quote:Op donderdag 17 december 2015 09:44 schreef KingRadler het volgende:
in de film zag je Rey ook als kind en op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit één van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film
Kylo Ren die zijn zwaard tevoorschijn haalt uit de trailer zat ook niet in de film.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
"The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power too."
was niet in de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil ik me voornemen om bij Rogue One en VIII minder op fansites te gaan kijkenBepaalde speculaties waren spot-on, niet dat het de film ervaring in zijn geheel minder maakt.
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:18 schreef KingRadler het volgende:
klopt het toen Rey deJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze spoiler ben ik gelukkig niet voor de film tegen gekomen![]()
klopt het toen Rey deen verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
klopt het toen Rey deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het design is jaren '70 toen dat nog vol met attennes zat. Dus het past in die wereld. Je gaat toch ook niet zitten te zeuren dat al die andere schepen vol met kleurende knopjes zit ipv een touchscreen?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als je een robot met dergelijke AI in elkaar kan zetten, is het gek dat je nog met een brakke externe antenne moet werken.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkook een beetje flauw dat ze ff op een knopje leken te drukken en dat toen allemaal gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel mensen zijn er eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is dat niet dat rare groene vrouwtje in die bar?
Klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:37 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat gele vrouwtje met die rare oogkleppen volgens mij
Is voor de Special Edition... Met nieuwe effecten en scenesquote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
kan me deze ook niet meer herinneren, kwam volgens mij niet in de film voor.
Klopt, al hebben ze er een stukje uit de quote gekniptquote:Op donderdag 17 december 2015 10:09 schreef Professional het volgende:
[..]
Klopt, omdat het eigenlijk een quote is uit één van de oudere films. Meen dat Luke dat op een gegeven moment tegen Leia zegt in Return of the Jedi. Dus het zit niet in de nieuwe film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In ROTJ zegt Luke het gericht op Leia.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het plaatje neemt *** in ontvangst
Dat infantiele gedoe vond ik dan weer niet nodig, vast dezelfde mensen die ook luid beginnen te klappen in het vliegtuig als de piloot de landing tot een goed einde heeft weten te brengen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Normaal erger ik me trouwens aan ieder geluidje maar de crowd ging meerdere malen wild en het was geweldig. Je zat daar in de bios als een grote Star Wars-familie. Meerdere malen applaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |