Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Ik heb gisteren 2x zitten genieten van Episode VII.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevuld en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dan nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dat rijk gevulde vind ik dus wel meevallen. Zo was er amper wat bekendquote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 12:12:09 ]
Idd, altijd simpel doch interessant verhaal met universe building. Er zit iets voor iedereen in en is nauwelijks meer dan een ruimtesprookje, en dat maakt dat het werkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het sterkste punt aan Star Wars is altijd al geweest dat er op een erg succesvolle manier een rijk gevulde en heel overtuigende fantasywereld wordt neergezet waarin iedereen wil wegdromen. Sterke of originele verhalen zijn dat nooit geweest. Deze film weet die sfeer en die wereld terug te brengen, de prequels deden dat niet, dus deze film slaat bij iedereen terug aan zoals de originele films dat deden.
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paarquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?
Heb hem een paar weekenden geleden gezien om natuurlijk niet te gaan zeggen dat TFA zo'n afknapper is. Als je dat met de huidige ogen bekijkt is dat inderdaad dat het zo nu en dan niet klopt. Echter als kijker wordt je met Han in een wereld meegenomen wat een grote ontdekkingsreis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij vind de film overbodig, genoeg mensen die zich er mee vermaken, die hun kinderen zo kennis kunnen laten maken met star wars, dit kan voor die kinderen het zelfde effect hebben als de originele star wars op veel mensen had vroeger.
Het is een kwalitatief prima film, misschien niet wat je er van verwacht had, maar zeker niet slecht.
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef RvLaak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef nietzman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hij's leuk
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is juist wat ik er van verwacht had wat Disney er van zou maken, vandaar die kritiek. Als je het leuk vind, ja dat is terecht. Het is voor de rest ook een leuke film.
Maar je hebt het over Star Wars die bij elke trilogie de filmindustrie ontzettend voort heeft gestuwd. Dat zul je hier niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer overbodig. Want zo lust ik nog wel een paar
Ik ga er met gestrekt been in. En ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat dit niet iets zal zijn waar je later nog over zal praten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje demonstratief boos aan het doen omdat de rest er zo blij mee is natuurlijk. Geef nou maar toe.
Er was juist een heel grote vraag naar..quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Nogal logisch, hè? Het zou wat gek zijn als er plots met machinegeweren en kromzwaarden zou worden gevochten in het SW-universum.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zelfde beelden, zelfde gevechten, zelfde characters. Dat is volstrekt overbodig.
Die ook nog eens precies hetzelfde spelletje spelen, met dezelfde regelsquote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
Ach ja Cracked. Dat SJW-publiek krijgt nu eindelijk een film waar ze altijd al van droomden.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er staat een leuk stuk op cracked over hoe 'orgineel' en integer de eerste trilogie gemaakt is.
http://www.cracked.com/bl(...)e-hollywood-forever/
Brood en spelen zei ik toch? Het volk wordt koest gehouden en ruimte voor fantasie is er niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er was juist een heel grote vraag naar..
Nieuw seizoen champions league.. zelfde stadions, veelal de zelfde clubs en spelers, volstrekt overbodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |