de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."quote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.
niet klikkenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik 1,5/2 weken actief (oa) dit topic gemeden hebquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet In a galaxy far far away ?quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."
die zin kwam ernaquote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?
Nee, het begint met "A long time ago, in a galaxy far, far, away..."quote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag... We gaan het zien in VIIIquote:
[..]Dat denk ik ook inderdaad, er wijzen meer dingen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:44 schreef KingRadler het volgende:
in de film zag je Rey ook als kind en op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit één van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film
Kylo Ren die zijn zwaard tevoorschijn haalt uit de trailer zat ook niet in de film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil ik me voornemen om bij Rogue One en VIII minder op fansites te gaan kijkenBepaalde speculaties waren spot-on, niet dat het de film ervaring in zijn geheel minder maakt.
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:18 schreef KingRadler het volgende:
klopt het toen Rey deJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze spoiler ben ik gelukkig niet voor de film tegen gekomen![]()
klopt het toen Rey deen verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
klopt het toen Rey deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het design is jaren '70 toen dat nog vol met attennes zat. Dus het past in die wereld. Je gaat toch ook niet zitten te zeuren dat al die andere schepen vol met kleurende knopjes zit ipv een touchscreen?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkook een beetje flauw dat ze ff op een knopje leken te drukken en dat toen allemaal gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?
Klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mij
Is voor de Special Edition... Met nieuwe effecten en scenesquote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.
Klopt, al hebben ze er een stukje uit de quote gekniptquote:Op donderdag 17 december 2015 10:09 schreef Professional het volgende:
[..]
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit één van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In ROTJ zegt Luke het gericht op Leia.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het plaatje neemt *** in ontvangst
Dat infantiele gedoe vond ik dan weer niet nodig, vast dezelfde mensen die ook luid beginnen te klappen in het vliegtuig als de piloot de landing tot een goed einde heeft weten te brengen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Normaal erger ik me trouwens aan ieder geluidje maar de crowd ging meerdere malen wild en het was geweldig. Je zat daar in de bios als een grote Star Wars-familie. Meerdere malen applaus
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
ze was toch al 1000 jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.
[ afbeelding ]
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, linkquote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
Film vloog echt voorbij inderdaad, had best nog halfuurtje langer mogen duren in totaal. Wat het eind betreft:quote:Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef KingRadler het volgende:
ik vond de film ook te snel gaan het einde had van mij wat langer mogen duren.
Kleur an sich wel, maar als je die 2 dwergen naast elkaar zet zijn er duidelijke kenmerken van het ras aanwezig. De oren, rimpels, dikte van de vingers, etc. Allemaal dingen die het geval uit VII niet hadquote:Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, lang[/spoiler]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
Ja die ook. Associeer hem constant met Mortal Kombat; Smoke.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8
Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.
Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
Nee klopt, maar die kop van Snoke vond ik gewoon 'niet zo'quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.
met z'n acteren was niets mis, maar Serkis is niet degene die de SFX maakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Professional het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |