Luke was aan het einde van IV nog steeds een loser. Het enige wat hij heeft geleerd is om lasers te raken van een vliegende bal en te mikken mbv de Force... That's it.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:57 schreef JeaH-M het volgende:
Wat ik heel verfrissend vond in deze film is dat we eindelijk een bad guy zien die niet meteen super machtig is zoals in vorige films wel het geval was. Dit biedt ook veel kansen voor de vervolg film waarin we kunnen gaan zien hoe hij steeds machtiger kan gaan worden.
Ik kreeg een beetje het gevoel van Luke Skywalker in de OT. Die ook als een knulletje begint en het op het einde een stuk machtiger is.
Met de training van Rey en het afronden van de training van Ren kunnen we een mooie strijd tussen light en dark side krijgen.
Ah, nu snap ik het, het is satire van jouw kant.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.
Volgens mij laat deze film juist zien hoe geniaal George Lucas wel niet is en wordt zijn reputatie weer een beetje opgekalevatert.
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niets mis mee dan toch?
Niemand verplicht jou ergens toe.
Dus eigenlijk ben je een pubermeisje wie gewoon anders wilt zijn? Lekker tegen de stroming in zwemmen.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.
Dan kun je élke franchise wel stoppen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef nietzman het volgende:
Hè get, Star Wars is niet underground genoeg meer.
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leiaquote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leia
Morgenmiddag om 15:30 in 2D!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:51 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er vanavond naar Star Wars
Nee. Overigens gebruik je ook de uitdrukking brood en spelen meerdere malen verkeerd. Misschien tijd voor een cursusje begrijpend lezen bijvoorbeeld?quote:
f*cking hell, stelletje trieste figuren.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
SPOILER: Soundtrack listOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van deze hoor je in de trailer?
(she/her)
denk deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |