Ja precies dat, en bij de opening, en toen Han Solo in beeld kwam, niet bij Leia, maar och misschien herkende ze dr nietquote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook net geweest![]()
Leuke frisse nieuwe karakters en tegelijk ook mooi teruggrijpen op het oude
Stukjes humor erin, geweldig ook. De zaal moest regelmatig lachen.
En op het einde gewoon applaus, dat heb ik niet vaak meer gezien bij films
dat is echt gayquote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Fantastische film, het oude Star Wars gevoel in een nieuw jasje, hopen dat de volgende 2 net zo goed zijn.
Ook de eerste keer voor mij dat ik mee maakte dat het publiek ging klappen toen de credits op het scherm verschenen.
Gelukkig was het vanmorgen zo dat een aantal het trachten maar dat dat direct uitdoofde. Wat dat betreft zaten we in een zaal die er lang niet zo van onder de indruk van was als ik al die gezichten mocht geloven.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Fantastische film, het oude Star Wars gevoel in een nieuw jasje, hopen dat de volgende 2 net zo goed zijn.
Ook de eerste keer voor mij dat ik mee maakte dat het publiek ging klappen toen de credits op het scherm verschenen.
Ja dit topic komt ook totaal niet overeen met wat ik en vrienden gezien hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gelukkig was het vanmorgen zo dat een aantal het trachten maar dat dat direct uitdoofde. Wat dat betreft zaten we in een zaal die er lang niet zo van onder de indruk van was als ik al die gezichten mocht geloven.
Gaaf ja. Geweldig gedaan hoeveel karakter ze in zo'n gekke bal hebben weten te stoppen.quote:
C3PO is ook een beetje de Jar Jar van de original trilogy.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Star Wars robots altijd maar gay, vooral die C3PO... dat is echt de Pino van dat universum.
Maten en ik gaven elkaar wel een high five. Droevig, ik weet het.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook net geweest![]()
Leuke frisse nieuwe karakters en tegelijk ook mooi teruggrijpen op het oude
Stukjes humor erin, geweldig ook. De zaal moest regelmatig lachen.
En op het einde gewoon applaus, dat heb ik niet vaak meer gezien bij films
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Nielsch het volgende:
is een erg tof personagequote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.
Ik wil een gifje van Rey die een flesje water boven haar mond leegschud :pquote:Op donderdag 17 december 2015 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste moment van de film.
Ik wil een gifje.
Wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.
Hele zaal ging stukquote:
Ach, laat hem lekker lullen. De trailers waren prima. Gaven fantastische beelden zonder heel veel weg te geven over het verhaal. En BB8 is een eindbaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wat?BB-8 is juist een briljant bedachte robot, die in veel shots zelfs echt is. Werkt perfect, en heeft geweldige interactie met alle personages. Juist een prestatie van de film makers om zoveel emotie in een "bal" te stoppen. Vraag me af wat de trailers van Star Wars dan nog meer hadden moeten doen om je de bios in te krijgen. Want de trailers en teasers(niet de tv-spots) van Star Wars waren echt van uitmuntend niveau.
[..]
Hele zaal ging stukecht een briljante scène ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |