bezoekers) stamde van The Dark Knight Rises, het laatste deel in de Batman-trilogie van regisseur Christopher Nolan.
The Force Awakens draait momenteel in 22 Path-bioscopen in zestien steden en in 21 JT-bioscopen in twintig steden.
Bron: Nu.nl![]()
Morgenmiddag om 15:30 in 2D!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:51 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er vanavond naar Star Wars
Want fuck 3D!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Overigens gebruik je ook de uitdrukking brood en spelen meerdere malen verkeerd. Misschien tijd voor een cursusje begrijpend lezen bijvoorbeeld?quote:![]()
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
f*cking hell, stelletje trieste figuren.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
(she/her)![]()
SPOILER: Soundtrack listOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van deze hoor je in de trailer?
(she/her)![]()
denk deze:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De afgelopen dagen ben ik nu ook de extra's aan het kijken die op de bluray-box staan van de eerste zes films. Echt geweldig om te zien, al die praktische special effects in 4/5/6 van voor het cgi-tijdperk.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maar in de blu ray hebben ze toch juist cgi toegevoegd aan de oude films (en dus lelijk geworden)quote:Op donderdag 17 december 2015 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
De afgelopen dagen ben ik nu ook de extra's aan het kijken die op de bluray-box staan van de eerste zes films. Echt geweldig om te zien, al die praktische special effects in 4/5/6 van voor het cgi-tijdperk.
Wat de extra's zijn weet ik niet![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
denk deze:Nope, dat is 'm niet. Ofja, niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek gewoon naar deze, misschien zijn het verschillende nummers maar idk
(she/her)![]()
In slechts een paar scenes hebben ze dat toegevoegd. Het meeste is gewoon non-cgi en dus praktische effecten .quote:Op donderdag 17 december 2015 16:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Maar in de blu ray hebben ze toch juist cgi toegevoegd aan de oude films (en dus lelijk geworden)
Wat de extra's zijn weet ik niet![]()
en dan zoek ik vooral naar het begin, vanaf 1:13 is het Binary Sunset/Force Theme, dat weet ik.(she/her)![]()
Er zijn wat zaken toegevoegd inderdaad, maar de meeste effecten zijn gewoon nog zoals ze toen waren. Hooguit wat verscherpt. Maar de extra's zijn making-of specials juist uit de tijd van de originele releases. Dus je ziet hoe ze het allemaal gemaakt hebben toen en dat is echt enorm interessant om te zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Maar in de blu ray hebben ze toch juist cgi toegevoegd aan de oude films (en dus lelijk geworden)
Wat de extra's zijn weet ik niet❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Jabba the Hutt waar gewoon 3-4 mensen in zitten in RotJquote:Op donderdag 17 december 2015 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn wat zaken toegevoegd inderdaad, maar de meeste effecten zijn gewoon nog zoals ze toen waren. Hooguit wat verscherpt. Maar de extra's zijn making-of specials juist uit de tijd van de originele releases. Dus je ziet hoe ze het allemaal gemaakt hebben toen en dat is echt enorm interessant om te zien.stopmotion Rancor, zoveel mooie praktische effecten. Doet TFA ook uitstekend, hoop echt dat er een uitgebreide making of op de Blu-Ray komt.
![]()
Normaal heb ik dat ook maar nu vond ik het wel tof.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Morgenmiddag om 15:30 in 2D!
Want fuck 3D!![]()
PWBF![]()
Erg goed in 3D inderdaad. Alleen het laatste shot was niet helemaal geweldig in 3D had ik het gevoel.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat ook maar nu vond ik het wel tof.![]()
Waarom wil je het zo persoonlijk maken?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een pubermeisje wie gewoon anders wilt zijn? Lekker tegen de stroming in zwemmen.![]()
Elke franchise is begonnen dankzij star wars.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan kun je lke franchise wel stoppen.![]()
Jammer voor je.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef nietzman het volgende:
H get, Star Wars is niet underground genoeg meer.![]()
Het was niet persoonlijk, maar zo kom je nu wel heel erg over hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo persoonlijk maken?![]()
Wat zou daar verkeerd aan zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Overigens gebruik je ook de uitdrukking brood en spelen meerdere malen verkeerd. Misschien tijd voor een cursusje begrijpend lezen bijvoorbeeld?![]()
Leugens. Dan zou je LOTR kunnen blamen, tot die tijd ben je gewoon een azijnzeiker. En dat mag, maar het begint een beetje compulsief over te komen, alsof je een gelijk kunt halen op het gebied van meningen...quote:Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Elke franchise is begonnen dankzij star wars.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is gewoon een andere mening. Kijk, ik ben nog niet eens uitgebreid ingegaan op de diverse fouten die ik in de film voorbij ben zien komen, vandaar dat ik de algemeenheden eerst maar aan haal om spoilers te mijden. Het is gewoon weer hetzelfde verhaaltje als bij The Phantom Menace als het gaat om de waardering van de film. Iedereen ziet het als een van de beste versies. Niemand vind het leuk om te horen dat de film waar je naar uit keek uiteindelijk toch niet zo geweldig blijkt te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk, maar zo kom je nu wel heel erg over hoor.
Dat is niet om tegendradig te zijn, anders had ik wel gezegd dat het een ruk film was. Heb al mensen gezien die de film totaal afkraken waar ik het dan weer niet mee eens ben. Het punt is, is dat wanneer je de film naast de andere zes films zet, je weet dat de prequels veel meer te bieden hebben.
Daarnaast is deze film nog ontzettend gevaarlijk bezig. Het heeft nu zijn veilige weg gemaakt, maar stel je voor dat er tussendoor nog een draak van een film komt of twee hele saaie vervolgen? Die kunnen de OT wel schaden vanwege de look en feel. De prequels zijn ontzettend slecht maar daar valt nog makkelijk van te distantieren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jabba is inderdaad een geweldig voorbeeld. Mensen in het pak en ook mensen die op afstand de ogen bedienen.. Luchtzakjes onder de huid die spierbewegingen nabootsen. En dat moet allemaal exact goed getimed worden met elkaar. Zulke dingen vind ik echt de ware magie van het filmmaken. Iets wat vaak verloren gaat met de digitale effecten van tegenwoordig. Daarom ook mooi inderdaad dat deze nieuw film weer teruggrijpt op echte praktische effects. Zoals BB-8 ook. Geweldig dat het in veel shots gewoon een echte robot is die daar rijdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jabba the Hutt waar gewoon 3-4 mensen in zitten in RotJstopmotion Rancor, zoveel mooie praktische effecten. Doet TFA ook uitstekend, hoop echt dat er een uitgebreide making of op de Blu-Ray komt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Dat Luke en Leia familie waren was tijdens A New Hope inderdaad nog niet bedacht. Toen was zelfs nog niet bedacht dat Vader de vader van Luke zou zijn. Maar tijdens de Empire Strikes Back was dat allemaal al wel bedacht, niet pas bij Return of the Jedi. Er wordt ook al gehint naar Luke en Leia's relatie in Empire. Zoals wanneer Yoda zegt "No, there is another".quote:Op donderdag 17 december 2015 09:38 schreef Deckard het volgende:
Als je de Originele trilogie OT nog niet gezien hebt: spoilers
Maar dat Leia de zus is van was ook zomaar ineens besloten toen alles in ROTJ al bijna vast stond. Hopelijk komt er de komende tijd niet van dit soort rare constructies. Dat maakt het wereldje nog al klein. De echte zus zou namelijk in deze aflevering een rol krijgen maar dat is dus voorgoed voorbij.
Dat zou pas echt geweldig zijn, om iemand van rond de 30 ineens the force te ontdekken in een wereld waar de nagevechten van de Empire nog steeds gaande zijn.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Dj_Ziggy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Er bestaat geen perfecte film, op iedere film kun je genoeg aanmerken, maar soms moet je gewoon zitten, kijken en proberen te genieten.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is gewoon een andere mening. Kijk, ik ben nog niet eens uitgebreid ingegaan op de diverse fouten die ik in de film voorbij ben zien komen, vandaar dat ik de algemeenheden eerst maar aan haal om spoilers te mijden. Het is gewoon weer hetzelfde verhaaltje als bij The Phantom Menace als het gaat om de waardering van de film. Iedereen ziet het als een van de beste versies. Niemand vind het leuk om te horen dat de film waar je naar uit keek uiteindelijk toch niet zo geweldig blijkt te zijn.
Dat is niet om tegendradig te zijn, anders had ik wel gezegd dat het een ruk film was. Heb al mensen gezien die de film totaal afkraken waar ik het dan weer niet mee eens ben. Het punt is, is dat wanneer je de film naast de andere zes films zet, je weet dat de prequels veel meer te bieden hebben.
Daarnaast is deze film nog ontzettend gevaarlijk bezig. Het heeft nu zijn veilige weg gemaakt, maar stel je voor dat er tussendoor nog een draak van een film komt of twee hele saaie vervolgen? Die kunnen de OT wel schaden vanwege de look en feel. De prequels zijn ontzettend slecht maar daar valt nog makkelijk van te distantieren.
Ik vond het een heel vermakelijke film, ik ben geen star wars fanboy, heb ze allemaal wel gezien, keertje of 3 en de oudere misschien 5 keer ofzo, en vond de oude heel leuke films, maar niet legendarisch ofzo eigenlijk.. maar deze film deed gewoon wat t doen moest in mijn ogen.
Het hoeft geen ijzersterk verhaal te hebben, dat hebben star wars films nooit gehad, er zitten geen figuren in waar ik me aan irriteer, weinig tot geen overbodige scenes, mooie actie scenes, veel humor, soms best emotioneel..gewoon een prima film.
![]()
Ook mooi te zien in een van de extra's. Interviews die zijn opgenomen vlak na de eerste film.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat Luke en Leia familie waren was tijdens A New Hope inderdaad nog niet bedacht. Toen was zelfs nog niet bedacht dat Vader de vader van Luke zou zijn. Maar tijdens de Empire Strikes Back was dat allemaal al wel bedacht, niet pas bij Return of the Jedi. Er wordt ook al gehint naar Luke en Leia's relatie in Empire. Zoals wanneer Yoda zegt "No, there is another".
De acteurs die speculeren over wat zij zelf ook nog niet weten. Zich afvragen met wie Leia zal eindigen (Luke of Han?!), Carrie Fisher die hoopt dat ze Vader mag neerschieten in een vervolg. Wetend hoe het allemaal uiteindelijk verlopen is, is dat echt prachtig om te zien.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik vond dat het voornaamste minpunt van de film. Dat het teveel op A New Hope leek, waardoor sommige dingen wat voorspelbaar werden. Ik vind echter absoluut niet dat dat de film verneukt heeft. Dat is wel weer even een paar verdiepingen negatiever gaan met je mening. The Phantom Menace was een film die verneukt is, daar zat dit nog ver boven. Ik heb me ontzettend vermaakt ermee en ik had echt het Star Wars gevoel erbij. Ik snap ook wel dat JJ voor de eerste film van de trilogie op veilig speelt en liever iets teveel van de oude films pakt dan te weinig. Ik verwacht wel dat het overkoepelende verhaal steeds meer gaat afwijken, want er zaten ook genoeg verschillen in de film. Zo waren er wel duidelijke elementen van oude personages in de nieuwe personages, maar wel door elkaar heen gemixt en opnieuw verdeeld. Voor Rey hebben ze veel geleend van Han Solo, maar er zit ook heel veel Luke in haar. Zelfde geldt voor Finn, die ook van zowel Han en Luke stukjes heeft meegekregen, maar weer op een andere manier.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:
Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Of wat dacht je van een deleted scene waarin een Rebel piloot gewoon over Luke's vader praat alsof het een hartstikke toffe gast was. Geen enkele hint van "Oh ja, en daarna maakte je pa allemaal kinderen af en werd hij Darth Vader".quote:Op donderdag 17 december 2015 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook mooi te zien in een van de extra's. Interviews die zijn opgenomen vlak na de eerste film.
De acteurs die speculeren over wat zij zelf ook nog niet weten. Zich afvragen met wie Leia zal eindigen (Luke of Han?!), Carrie Fisher die hoopt dat ze Vader mag neerschieten in een vervolg. Wetend hoe het allemaal uiteindelijk verlopen is, is dat echt prachtig om te zien.
Op het einde.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Nielsch het volgende:
Toch wel sufHoe bedoel je? De Republic heeft in zekere zin de macht kunnen grijpen. Ze zijn alleen niet alleenheersers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republic bestond helemaal niet meer en heerst inmiddels over een, waarschijnlijk aanzienlijk, deel van de galaxy. Alleen heeft The First Order blijkbaar ook een paar planeten of stelsels. Op zich niet zo raar, de Hutts hebben ook vaak hun eigen rijk gehad.
Ik vind het op zich wel leuk dat je een republiek hebt die nu in het geheim een verzet in een ander deel van het universum steunt. Geeft een beetje het idee van proxy oorlogen weer.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Je kunt ook kritiek uiten op de film, zonder meteen negatief te zijn over de mensen die het wel leuk vonden. Nou niet gaan doen alsof mensen gerriteerd op je reageren omdat het fanboys zijn die niet tegen kritiek kunnen. Mensen reageren gerriteerd op je, omdat je je als een elitaire zak gedraagt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.
Dit is echter een film die niet veel doet dan het verplaatsen van een paar personages. In die zin ben ik het er ook niet mee eens dat iemand zegt dat het een kopie is van 'A new Hope'. Luke heeft een storyarc die je ziet doorontwikkelen. in TFA zijn al die storyarcs er zomaar zonder enige reden. Er is totaal geen rust in deze film waardoor je de tijd kan nemen wat uberhaupt de hoofdpersonages nou drijft. Het is allemaal een debiele aanname van het publiek omdat ze dit al zo vaak hebben voorbij zien komen dat het leeg en oppervlakkig aan voelt.
Kunnen we die mensen er niet op wijzen dat de Yuuzhan Vong al genoeg reden is om blij te zijn met het "verdwijnen" van de Expanded Universe uit de officiele canon?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Wat mij betreft een van de beste beslissingen die Disney kon nemen.
*eens* maar dat mag je vooral niet zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen er niet op wijzen dat de Yuuzhan Vong al genoeg reden is om blij te zijn met het "verdwijnen" van de Expanded Universe uit de officiele canon?
Wat mij betreft een van de beste beslissingen die Disney kon nemen.
'Want ja maar Thrawn'.
Er zaten best wat toffe dingen tussen, zoals Knights of the Old Republic. En ik denk eigenlijk niet dat dat spel ook maar iets minder leuk is omdat het nu geen canon meer is. Lijkt me misschien wel lastiger om Thrawn te lezen, aangezien dat min of meer tijdens de zelfde tijd als de films plaats vind. Maar je kan die verhalen altijd nog zien als "What If"-stories. De meeste audioverhalen van Doctor Who zijn volgens mij ook niet echt canon meer, maar verkopen ook nog prima.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*eens* maar dat mag je vooral niet zeggen.
'Want ja maar Thrawn'.
En ik denk wel dat grofweg 80-90% van de Expanded Universe gewoon overbodig of slecht was. Al was het maar omdat het soms ook teveel uit wil liggen.
Lucasfilm is nog steeds betrokken bij SWTOR, maar officiel is het geen canon meer.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Er zaten best wat toffe dingen tussen, zoals Knights of the Old Republic. En ik denk eigenlijk niet dat dat spel ook maar iets minder leuk is omdat het nu geen canon meer is. Lijkt me misschien wel lastiger om Thrawn te lezen, aangezien dat min of meer tijdens de zelfde tijd als de films plaats vind. Maar je kan die verhalen altijd nog zien als "What If"-stories. De meeste audioverhalen van Doctor Who zijn volgens mij ook niet echt canon meer, maar verkopen ook nog prima.
En ik denk wel dat grofweg 80-90% van de Expanded Universe gewoon overbodig of slecht was. Al was het maar omdat het soms ook teveel uit wil liggen.
Vind de rebranding naar 'Legends' heel goed gekozen; legendes hebben hun oorsprong in de realiteit. Ze kunnen mooi cherrypicken wat ze wel willen gebruiken.
Niet veel anders dan toen Lucas nog heer en meester was overigens alleen nu (hopelijk) wat strakker geregeld."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
The Force Awakens maakt de prequels wel goed. Al dat houterige acteren en droog oplepelen van dialoog wat ze in die films doen zit er niet in. In VII zit er ook flink vaart, misschien een beetje teveel, maar niet van die langdradige slome scenes waar de andere films mee kampten.
En people actually care about droids, echt dat viel me op tijdens een marathon die ik laatst deed. Niemand gaf om C3PO en R2D2, behalve Chewbacca dan die de stukken C3PO verzameld. Ze werden steeds maar aan hun lot overgelaten en gebruikt wanneer ze nodig waren. BB-8 is echt een karakter waarom de andere karakters geven, niet zomaar een stuk gereedschap. Met dat antenne rechtzetten als bonding moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De flinke vaart vond ik niet storend, alleen achteraf wel het gevoel dat ze van bepaalde karakters meer hadden kunnen laten zien. Komt waarschijnlijk voort uit het gevoel dat ik nog meer (nieuwe) Star Wars wil zienquote:Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Fixers het volgende:
The Force Awakens maakt de prequels wel goed. Al dat houterige acteren en droog oplepelen van dialoog wat ze in die films doen zit er niet in. In VII zit er ook flink vaart, misschien een beetje teveel, maar niet van die langdradige slome scenes waar de andere films mee kampten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:55 schreef KingRadler het volgende:
LukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar heeft de film al 125 miljoen dollar opgebracht in de VS terwijl hij nog niet eens is uitgekomen. Dat is slechts een tikkeltje meer dan de vorige recordhouder van advance ticket sales, The Dark Knight, die 25 miljoen binnen haalde.
OK, iets meer dan een tikkeltje.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
denk dat wij dit vaker gaan krijgen in Nederland advance ticket verkoop.
Bioscopen zijn hier heel blij mee breken eigen recorden.
[ Bericht 30% gewijzigd door KingRadler op 17-12-2015 21:53:48 ]![]()
Die brekende records zijn eigenlijk nauwelijks een verrassing. Star Wars kopen was voor Disney een dure investering, maar wel eentje met zo goed als absolute winstgarantie.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Mwah, advance tickets zijn al jaren wel een dingetje.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef KingRadler het volgende:
denk dat wij dit vaker gaan krijgen in Nederland advance ticket verkoop.
Bioscopen zijn hier heel blij mee breken eigen recorden.
Met Harry Potter had je dat ook al.![]()
![]()
Echt een van de talentvolste acteurs op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef lord_bono het volgende:
Echt een van de talentvolste acteurs op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net terug van de bios en wat een heerlijke film, wat een achtbaanrit vol genot.
Het voelt weer als vanouds.
Wel veel knipogen naar de OT, maar niet op een storende manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik heb echt genoten. Geen seconde verveeld. Nu al zin in deel 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ooku op 18-12-2015 01:35:25 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Ooku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
dit is geen Spoiler Rey kan wel degelijk vechten zij heeft bo-staff fighting skills met haar grote stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door KingRadler op 18-12-2015 07:12:03 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Fixers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Ooku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb erg genoten gisteren! Echt kippenvel bij het horen van de tune in de bios!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik verwacht ook dat R2D2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:25 schreef 1shot1kill het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:41 schreef Fixers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de soundtrack nog een keer beluisterd te hebben kan ik alleen maar concluderen dat deze ook weer prachtig isRey's Theme
Hele soundtrack is overigens te beluisteren op de Youtube pagina van Disney Music.
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:32 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht ook dat R2D2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:41 schreef Fixers het volgende:
[..]Nee, die ander blijft dat denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[..]
Nee, die ander blijft dat denk ikdan moet Poe Dameron het wel afgevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[..]
Nee, die ander blijft dat denk ik![]()
Wat betreft SnokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft ReySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat maakt voor een CGI karakter niet uit. Wat betreft Snoke:quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:46 schreef KingRadler het volgende:
de acteur die Snoke speelt is ook niet grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam er gisteren achter dat Rogue One gaat over het verkrijgen van de Death Star schema'squote:Op donderdag 17 december 2015 10:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Overigens wil ik me voornemen om bij Rogue One en VIII minder op fansites te gaan kijkenBepaalde speculaties waren spot-on, niet dat het de film ervaring in zijn geheel minder maakt.
... Beetje jammer, aangezien we de uitkomst dus al weten...
Na het zien van de film, ben ik ook ff op Twitter gaan kijken... Ongelofelijk hoeveel mensen de spoiler gewoon posten, zonder enkele waarschuwingquote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?. Ik snap echt niet wat daar de lol van is...
Dreigen is leuk, maar doen???Klonk ook ongeveer hetzelfde... Erg jammer was dat idd...quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:50 schreef KingRadler het volgende:
Snoke leek wel een beetje op Gollem![]()
![]()
van mij mogen mensen die spoilers geven een ban krijgen het geld ook voor Fok.
we moeten hier harder in worden online.![]()
Totaal debiel inderdaad. Ben wat dat betreft enorm blij dat ik toch maar op de release datum ben gegaan in plaats van na de feestdagen wat eerst het idee was. Zou voor mij de film echt grotendeels verpest hebben als ik dat al van te voren wist.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:54 schreef RvLaak het volgende:
Na het zien van de film, ben ik ook ff op Twitter gaan kijken... Ongelofelijk hoeveel mensen de spoiler gewoon posten, zonder enkele waarschuwing. Ik snap echt niet wat daar de lol van is...
Dreigen is leuk, maar doen???There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik ben wel erg benieuwd naar Rogue One, zeker als het een andere toon krijgt dan de trilogien. Maar Disney speelt het met de stand-alone films behoorlijk "veilig", zeker met een Han Solo en (gerucht) Boba Fett film. Wat dat betreft had het wel iets uitdagender mogen zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwam er gisteren achter dat Rogue One gaat over het verkrijgen van de Death Star schema's... Beetje jammer, aangezien we de uitkomst dus al weten...
Een Old Republic film zou ik erg bruut vinden, verfilming van KotoR zou ik aanmoedigen.
![]()
hoe kan dat nou he........quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:50 schreef KingRadler het volgende:
Snoke leek wel een beetje op GollemNothing lasts forever but the certainty of change![]()
Wat ik nu op imdb lees (de plotlijn), stemt mij absoluut niet vrolijk over Rogue One... Echt een uitmelkfilm, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar Rogue One, zeker als het een andere toon krijgt dan de trilogien. Maar Disney speelt het met de stand-alone films behoorlijk "veilig", zeker met een Han Solo en (gerucht) Boba Fett film. Wat dat betreft had het wel iets uitdagender mogen zijnEen Old Republic film zou ik erg bruut vinden, verfilming van KotoR zou ik aanmoedigen.
Zowel een Solo als een Fett film kan heel interessant zijn. Fett weten we niet heel veel van en zijn rol in zowel Clone Wars als de trilogie doen op geen enkele wijze recht aan de enorme hype rond zijn karakter.
Met Solo kun je ook heel veel. Smokkelaar, Kessel-run, hoe zijn hij & Chewie vriendjes geworden, etc.![]()
uitmelken / uitdiepen... er is de afgelopen 30 jaar niets anders gedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat ik nu op imdb lees (de plotlijn), stemt mij absoluut niet vrolijk over Rogue One... Echt een uitmelkfilm, maar we gaan het zien.
Zou leuk zijn om een goede oorlog / infiltratie-film te hebben in het SW-universe."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ja ok, eens... Maar dan niet over een missie waarvan we met z'n allen al weten hoe die af gaat lopen. Indien DS1; spannend, moeilijk, maar lukt. Indien DS2; spannend, moeilijk, veel dooie Bothans, maar lukt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
uitmelken / uitdiepen... er is de afgelopen 30 jaar niets anders gedaan.
Zou leuk zijn om een goede oorlog / infiltratie-film te hebben in het SW-universe.
Of hoopte je in Revenge of the Sith ook nog dat Anakin niet naar de Dark Side zou gaan?![]()
Er zijn zoveel films waarvan je al weet hoe het afloopt. doet niets af aan de beleving van de weg ernaartoe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, eens... Maar dan niet over een missie waarvan we met z'n allen al weten hoe die af gaat lopen. Indien DS1; spannend, moeilijk, maar lukt. Indien DS2; spannend, moeilijk, veel dooie Bothans, maar lukt.
Of hoopte je in Revenge of the Sith ook nog dat Anakin niet naar de Dark Side zou gaan?
Of ging je er bij Ocean's Eleven al vanuit dat het ze niet ging lukken?
Of dat Batman niet de stad zou redden?
."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb echt genoten. Geen seconde verveeld. Nu al zin in deel 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Ooku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ren wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:30 schreef KingRadler het volgende:
Ren wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]denk het wel hij word een soort *** 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ocean's is dan ook gewoon een film die gaat over hoe ze de toko overvallen, niet of het ze luktquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zijn zoveel films waarvan je al weet hoe het afloopt. doet niets af aan de beleving van de weg ernaartoe.
Of ging je er bij Ocean's Eleven al vanuit dat het ze niet ging lukken?
Of dat Batman niet de stad zou redden?.
Bij Nolan had ik idd hoop dat Batman mogelijk zou falen in de 3e film... Hoewel die hoop halverwege volledig weg was, maar soit.![]()
Gvd. Scroll door mn tijdlijn op fb, word ik keihard gespoiled
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Maar ze hadden het zich ook makkelijk kunnen maken ipv een film te maken over een groep die niemand kent die de plannen van de Death Star gaan stelen. Dat is op zich al best een gok te noemen. Ze hadden ook als eerste spin-off de 'Young Han Solo' film kunnen plannen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ocean's is dan ook gewoon een film die gaat over hoe ze de toko overvallen, niet of het ze lukt.
Bij Nolan had ik idd hoop dat Batman mogelijk zou falen in de 3e film... Hoewel die hoop halverwege volledig weg was, maar soit."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat met het universum ook zo briljant. Je kunt er heistverhalen, politieke drama's, maatschappelijke problemen, oorlogsverhalen, actie comedy's en eigenlijk alles mee maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
uitmelken / uitdiepen... er is de afgelopen 30 jaar niets anders gedaan.
Zou leuk zijn om een goede oorlog / infiltratie-film te hebben in het SW-universe.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nog niet gehad. Maar denk dat ik morgen wegblijf van facebookquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Gvd. Scroll door mn tijdlijn op fb, word ik keihard gespoiled
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat was de spoiler? (in tags, uiteraard)quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Gvd. Scroll door mn tijdlijn op fb, word ik keihard gespoiled![]()
Ze hebben zich het ook makkelijk gemaakt imo. Maar da's niet per definitie heel erg. TFA is ook niet de grootste gok die Disney ook genomen heeft, qua verhaal en personages. Pakte ook goed uit. Als ze het op zo'n soort manier aanpakken, vind ik het best ok. Al ben ik er bang voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ze hadden het zich ook makkelijk kunnen maken ipv een film te maken over een groep die niemand kent die de plannen van de Death Star gaan stelen. Dat is op zich al best een gok te noemen. Ze hadden ook als eerste spin-off de 'Young Han Solo' film kunnen plannen.
Een jonge Solo film is een veel grotere gok. Ford is Solo. Die moet Disney vervangen. Per definitie gaat dat een tweespalt bij de fans en Disney een hoop kritiek opleveren.![]()
Wat boeit het? Want wat je er ook mee doet, bekrachtigen of ontkennen, beinvloed alsnog extra.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de spoiler? (in tags, uiteraard)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Puur ter informatie. Reageren is niet nodigquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat boeit het? Want wat je er ook mee doet, bekrachtigen of ontkennen, beinvloed alsnog extra.. Ben gewoon benieuwd wat dat soort lagere levensvormen op FB pleuren.
![]()
Ik gok dan gewoon grote plotwendingen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Snap sowieso niet dat ze een Solo film willen maken, personage is juist leuk in de groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een jonge Solo film is een veel grotere gok. Ford is Solo. Die moet Disney vervangen. Per definitie gaat dat een tweespalt bij de fans en Disney een hoop kritiek opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de spoiler? (in tags, uiteraard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Die knakker uit Indy 4?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:58 schreef KingRadler het volgende:
ze moeten een acteur pakken die Solo en Indiana Jones gaat spelen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze een Solo film willen maken, personage is juist leuk in de groepsdynamiek.Ligt eraan hoe ze het gaan aanpakken en welk verhaal ze gaan vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:58 schreef NikeyAjax het volgende:
Zit er gewoon in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:58 schreef NikeyAjax het volgende:
je hebt niks gemist dit is een visioen van de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je hebt niks gemist dit is een visioen van de toekomst"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: