abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158311217
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.
Dit is echter een film die niet veel doet dan het verplaatsen van een paar personages. In die zin ben ik het er ook niet mee eens dat iemand zegt dat het een kopie is van 'A new Hope'. Luke heeft een storyarc die je ziet doorontwikkelen. in TFA zijn al die storyarcs er zomaar zonder enige reden. Er is totaal geen rust in deze film waardoor je de tijd kan nemen wat uberhaupt de hoofdpersonages nou drijft. Het is allemaal een debiele aanname van het publiek omdat ze dit al zo vaak hebben voorbij zien komen dat het leeg en oppervlakkig aan voelt.
Je kunt ook kritiek uiten op de film, zonder meteen negatief te zijn over de mensen die het wel leuk vonden. Nou niet gaan doen alsof mensen geïrriteerd op je reageren omdat het fanboys zijn die niet tegen kritiek kunnen. Mensen reageren geïrriteerd op je, omdat je je als een elitaire zak gedraagt. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_158311311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
Kunnen we die mensen er niet op wijzen dat de Yuuzhan Vong al genoeg reden is om blij te zijn met het "verdwijnen" van de Expanded Universe uit de officiele canon? :P

Wat mij betreft een van de beste beslissingen die Disney kon nemen. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_158311365
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Kunnen we die mensen er niet op wijzen dat de Yuuzhan Vong al genoeg reden is om blij te zijn met het "verdwijnen" van de Expanded Universe uit de officiele canon? :P

Wat mij betreft een van de beste beslissingen die Disney kon nemen. :Y
*eens* maar dat mag je vooral niet zeggen.

'Want ja maar Thrawn'. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158311446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*eens* maar dat mag je vooral niet zeggen.

'Want ja maar Thrawn'. :')
Er zaten best wat toffe dingen tussen, zoals Knights of the Old Republic. En ik denk eigenlijk niet dat dat spel ook maar iets minder leuk is omdat het nu geen canon meer is. Lijkt me misschien wel lastiger om Thrawn te lezen, aangezien dat min of meer tijdens de zelfde tijd als de films plaats vind. Maar je kan die verhalen altijd nog zien als "What If"-stories. De meeste audioverhalen van Doctor Who zijn volgens mij ook niet echt canon meer, maar verkopen ook nog prima. :Y

En ik denk wel dat grofweg 80-90% van de Expanded Universe gewoon overbodig of slecht was. Al was het maar omdat het soms ook teveel uit wil liggen. :P
pi_158311613
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Er zaten best wat toffe dingen tussen, zoals Knights of the Old Republic. En ik denk eigenlijk niet dat dat spel ook maar iets minder leuk is omdat het nu geen canon meer is. Lijkt me misschien wel lastiger om Thrawn te lezen, aangezien dat min of meer tijdens de zelfde tijd als de films plaats vind. Maar je kan die verhalen altijd nog zien als "What If"-stories. De meeste audioverhalen van Doctor Who zijn volgens mij ook niet echt canon meer, maar verkopen ook nog prima. :Y

En ik denk wel dat grofweg 80-90% van de Expanded Universe gewoon overbodig of slecht was. Al was het maar omdat het soms ook teveel uit wil liggen. :P
Lucasfilm is nog steeds betrokken bij SWTOR, maar officiëel is het geen canon meer.
Vind de rebranding naar 'Legends' heel goed gekozen; legendes hebben hun oorsprong in de realiteit. Ze kunnen mooi cherrypicken wat ze wel willen gebruiken.
Niet veel anders dan toen Lucas nog heer en meester was overigens alleen nu (hopelijk) wat strakker geregeld.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158313046
The Force Awakens maakt de prequels wel goed. Al dat houterige acteren en droog oplepelen van dialoog wat ze in die films doen zit er niet in. In VII zit er ook flink vaart, misschien een beetje teveel, maar niet van die langdradige slome scenes waar de andere films mee kampten.

En people actually care about droids, echt dat viel me op tijdens een marathon die ik laatst deed. Niemand gaf om C3PO en R2D2, behalve Chewbacca dan die de stukken C3PO verzameld. Ze werden steeds maar aan hun lot overgelaten en gebruikt wanneer ze nodig waren. BB-8 is echt een karakter waarom de andere karakters geven, niet zomaar een stuk gereedschap. Met dat antenne rechtzetten als bonding moment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 december 2015 @ 19:49:52 #232
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_158313649
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158313745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Fixers het volgende:
The Force Awakens maakt de prequels wel goed. Al dat houterige acteren en droog oplepelen van dialoog wat ze in die films doen zit er niet in. In VII zit er ook flink vaart, misschien een beetje teveel, maar niet van die langdradige slome scenes waar de andere films mee kampten.
De flinke vaart vond ik niet storend, alleen achteraf wel het gevoel dat ze van bepaalde karakters meer hadden kunnen laten zien. Komt waarschijnlijk voort uit het gevoel dat ik nog meer (nieuwe) Star Wars wil zien :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:55:44 #234
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158313750
Luke
SPOILER
  donderdag 17 december 2015 @ 20:03:05 #235
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158313877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:55 schreef KingRadler het volgende:
Luke
SPOILER
SPOILER
  donderdag 17 december 2015 @ 20:31:49 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158314537
Blijkbaar heeft de film al 125 miljoen dollar opgebracht in de VS terwijl hij nog niet eens is uitgekomen. Dat is slechts een tikkeltje meer dan de vorige recordhouder van advance ticket sales, The Dark Knight, die 25 miljoen binnen haalde.

OK, iets meer dan een tikkeltje.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 17 december 2015 @ 21:32:22 #237
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158316292
denk dat wij dit vaker gaan krijgen in Nederland advance ticket verkoop.
Bioscopen zijn hier heel blij mee breken eigen recorden.

[ Bericht 30% gewijzigd door KingRadler op 17-12-2015 21:53:48 ]
  Donald Duck held donderdag 17 december 2015 @ 21:58:20 #238
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_158317058
Die brekende records zijn eigenlijk nauwelijks een verrassing. Star Wars kopen was voor Disney een dure investering, maar wel eentje met zo goed als absolute winstgarantie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 17 december 2015 @ 22:21:16 #239
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158317855
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef KingRadler het volgende:
denk dat wij dit vaker gaan krijgen in Nederland advance ticket verkoop.
Bioscopen zijn hier heel blij mee breken eigen recorden.
Mwah, advance tickets zijn al jaren wel een dingetje.

Met Harry Potter had je dat ook al.
pi_158320283

Echt een van de talentvolste acteurs op dit moment.
SPOILER
  donderdag 17 december 2015 @ 23:45:37 #241
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158320637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef lord_bono het volgende:

Echt een van de talentvolste acteurs op dit moment.
SPOILER
SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 01:09:44 #242
88815 The_Emotion
98.3
pi_158322127
Net terug van de bios en wat een heerlijke film, wat een achtbaanrit vol genot.
Het voelt weer als vanouds.
Wel veel knipogen naar de OT, maar niet op een storende manier.
SPOILER
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_158322304
Ik heb echt genoten. Geen seconde verveeld. Nu al zin in deel 8.
SPOILER
pi_158322362
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Ooku op 18-12-2015 01:35:25 ]
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 03:25:33 #245
88815 The_Emotion
98.3
pi_158322851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Ooku het volgende:
SPOILER
SPOILER
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 18 december 2015 @ 07:04:20 #246
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158323038
dit is geen Spoiler Rey kan wel degelijk vechten zij heeft bo-staff fighting skills met haar grote stok.

SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door KingRadler op 18-12-2015 07:12:03 ]
pi_158323374
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Fixers het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Ooku het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:28:04 #248
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_158323394
Ik heb erg genoten gisteren! Echt kippenvel bij het horen van de tune in de bios!!!

SPOILER
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:31:41 #249
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158323421
wat een spoilers niet normaal ben ik blij dat we SPOILER tag hebben
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:32:42 #250
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158323430
ik verwacht ook dat R2D2

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')