abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2015 @ 10:43:26 #101
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158303110
ik vond de film ook te snel gaan het einde had van mij wat langer mogen duren.
pi_158303159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
  donderdag 17 december 2015 @ 10:49:08 #103
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158303188
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dacht dat het misschien hetzelfde ras was als Yoda... daar deed het me iig aan denken...
ze was toch al 1000 jaar
pi_158303304
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.
pi_158303316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat sowieso niet, Yoda is groen. In de Jedi Council zat er nog zo'n één, was ook een groene gerimpelde aardappel.
[ afbeelding ]
bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?
pi_158303331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef Deckard het volgende:
Was dat vrouwtje een ode aan de prequels?
Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, link

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef KingRadler het volgende:
ik vond de film ook te snel gaan het einde had van mij wat langer mogen duren.
Film vloog echt voorbij inderdaad, had best nog halfuurtje langer mogen duren in totaal. Wat het eind betreft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158303336
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

bedoel je nou te zeggen dat figuren van hetzelfde ras niet kunnen verschillen van kleur?
Kleur an sich wel, maar als je die 2 dwergen naast elkaar zet zijn er duidelijke kenmerken van het ras aanwezig. De oren, rimpels, dikte van de vingers, etc. Allemaal dingen die het geval uit VII niet had ;).
pi_158303365
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.

Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
pi_158303449
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158303607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Enorme spoilers, dus niet klikken als je dat niet wil...
SPOILER
SPOILER
pi_158303613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wat betreft 3D en special effects een topfilm maar verder wel een goedkope en zeer luie reboot van de OT en de titel had net zo goed "The return of a new hope" kunnen zijn.

Na het verlaten van de bioscoop toch een beetje teleurgesteld. Na Star Trek mag J.J. Abrams nu het Star Wars universe verneuken.
Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8
  donderdag 17 december 2015 @ 11:15:02 #112
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158303621
Domhnall Gleeson was ook geweldig
pi_158303629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee, al zitten er bij aankomst wel een aantal verwijzingen naar o.a. de prequels, lang :P[/spoiler]
Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
pi_158303651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat ik eerder flauw bedoelde is dat de CGI daarvan ontzettend gedateerd aanvoelde.
Vond je? Dat had ik eerder bij Snoke.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158303677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja die ook. Associeer hem constant met Mortal Kombat; Smoke.
pi_158303689
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.
pi_158303720
quote:

[..]

En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.
pi_158303743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is niet verneuken, maar wat ik een aantal jaar eerder al zag aankomen dat de films waarschijnlijk beginnen bij deel 8
Als je zo goedkoop "a new hope" hergebruikt met elementen uit Return dan is het wel verneuken imo.
pi_158303799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Chewie het volgende:

Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
pi_158303808
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

[..]

Vond de CGI niet echt gedateerd, het viel alleen enorm op doordat bijna alles met practical effects is gemaakt. Dan springt CGI er gewoon extra boven uit. Blijft er nog steeds goed uit zien, daar niet van.
Nee klopt, maar die kop van Snoke vond ik gewoon 'niet zo'

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Professional het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat dit Andy Serkis is.
met z'n acteren was niets mis, maar Serkis is niet degene die de SFX maakt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 17 december 2015 @ 11:24:44 #121
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158303837
Als er iemand Star Trek aan het verneuken is, dan is het wel Justin Lin. Die nieuwe trailer heeft echt totaal niets meer met Star Trek te maken.

Qua CGI was er maar één personage dat me aan de overduidelijke neppe figuren uit de prequels deed denken en dat was die schroothandelaar op Jakku.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158303884
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:22 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik en zo te lezen een hele hoop mensen zijn het helemaal niet met je eens. maar als je zo'n hekel aan JJ-films kies je toch een andere film uit.
:') Ah kritiek mag weer eens niet?

Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?

Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.
pi_158303915
quote:
99s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er iemand Star Trek aan het verneuken is, dan is het wel Justin Lin. Die nieuwe trailer heeft echt totaal niets meer met Star Trek te maken.
Die trailer ging echt helemaal nergens over, hoop voor de Trekkies dat de nieuwe TV-serie wel goed gaat worden.
pi_158304054
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar jij (en blijkbaar vele anderen ) vinden deze film helemaal geen gelijkenis hebben met vooral "a new hope" en "return of the jedi"?

Heb me overigens best vermaakt in de bioscoop 3d was een keer geen gimmick en goed uitgevoerd en het was een prima trip down memory lane maar enige vorm van originaliteit is er gewoon niet te vinden.
voor originaliteit ga ik niet naar deze star wars :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 11:34:22 ]
pi_158304058
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens mij moet je moeite doen om die gelijkenis niet te zien.
Dat was ook het eerste wat iedereen in mijn groep van gisteravond zei, ondanks dat was iedereen positief over de film :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')