Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waaromquote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even in een spoiler:quote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik had heel erg het idee dat dat bewust was. Geen idee waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hologrammen van 1 t/m 6...quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Moet m eerst nog een paar keer zien voordat ik de negatieve puntjes kan vindenquote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is toch fijn om te weten dat er nu echt een eerste azijnzeiker hierover is. Allemaal hossana is ook niks.
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]zelfde ras als yoda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Al die hoop andere mensen zien een nieuwe film die het gevoel weer eens terug geeft. Maar die zijn totaal kritiekloos als het om de film zelf aan komt.
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef KingRadler het volgende:
de techniek in Star Wars is nog niet zover dat de Hologrammen goed worden weergegeven.
het speelt zich ook heel lang geleden af.
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop eens met wijzen naar andere mensen joh, zieligerd.
niet iedereen heeft het zelfde budget hequote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n suf argument en het slaat ook nergens op... dat het zich lang geleden afspeelde zegt helemaal niets over hoe ver hun techniek zou moeten zijn (en al helemaal niet ten opzichte van de onze, aangezien het far far away is).... het is gewoon raar dat je aan de ene kant wel een wapen kan bouwen dat in een paar seconden een compleet stelsel kan vernietigen en robots hebt met ongekend ontwikkelde AI maar aan de andere kant wel moet behelpen met brakke externe antennes en vage hologrammen.
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als nu A new Hope ook in de bios zou zijn en ik zou opnieuw naar de bios voor een Star Wars film gaan dan zou ik toch echt kiezen voor 'A New Hope' omdat die hetzelfde gevoel geeft en ook nog eens een beter verhaal.
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo, jij geeft net aan dat je totaal kritiekloos bent met deze film. Dit is juist het beste voorbeeld van brood en spelen.
Precies, kritiekloos.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niet aan dat ik kritiekloos ben, ik geef aan dat de film voor mij deed wat ik wilde: herkenning. Als het iets nieuws had gedaan was ik niet zo positief geweest.
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleeft joh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog... Volgens mijn bescheiden mening zijn de originele 3 ook niet zulke goede films. Acteerwerk is matig (Ford is de enige die goed acteert), verhaal is flinterdun en voorspelbaar (met de uitzondering van papa), veel herhaling en behoorlijk aantal gaten in de verschillende plots.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah 'beter'. Als je hem nuchter bekijkt rammelt het ook aan een hoop kanten hoor
Dus ik mag niet aankaarten waarom ik vermoed dat deze film hoog scoort ondanks dat het een overbodige film is?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat kan jou t schelen hoe iemand een film beleefd joh?
Ik snap bijvoorbeeld niet dat Shawshank redemption hoge staat op imdb dan the godfather, maar zo gaan die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |