abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2015 @ 12:07:58 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158304760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor :D
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:08:53 #152
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158304779
wat een geklaag over Star Wars ;(
  donderdag 17 december 2015 @ 12:09:04 #153
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158304783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.

Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.
pi_158304799
quote:
99s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevuld en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dan nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.

Ik heb gisteren 2x zitten genieten van Episode VII.
Kijk de films meerdere malen per jaar heb een hoop van de oude EU en alles van de nieuwe EU gelezen.
Wil niet zeggen dat ik niet de zwakke punten van de films kan aangeven. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158304813
quote:
99s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.

Dat rijk gevulde vind ik dus wel meevallen. Zo was er amper wat bekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 12:12:09 ]
pi_158304830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef KingRadler het volgende:
aggossie kusje erop?
  donderdag 17 december 2015 @ 12:11:25 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158304833
quote:

[..]

Idd, altijd simpel doch interessant verhaal met universe building. Er zit iets voor iedereen in en is nauwelijks meer dan een ruimtesprookje, en dat maakt dat het werkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158304843
Topfilm, met leuke dialogen en humor zoals de originele trilogie, waar vol 1 tm 3 vol met houten dialogen zat. Goed gedaan van JJA.

Het is een beetje een mix van een sequel en een remake. Bewust gedaan denk ik richting deel 8 en 9 waar ik een origineler plot verwacht.

Sommige dingen waren al leuk bedacht, zoals de stormtrooper.

BTW, kan men hier aangeven wanneer het spoilers voor deel acht betreft? Ik open de spoilers omdat ik de film gezien heb, maar wil niets over komende film lezen
  donderdag 17 december 2015 @ 12:12:26 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158304865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paar :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158304874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor :D
Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.
Dit is echter een film die niet veel doet dan het verplaatsen van een paar personages. In die zin ben ik het er ook niet mee eens dat iemand zegt dat het een kopie is van 'A new Hope'. Luke heeft een storyarc die je ziet doorontwikkelen. in TFA zijn al die storyarcs er zomaar zonder enige reden. Er is totaal geen rust in deze film waardoor je de tijd kan nemen wat uberhaupt de hoofdpersonages nou drijft. Het is allemaal een debiele aanname van het publiek omdat ze dit al zo vaak hebben voorbij zien komen dat het leeg en oppervlakkig aan voelt.
pi_158304904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef KingRadler het volgende:
Hoe kan dat nou op het internet? :?
pi_158304963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.

Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:17:58 #163
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158304994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:04 schreef Deckard het volgende:
Precies, kritiekloos.
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.
Ik ga naar huis.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:20:02 #164
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158305038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef RvLaak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik ga naar huis.
pi_158305091
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

SPOILER
_O-, hij's leuk
  donderdag 17 december 2015 @ 12:22:59 #166
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158305100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/
  donderdag 17 december 2015 @ 12:46:40 #167
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158305676
laatste scene was mooi op
SPOILER
pi_158305720
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paar :')
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
pi_158305774
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef nietzman het volgende:

[..]

Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.
Ik ga er met gestrekt been in. En ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat dit niet iets zal zijn waar je later nog over zal praten.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:52:53 #170
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158305783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
pi_158305791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nogal logisch, hè? Het zou wat gek zijn als er plots met machinegeweren en kromzwaarden zou worden gevochten in het SW-universum.

Dit is Star Wars. Als je het niks vindt, dan snap ik niet dat je überhaupt nog de moeite neemt om naar de bios te gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 december 2015 @ 12:54:25 #172
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158305799
er zijn genoeg mensen die de bioscoop uitliepen bij Star Wars omdat de opening nog altijd hetzelfde was. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 17-12-2015 12:59:37 ]
pi_158305801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
Die ook nog eens precies hetzelfde spelletje spelen, met dezelfde regels :X
pi_158305824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.
Volgens mij laat deze film juist zien hoe geniaal George Lucas wel niet is en wordt zijn reputatie weer een beetje opgekalevatert.
pi_158305834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Brood en spelen zei ik toch? Het volk wordt koest gehouden en ruimte voor fantasie is er niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')