quote:Op donderdag 17 december 2015 07:24 schreef KingRadler het volgende:
Rey is geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige keer dat ik echt moest zuchten, was toen het steeds duidelijker werd datTrue..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige keer dat ik echt moest zuchten, was toen het steeds duidelijker werd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik me kapot ga ergeren aan die robot die als een bal rolt.. Alleen dat stukje uit de trailer maakt dat ik de film zeker niet in de bios ga zien.
Rey zit graag aan apparaten die kapot zijn kijk maar naar dequote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."quote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sufste moment van de film was toch wel dat Rey z'n antennetje recht moest zetten. Zoveel futuristische techniek maar dan wel zo'n suffe jaren '90 antenne.
niet klikkenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik 1,5/2 weken actief (oa) dit topic gemeden hebquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef Opkloter het volgende:
Gvd, ik heb steeds de neiging om op de spoilers te klikken. heb m nog niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet In a galaxy far far away ?quote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
de eerste woorden op beeld zijn niet voor niets "a long time ago..."
die zin kwam ernaquote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?
Nee, het begint met "A long time ago, in a galaxy far, far, away..."quote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Was het niet In a galaxy far far away ?
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag... We gaan het zien in VIIIquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]Dat denk ik ook inderdaad, er wijzen meer dingen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |