dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
ze was toch al 1000 jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.
[ afbeelding ]
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, linkquote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
Film vloog echt voorbij inderdaad, had best nog halfuurtje langer mogen duren in totaal. Wat het eind betreft:quote:Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef KingRadler het volgende:
ik vond de film ook te snel gaan het einde had van mij wat langer mogen duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleur an sich wel, maar als je die 2 dwergen naast elkaar zet zijn er duidelijke kenmerken van het ras aanwezig. De oren, rimpels, dikte van de vingers, etc. Allemaal dingen die het geval uit VII niet hadquote:Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, lang[/spoiler]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
Ja die ook. Associeer hem constant met Mortal Kombat; Smoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
Nee klopt, maar die kop van Snoke vond ik gewoon 'niet zo'quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.
met z'n acteren was niets mis, maar Serkis is niet degene die de SFX maakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Professional het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
Die trailer ging echt helemaal nergens over, hoop voor de Trekkies dat de nieuwe TV-serie wel goed gaat worden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er iemand Star Trek aan het verneuken is, dan is het wel Justin Lin. Die nieuwe trailer heeft echt totaal niets meer met Star Trek te maken.
voor originaliteit ga ik niet naar deze star warsquote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]Ah kritiek mag weer eens niet?
Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?
Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.
Volgens mij moet je moeite doen om die gelijkenis niet te zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]Ah kritiek mag weer eens niet?
Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?
Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waaromquote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even in een spoiler:quote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waarom
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hologrammen van 1 t/m 6...quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Moet m eerst nog een paar keer zien voordat ik de negatieve puntjes kan vindenquote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]zelfde ras als yoda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.
niet iedereen heeft het zelfde budget hequote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.
Precies, kritiekloos.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleeft joh?quote:
Sterker nog... Volgens mijn bescheiden mening zijn de originele 3 ook niet zulke goede films. Acteerwerk is matig (Ford is de enige die goed acteert), verhaal is flinterdun en voorspelbaar (met de uitzondering van papa), veel herhaling en behoorlijk aantal gaten in de verschillende plots.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleefd joh?
Ik snap bijvoorbeeld niet dat Shawshank redemption hoge staat op imdb dan the godfather, maar zo gaan die dingen.
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Ik heb gisteren 2x zitten genieten van Episode VII.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevuld en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dan nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dat rijk gevulde vind ik dus wel meevallen. Zo was er amper wat bekendquote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 12:12:09 ]
Idd, altijd simpel doch interessant verhaal met universe building. Er zit iets voor iedereen in en is nauwelijks meer dan een ruimtesprookje, en dat maakt dat het werkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paarquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.
Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef RvLaak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef nietzman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hij's leuk
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paar
Ik ga er met gestrekt been in. En ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat dit niet iets zal zijn waar je later nog over zal praten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.
Er was juist een heel grote vraag naar..quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Nogal logisch, hè? Het zou wat gek zijn als er plots met machinegeweren en kromzwaarden zou worden gevochten in het SW-universum.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Die ook nog eens precies hetzelfde spelletje spelen, met dezelfde regelsquote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/
Brood en spelen zei ik toch? Het volk wordt koest gehouden en ruimte voor fantasie is er niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
Luke was aan het einde van IV nog steeds een loser. Het enige wat hij heeft geleerd is om lasers te raken van een vliegende bal en te mikken mbv de Force... That's it.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:57 schreef JeaH-M het volgende:
Wat ik heel verfrissend vond in deze film is dat we eindelijk een bad guy zien die niet meteen super machtig is zoals in vorige films wel het geval was. Dit biedt ook veel kansen voor de vervolg film waarin we kunnen gaan zien hoe hij steeds machtiger kan gaan worden.
Ik kreeg een beetje het gevoel van Luke Skywalker in de OT. Die ook als een knulletje begint en het op het einde een stuk machtiger is.
Met de training van Rey en het afronden van de training van Ren kunnen we een mooie strijd tussen light en dark side krijgen.
Ah, nu snap ik het, het is satire van jouw kant.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.
Volgens mij laat deze film juist zien hoe geniaal George Lucas wel niet is en wordt zijn reputatie weer een beetje opgekalevatert.
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niets mis mee dan toch?
Niemand verplicht jou ergens toe.
Dus eigenlijk ben je een pubermeisje wie gewoon anders wilt zijn? Lekker tegen de stroming in zwemmen.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.
Dan kun je élke franchise wel stoppen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik verplicht jou toch ook niet om de film niet leuk te vinden?
Het is iets wat ik niet associeer met star wars, vandaar dat dat mij stoort. Dat vrouwen van in de 40 nu ineens ook Star Wars leuk gaan vinden is dan ook een teken aan de muur.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef nietzman het volgende:
Hè get, Star Wars is niet underground genoeg meer.
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leiaquote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vrouwen van in de 40 waren tieners toen de originelen uitkwamen...
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zagen er toen ook lekker uit zoals Leia
Morgenmiddag om 15:30 in 2D!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:51 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er vanavond naar Star Wars
Nee. Overigens gebruik je ook de uitdrukking brood en spelen meerdere malen verkeerd. Misschien tijd voor een cursusje begrijpend lezen bijvoorbeeld?quote:
f*cking hell, stelletje trieste figuren.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 15:24 schreef Weakling het volgende:
Hardcore fans laten zich weer eens van hun beste kant zien ...
http://www.theguardian.co(...)rs-expanded-universe?
SPOILER: Soundtrack listOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van deze hoor je in de trailer?
(she/her)
denk deze:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |