Over een weekje. Maar niet lang meer collega's.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:09 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik hoop niet dat hij jeuk heeft, aangezien hij weet dat ik geen seks kán hebben momenteel. Vorige afspraak heeft hij ook niks geprobeerd.![]()
Nee weet niet vind het toch raar... Maar ok we zijn allebei altijd druk.
Dat hij een afspraak afzegt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?
Ik heb de afspraak staan dat ik elke vrijdag met vrienden wat ga drinken. We zien altijd wel wie er wel en niet is. Is het raar dat aankomende vrijdag op date ga?quote:
Ligt er maar net aan wat voor afspraak is of dat raar is.quote:
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:48 schreef Moro het volgende:
Van de week een afspraak afgezegd om even wat bij te kletsen met een oude date. Stel ik voor om iets te gaan doen word ze paranoïde.
Ik heb aangegeven dat ik het geen probleem zou vinden om op de bank te gaan slapen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap je bij je date of bij je nichtje?
Vriendschap daar doe ik niet aan die fout heb ik 1x gemaakt ruim 10 jaar geleden en heb nu nog een zwak voor haar. Ze is niet eens knap ofzo maar we hebben wel een aparte band. Nooit iets mee gedaan omdat wij telkens in relaties zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Het leven zou zo veel makkelijker zijn als mensen niet overal iets achter zoeken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Koettie het volgende:
Lovoo vond ik maar niets dus nu weer ees voor het eerst in een jaar poging tot Tinder doen.
Wel wat meer menutjes inderdaad. Went wel snel hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Koettie het volgende:
Weet niet, vond het onoverzichtelijk en mn telefoon ging er niet lekker op.
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Been there, done that. Werd een flop, maar ik heb het iig niet voor mezelf gehouden. Enkel naaste collega's hadden een beetje door wat er speelde, andere collega's van de afdeling niet. Indien flop en over tot de orde van de dag en je zorgt ervoor dat het ook niet zo opvalt. Indien flop en je blijft maar zaniken... dan gaat het vanzelf wel opvallen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Dit dus. Maak er een groot drama van en het zal anderen opvallen, haal je schouders op en weer doorrr en niemand die het wat boeit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee hoor is hoe je er zelf in staat. Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat.
Persoonlijk zou ik wachten tot ze uit de klas is. Mocht het tegenvallen, dan blijf je elkaar tenminste niet op de neus zitten. En gezien je beschrijving van de situatie, is die kans best aanwezig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
Hoihoi,
Ik vind een meisje uit m'n klas leuk, maar heb elke keer weer de ballen niet om haar voor een date te vragen... Bang dat het het verkeerde moment is, of bang dat het raar is, o.i.d. Wat ook wel naar is, is dat een vriendin van haar denkt dat ze me niets vindt. Ikzelf heb daar een andere mening over, ze is best geïnteresseerd in me en we moeten ook veel om elkaar lachen. Buiten de klas spreken we elkaar echter niet, maar dat komt vooral door verschillende vriendengroepen.
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om te vragen of ze binnenkort samen huiswerk wil maken of iets wil drinken in de stad. Wat vinden jullie hiervan?
Ach, dat het ongemakkelijk wordt, daar ben ik niet zo bang voor. Ben daar toch vrij ongevoelig voor, dus da's niet echt het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wachten tot ze uit de klas is. Mocht het tegenvallen, dan blijf je elkaar tenminste niet op de neus zitten. En gezien je beschrijving van de situatie, is die kans best aanwezig.
Dat is wat hij bedoeld... Dat het daardoor ongemakkelijk wordquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Ach, dat het ongemakkelijk wordt, daar ben ik niet zo bang voor. Ben daar toch vrij ongevoelig voor, dus da's niet echt het probleem.
Afwijzing zou ik wel echt kut vinden, maar ja.
Oh, ja, dat duurt dan twee weken hoogstens en dan is dat wel weer over. Is me wel vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wat hij bedoeld... Dat het daardoor ongemakkelijk word
In dat geval, ga ervoor!quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Oh, ja, dat duurt dan twee weken hoogstens en dan is dat wel weer over. Is me wel vaker gebeurd.
Dat is het probleem, er is steeds ergens een "magische kracht" die ervoor zorgt dat ik het toch net niet vraag, bang dat het het verkeerde moment is ofzo, maar er is natuurlijk helemaal geen verkeerd moment als ze me leuk vindt.quote:
Morgen is de hele school tegelijkertijd uit, eens kijken of we samen kunnen fietsen. Da's het perfecte moment om zoiets te vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is geen magische kracht joh, dat is nou lafheid.
Die ene?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Als het maar lekker wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef SiIk het volgende:
Zojuist alles gedaan waar ik tegen ben op een eerste date.
Was leuk
[..]
Die ene?
Did it happen?
Slet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef SiIk het volgende:
Zojuist alles gedaan waar ik tegen ben op een eerste date.
Was leuk
[..]
Die ene?
Did it happen?
quote:
Jullie gaan meteen weer van keiharde seks uit.quote:
Je zal daar maar met een (in mijn geval) saaie doos zitten die gigantisch tegenvalt. Heb je je voorgerecht naar binnen en wil je alweer wegquote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Je bent tegen uiteten op een eerste date? Waarom deed je het dan?
Ja, viel het tegen zaterdag?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zal daar maar met een (in mijn geval) saaie doos zitten die gigantisch tegenvalt. Heb je je voorgerecht naar binnen en wil je alweer weg
Soms komt t nu eenmaal zo uit dat een date tijdens etenstijd toch echt het handigst blijkt te zijn. En ik ben nog altijd meer voor uit eten gaan dan bij iemand thuis afspreken.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Je bent tegen uiteten op een eerste date? Waarom deed je het dan?
Niet mee naar binnen geweest, wel thuisgebracht. Beter de reeks volgen.quote:
Ligt er denk ik ook heel erg aan in wat voor bedrijf je werkt. Of je bij een bedrijf van 200+ mensen werkt of een bedrijfje met 5 man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.
Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat. Je hoort soms wel horror verhalen ja
okeequote:Op woensdag 9 december 2015 08:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms komt t nu eenmaal zo uit dat een date tijdens etenstijd toch echt het handigst blijkt te zijn. En ik ben nog altijd meer voor uit eten gaan dan bij iemand thuis afspreken.
Soms moet je je principes niet te serieus nemen.
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinkenquote:Op woensdag 9 december 2015 08:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
okee
Thuis afspreken vind ik ook leuk. Nog nooit seks geweest zoals iedereen dan zegt
Zou je niet perse moeten doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Sorryquote:Op woensdag 9 december 2015 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet mee naar binnen geweest, wel thuisgebracht. Beter de reeks volgen.
In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.
Ja, heeft haar toen aangerand ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Als ik een lang gesprek op tinder of whatsapp heb gehad en je gaat serieus daten met elkaar, dan zou ik er niet van uit gaan dat het neuken word, maar er wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?
Maar "een keer" is iets anders dan een eerste date.
En zeker als er daarvoor nog nooit seksuele toespelingen zijn geweest bv.
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Ik bel naakt aan met een stijve pik en neem d'r op de mat. Zou jij dat niet doen dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.
dat jaquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ja
Dan hoef je het natuurlijk nog niet te doen of zo maar dan laat je hem wel met blauwe ballen achter
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smeltenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Nou niet overdrijven he, iets met nuancequote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesprokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou het sowieso nooit verwachten en gewoon vanzelf wel zien wat er wel of niet gebeurt.
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagdquote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smelten
Nu weet ik even niet meer of ik nou makkelijk ben of dat hier gewoon goede dates bedacht worden
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he, iets met nuance
Noem je mij nou sociaal beperkt?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je kokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
Is wel leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtquote:Op woensdag 9 december 2015 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je koken
Als je daadwerkelijk denkt dat iemand seks wil als je thuis afspreekt, vind ik je wel beperkt in sociale zin.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
[..]
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.
[..]
Noem je mij nou sociaal beperkt?![]()
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtKoken is koken. Als je graag seks wil kan je het beter vragen of aangeven.
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je voor iemand een zwak hebt en er zit mogelijk toekomst in zie ik niet waarom je er niet op zou reageren.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Weten jullie dat meisje nog waar ik het over had, die me op linkedin had toegevoegd en waar ik een zwak voor heb?
Die stuurt me net weer een berichtje.![]()
Zal ik er op in gaan of gewoon negeren
Serieus, mensen die dat zelf niet kunnen bedenken moet je niet in dit topic gaan faciliteren...quote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja maar je vat het zo op en dus verwacht je het ook, ik vind het niet anders ..quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'
dan vind ik jou qua taal wat beperktquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
ja maar je vat het zo op en dus verwacht je het ook, ik vind het niet anders ..
Mogen wij ASJEBLIEFT!!!!!!!!!!! je reactie lezenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou weer een bewijs dat je niet echt op 1 lijn hoeft te zitten in datebleving: de pua vond het een leuke date.
Ik ga er toch wat van zeggen hoor. Even bedenken hoe ik dat aardig doe
hahahahs dat is raar vooral omda je na 1 uur weg wasquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou weer een bewijs dat je niet echt op 1 lijn hoeft te zitten in datebleving: de pua vond het een leuke date.
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je voor iemand een zwak hebt en er zit mogelijk toekomst in zie ik niet waarom je er niet op zou reageren.
Als je weet dat er geen toekomst is zou ik het lekker negeren / bericht sturen om het af te kappen.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je die pua dingen niet chill vond.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ga heel aardig doen hoor!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mogen wij ASJEBLIEFT!!!!!!!!!!! je reactie lezen
* DancingPhoebe bijt op nagels.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ga heel aardig doen hoor!
ik ga er oprecht vanuit dat je niet aan pua doet als je niet sociaal beperkt bent. En als hij dus sociaal beperkt is vind ik het gemeen om hem af te katten
Misschien kan het een leermomentje zijn zeg maar?
Ik probeer alleen te bedenken hoe ik het zo lief en doordringend mogelijk tegelijkertijd kan zeggen
Komt goed. Eerst ontbijt. Ik hou jullie op de hoogte
Oftewel, als jij door wilt scharrelen met haar zo af en toe, dan reageren.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.
Moet ook zeggen dat ik er later achter kwam dat ik haar rebound was volgens mij. Maja, daarna zoekt zij dus weer contact.
Ze gaat over een paar dagen op vakantie, dus ik reageer volgende week wel dat ik benieuwd ben naar haar vakantieverhalen ivm mijn eigen vakantie volgend jaar en of ze zin heeft om dat te vertellen in een cafetje
PUA? Wie wat waar?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel, als jij door wilt scharrelen met haar zo af en toe, dan reageren.
Heb je geen zin in gescharrel dan idd lekker laten voor wat het is.
tja ik heb te veel disneyfilms gekeken maar dan zou ik er gewoon altijd voor gaan. Je hebt haar nu ook niet dus kunt alleen maar winnenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.
ik had een date met iemand die pua shit op me los lietquote:
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfdquote:Op woensdag 9 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.
Moet ook zeggen dat ik er later achter kwam dat ik haar rebound was volgens mij. Maja, daarna zoekt zij dus weer contact.
Ze gaat over een paar dagen op vakantie, dus ik reageer volgende week wel dat ik benieuwd ben naar haar vakantieverhalen ivm mijn eigen vakantie volgend jaar en of ze zin heeft om dat te vertellen in een cafetje
True.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik heb te veel disneyfilms gekeken maar dan zou ik er gewoon altijd voor gaan. Je hebt haar nu ook niet dus kunt alleen maar winnen
Weet ik veel. Dan ziet ze het als ze terugkomt ofzoquote:Op woensdag 9 december 2015 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?
Nouja, afgewezen. Ze had er meer een punt achter gezet omdat ze het allemaal wat snel vond gaan terwijl ze eigenlijk net uit een relatie kwam. Zei ze.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfd
ik vind het wel een goed idee. Ze gaat toch op vakantie. Dan kun je het gesprek daarna rustig oppakken ipv dat het doorloopt omdat ze weg isquote:Op woensdag 9 december 2015 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?
zij zoekt weer contact toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfd
Arme jijquote:Op woensdag 9 december 2015 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had een date met iemand die pua shit op me los liet
Haha gelukkig ga je daar vanuitquote:Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jijIk ga ervan uit dat het niet gewerkt heeft trouwens.
Hoe heb je dan door of iemand aan het PUA'en is of gewoon een flapdrol op zichzelf is?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had een date met iemand die pua shit op me los liet
tja kan, even erg natuurlijk. Maar het was echt een lijst met trucjes. Vind het gemeen om er openbaar specifiek over te schrijven maar als je het oprecht wil weten moet je maar dm-en (of terug lezen want ik had er toch best wat over getypt)quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe heb je dan door of iemand aan het PUA'en is of gewoon een flapdrol op zichzelf is?
Begrijpelijk wel. PUAquote:Op woensdag 9 december 2015 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga je daar vanuitZou niet graag de indruk bij jou achter hebben gelaten dat ik een schaap ben
Het heeft inderdaad niet gewerkt. Ik was zelfs aardig pissig
Dit is ook mijn ervaring, bovendien niet zo'n fan van thee.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg je door 1 goed gesprek waarbij geen foto zat?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef Moro het volgende:
Dit is ook mijn ervaring, bovendien niet zo'n fan van thee.
Overigens gisteravond een gesprek gehad wat voor mijn gevoel te goed klikte. Had ook geen foto, sterk vermoeden dat ik gecatfished word.
Nee, een foto heb je zo ergens vandaan geplukt. Nee meer door sommige antwoorden alsof die bijgeschaafd werden om mij te pleasen, en er werd al gehengeld naar een date.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg je door 1 goed gesprek waarbij geen foto zat?
Je hebt of geluk of er zit een lelijk iemand achter.
Vraag is ook maar net wat je onder catfish verstaat
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:45 schreef Moro het volgende:
Nee, een foto heb je zo ergens vandaan geplukt. Nee meer door sommige antwoorden alsof die bijgeschaafd werden om mij te pleasen, en er werd al gehengeld naar een date.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.
Of je gewoon voor gek willen zetten.
Daar lijkt jouw verhaal niet helemaal aan te voldoen.
Ik denk wel dat iedereen het er over eens kan zijn dat thuis afspreken in elk geval verhoogde intimiteit betekent - wat echt nog geen seks hoeft in te houden.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:35 schreef eefje801 het volgende:
Tja de verwachting of beter nog "hoop op" seks is niet zo ernstig en vrij menselijk. Wel dat er vanuit gaat, dan moet je je wat mij betreft toch na laten kijken. Dat "netflix en chill'' is ook wel de meest antigeile uitdrukking van de laatste jaren.
Als ik dit zo lees, zou ik willen aanraden om toch een beetje voorzichtig te zijn dat je niet té hoge verwachtingen hebt. Kan gevaarlijk zijn zo voor een eerste date. Uit ervaring ookquote:In ander nieuws: het wordt steeds erger ik barst bijna uit elkaar van de vlinders. Geen concentratie, de hele mikmak. Hoe kan een week nog zo lang duren? Ik moet echt eerder iets regelen. Heb ook de "ballen" gehad om door te pakken eerder, nu moet ik ook een balletje op kunnen gooien over dat wandelen. Wat we overigens al dagelijks doen
Of denken niet in je plaatje te passen. Hoeveel mensen in modellenfoto's trappen.. ik schrok daar wel van. Je kunt ze zo googlen tegenwoordig. Nadeel van de obsessie om een knappe date te fiksen dan krijg je dat.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zoals ik al zei een vermoeden. Ik heb er overigens ervaring mee, het ding is als ze je voor zijn met het vragen voor een date en later afkappen is het makkelijker te verantwoorden het was namelijk hun idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt heel erg gelijk hoor, wat betreft dat laatste. De anticipatie is ook erg groot als je lang erover doet om tot zo'n date te komen. Maar dat is wel hoe het bij mij gaat, in het echt. Als je niet die datingsite hebt die je in ieder geval gerust stelt dat iemand zoekende is en enigzins in je profiel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen het er over eens kan zijn dat thuis afspreken in elk geval verhoogde intimiteit betekent - wat echt nog geen seks hoeft in te houden.
[..]
Als ik dit zo lees, zou ik willen aanraden om toch een beetje voorzichtig te zijn dat je niet té hoge verwachtingen hebt. Kan gevaarlijk zijn zo voor een eerste date. Uit ervaring ook
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):fucking triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):Beetje jammer dat je dit relevant vind. Iemand is duidelijk knetter. En nu gaan mensen als syndroom gewoon weer denken dat dit soort dingen echt kunnen gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ja kan, maar die kans is echt minimaal)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat is het probleem, er is steeds ergens een "magische kracht" die ervoor zorgt dat ik het toch net niet vraag, bang dat het het verkeerde moment is ofzo, maar er is natuurlijk helemaal geen verkeerd moment als ze me leuk vindt.
Ben deze irrationele gedachtes niet gewend, en heb geen idee hoe ik ermee moet omgaan...
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is geen magische kracht joh, dat is nou lafheid.
Het ging over wat catfishen is en wat zo iemand beweegt. Dat verhaal geeft een antwoord op beide vragen.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dit relevant vind. Iemand is duidelijk knetter. En nu gaan mensen als syndroom gewoon weer denken dat dit soort dingen echt kunnen gebeuren
(ja kan, maar die kans is echt minimaal)
Ik had het over het eten, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan meteen weer van keiharde seks uit.
Maar nee, ik bedoelde uit eten gaan enzo
En wat leuk UF
Ben blij voor je
Uhuuuuuquote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had het over het eten, natuurlijk.
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):Hahahahaha day 8 is fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik zie het maar als compliment dat je aanneemt dat ik tegen seks op een eerste date ben.quote:
Ik geloof het verhaaltje niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Hahahahaha day 8 is fantastisch![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaaltje niet.
Zou jou wel als nagerecht willenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie het maar als compliment dat je aanneemt dat ik tegen seks op een eerste date ben.
Niet? 9chan staat toch wel bekend om zijn serieuze en diepgaande verhalen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaaltje niet.
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichtenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:09 schreef Koettie het volgende:
M'n eerste (en enige) gesprek op Tinder is zowaar leuk! Binnenkort een datum prikken voor een drankje denk ik.
Misschien heb je teveel mensen geliked?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Misschien heeft zij wel 140 ongelezen berichten. Zegt nog niks over maar 1 gesprek hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Een hotel geboekt als 2e date? En dit weet zij ook?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef Cthugha het volgende:
Heb komend weekend trouwens tweede date, vorig weekend bij haar thuis geweest. Was super tof, heb nu een hotel geboekt in een stad voor ons tweetjes. Vriend van me zei dat ik te hard van stapel liep. Wat denken jullie?
Jazeker, we wilden gaan stappen in een andere stad met wat ander volk, dus overnachting was wel handig.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een hotel geboekt als 2e date? En dit weet zij ook?
Nouja als zij het weet en het dus leuk vind dan zal het wel prima zijn toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef Cthugha het volgende:
[..]
Jazeker, we wilden gaan stappen in een andere stad met wat ander volk, dus overnachting was wel handig.
Ja, eigenlijk zonder na te denken geregeld, bleef bij de eerste date namelijk ook gewoon bij d'r slapen. Maar ja, ze lijkt het allemaal prima te vinden.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja als zij het weet en het dus leuk vind dan zal het wel prima zijn toch?
Ik like bijna niemand en zit er pas weer sinds gister op.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Mogen we dan weer een 'versieren' reeks openen? Dit was namelijk een tip om onnodig een blauwtje te voorkomen, maar ook daar blijft het opletten.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Onderwerp = Daten.
Dit heeft niets met daten te maken.
Nee syndroom.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mogen we dan weer een 'versieren' reeks openen? Dit was namelijk een tip om onnodig een blauwtje te voorkomen, maar ook daar blijft het opletten.
Ligt ook aan jezelf he. Je kunt ook niet liken en je richten op 1 of 2 matches.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik als ijs?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou jou wel als nagerecht willen
Edit: bedoel ijs, kutautocorrect.
Is water nat?quote:
Ik in ieder geval wel nu.quote:
Koud? Denk eerder dat t vrij heet wordt dan.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Hahahahaha day 8 is fantastisch![]()
Al gevraagd?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
Hoihoi,
Ik vind een meisje uit m'n klas leuk, maar heb elke keer weer de ballen niet om haar voor een date te vragen... Bang dat het het verkeerde moment is, of bang dat het raar is, o.i.d. Wat ook wel naar is, is dat een vriendin van haar denkt dat ze me niets vindt. Ikzelf heb daar een andere mening over, ze is best geïnteresseerd in me en we moeten ook veel om elkaar lachen. Buiten de klas spreken we elkaar echter niet, maar dat komt vooral door verschillende vriendengroepen.
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om te vragen of ze binnenkort samen huiswerk wil maken of iets wil drinken in de stad. Wat vinden jullie hiervan?
Dit, je hoeft niet te blijven swipen. Het zijn geen voetbalplaatjes om te sparenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:29 schreef Cthugha het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel mensen geliked?
Je schrijft later al dat zij het niet erg vond dan weet je toch genoeg? Ik zou het vreselijk vinden, maar dat doet er dan dus niet toequote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef Cthugha het volgende:
Heb komend weekend trouwens tweede date, vorig weekend bij haar thuis geweest. Was super tof, heb nu een hotel geboekt in een stad voor ons tweetjes. Vriend van me zei dat ik te hard van stapel liep. Wat denken jullie?
Ja, dacht ook al dat dat wel slim zou zijn. Gewoon meerdere voorstellen doen waardoor het wel duidelijk wordt dat het me niet om de activiteit 'huiswerk maken' gaat, goed idee?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al gevraagd?
Tevens zou ik wel zorgen dat je intenties duidelijk zijn als je haar vraagt om huiswerk te maken.
Ik like alleen knap en hoogopgeleidquote:Op woensdag 9 december 2015 15:39 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik like bijna niemand en zit er pas weer sinds gister op.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik like alleen knap en hoogopgeleidmaar ik snap het dan wat beter.
wat vind je hoog opgeleid?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik like alleen knap en hoogopgeleidmaar ik snap het dan wat beter.
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:20 schreef Deezertje het volgende:
Wat is voor jullie het omslagpunt dat je met iemand een relatie wilt aangaan of juist niet? Waar ligt de grens van 'daten wordt exclusief' of kom je erachter dat verder daten geen zin heeft? En kom niet aan met 'als het goed voelt' want daar is een reden voor.. maar welke?
Verliefd zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:26 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.
Zoiets?
Al herken ik dat allemaal ook wel bij liefdesverdriet.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:27 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het![]()
Ik moet voor Deezer alleen even uitschrijven wat dat fysiek betekent.
Waarom een verminderende eetlust?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:26 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.
Als bovenstaande symptomen na 4 of 5 dates uitblijven stop ik er meestal mee.
Zoiets?
Geen honger want verliefd.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een verminderende eetlust?
Door allemaal vet ingewikkelde processen in je hoofd en moeilijke stofjes die in je bloedbaan terecht komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een verminderende eetlust?
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al herken ik dat allemaal ook wel bij liefdesverdriet.
Ik drink dan voor 10.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
Bij mij precies andersom.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
ik heb dat echt precies andersomquote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat je sinds deze zomer haar uit wil vragen (als we het over dezelfde dame hebben).quote:Op woensdag 9 december 2015 17:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, dacht ook al dat dat wel slim zou zijn. Gewoon meerdere voorstellen doen waardoor het wel duidelijk wordt dat het me niet om de activiteit 'huiswerk maken' gaat, goed idee?
Gelukkig ben ik er dan nog om dat te compenseren. Of toch niet? Hm...quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht al, straks is die Silk nog eerder van d'r pandapunten af dan ik![]()
Maar leuk
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?quote:
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekkenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit, je hoeft niet te blijven swipen. Het zijn geen voetbalplaatjes om te sparen
[..]
Je schrijft later al dat zij het niet erg vond dan weet je toch genoeg? Ik zou het vreselijk vinden, maar dat doet er dan dus niet toe
Ja en nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekken
Tja als ik dit soort dingen optel bij anderen dingen die je zegtquote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
Misschien moet ik dat ook doenquote:Op woensdag 9 december 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee.
MBO is ook niks voor mij, maar ik like ze wel om ze een kans te geven. Er zijn genoeg slimme mensen die op MBO zitten.
Zolang ze maar inhoud hebben.
Hoe gaat t daten bij jou de laatste tijd?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had het over het eten, natuurlijk.
Welkom bij het moderne daten. Ik zie het probleem niet overigens.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nou, dat zegt niet veel. Best veel hbo'ers zullen slimmer zijn dan bepaalde wo'ers.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat je sinds deze zomer haar uit wil vragen (als we het over dezelfde dame hebben).
Vraag haar gewoon uit, zorg dat er geen misverstand over kan bestaan (ik vraag me af of je zin hebt om zaterdag met mij naar kroeg X te gaan om wat te drinken?) en dan weet je waar je aan toe bent.
Nou vast wel ergens een toko waar je ook koffie of thee kunt bestellen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.
Je hebt trouwens gelijk, we hebben het over dezelfde dame.
Starbucks.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou vast wel ergens een toko waar je ook koffie of thee kunt bestellen.
je mag overdag best ergens gewoon een cola bestellenquote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.
Je hebt trouwens gelijk, we hebben het over dezelfde dame.
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog snellerquote:Op woensdag 9 december 2015 18:30 schreef Koettie het volgende:
Over relatie beginnen. Als ik na drie maanden nog steeds interesse heb, verliefd ben en we ongeveer op een lijn zitten met toekomstbeeld. En ik wil geen jaloezie, dan kap ik ermee. Ik ben best snel verveelt met scharrels/dates
15 km ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
Op hoeveel kilometer afstand hebben jullie ingesteld staan op Tinder?
Ik heb het op maximum staan, maar ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb in daten/een relatie met iemand die in Maastricht woont, weet ik veel.
ik ookquote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
15 km ofzo.
Maar ik heb het denk ik wat makkelijker qua hoeveelheid beschikbare mensen
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :pquote:Op woensdag 9 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog sneller
Dit wordt een heerlijk verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand ervaring met daten met je docente? Ze is ongeveer even oud als ik.
niet als zij ook maar een beetje een brein heeftquote:
Een beetje heel veel. Maar het bevestigt wel het beeld wat ik al hadquote:Op woensdag 9 december 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooitquote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
samequote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Vertel!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same
Daarom vind ik het ook zo raar als iemand hier komt vragen wat ze moeten doen. Iedereen is hier zo anders in
quote:
Over twee weken zie ik haar toch nooit meer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als zij ook maar een beetje een brein heeft
En als ze dat niet heeft hoort ze sowieso geen les te geven
drie weekenden op een rij in haar huis bivakkeren, duidelijke klik. Done. Als het goed voelt, voelt t goed.quote:
Euh.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t daten bij jou de laatste tijd?
dan zou ze helemaal compleet debiel zijn als ze daar haar baan voor op het spel zetquote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Over twee weken zie ik haar toch nooit meer.
Maar ze is leuk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ze helemaal compleet debiel zijn als ze daar haar baan voor op het spel zet
wtf nee rcht niet maximum. 30.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
Op hoeveel kilometer afstand hebben jullie ingesteld staan op Tinder?
Ik heb het op maximum staan, maar ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb in daten/een relatie met iemand die in Maastricht woont, terwijl ik helemaal bovenaan woon, weet ik veel.
ik heb niks te biedenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een beetje heel veel. Maar het bevestigt wel het beeld wat ik al had
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje isquote:Op woensdag 9 december 2015 19:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar ze is leuk.Dacht dat het toch geen kwaad kon als ik haar toch nooit meer zou zien.
Brb, even emo doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje is
Misschien kun je het proberen als je een tijdje afgestudeerd bent maar zelfs dan is het volgens mij nog redelijk frowned upon
Een oud-rector bij mij op school kreeg een relatie met een zesdeklasser, toen hij nog rector was en zij nog bij ons op school zat. Was geloof ik ook geen probleem. Zijn nu 25 jaar samen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje is
Misschien kun je het proberen als je een tijdje afgestudeerd bent maar zelfs dan is het volgens mij nog redelijk frowned upon
Dat het toen geen een probleem was, wil niet zeggen dat het tegenwoordig niet meer zo is.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Een oud-rector bij mij op school kreeg een relatie met een zesdeklasser, toen hij nog rector was en zij nog bij ons op school zat. Was geloof ik ook geen probleem. Zijn nu 25 jaar samen ofzo.
krenkte? Sinds wanneer heb jij ook uni gedaanquote:Op woensdag 9 december 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb weleens een docent knap gevonden (jong en vroeg afgestudeerd, 3 jaar verschillend (of 4? niet veel meer iig) van mij en stond al op de uni les te geven), maar geen haar op m'n hoofd dat krenkte om iets te gaan doen/proberen. Snap ook niet waar dat vandaan komt.
Houd het toch zakelijk, daar krijg je alleen maar gezeik van.
Ben nog niet klaar met de uni. Dus het kan nog.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
krenkte? Sinds wanneer heb jij ook uni gedaan
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetquote:
BAM! Die zitquote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetmaar een hele loopbaan opgeven is prima?
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetmaar een hele loopbaan opgeven is prima?
Hoe kom je erbij dat ik niet wil afspreken met iemand die een etentje verzet? Nergens gezegd. Maar vind het persoonlijk kansloos dat er docenten zijn die relaties aangaan met leerlingen. Neemt niet weg dat het gewoon kan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die zit niet, slaat nergens op zelfs.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
BAM! Die zit![]()
Ik vind leerling/docent rector/leerling echt not done of ze nou de zelfde leeftijd hebben of niet.
Jij wilt alleen maar unigeschoolde mensen, dus ja, zo'n type dat niet wilt afspreken met iemand die etentjes verzet, ben jij wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:20 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik niet wil afspreken met iemand die een etentje verzet? Nergens gezegd. Maar vind het persoonlijk kansloos dat er docenten zijn die relaties aangaan met leerlingen. Neemt niet weg dat het gewoon kan.
Ik wilde na 1 dag al niet meer weg. Heb nog twee weken mezelf voor de gek gehouden, maar na 2 weken kon ik er niet meer onderuit dat we een relatie hadden. Bam!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Hij is uni geschoold en hij is tof, dus de afspraak staat al een paar dagen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar unigeschoolde mensen, dus ja, zo'n type dat niet wilt afspreken met iemand die etentjes verzet, ben jij wel ja.
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde na 1 dag al niet meer weg. Heb nog twee weken mezelf voor de gek gehouden, maar na 2 weken kon ik er niet meer onderuit dat we een relatie hadden. Bam!
Nu nog wachten dat hij de afspraak verzet.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:28 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hij is uni geschoold en hij is tof, dus de afspraak staat al een paar dagen.
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog wachten dat hij de afspraak verzet.
Tvp'tje voor een berichtje van Fotolijstjes waarin ze meldt dat die date de afspraak heeft verzet en dat ze nu verder gaat tinderen.
Was ik maar een vrouw, weetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.
Hoeft van mij niet meer zonodig.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Wat zoek je dan wel?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Etsu, date van mij heeft ook regelmatig 2 dates in een week. Dus hoef je geen vrouw voor te zijn.
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensquote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ah, de jeugdige wispelturigheid.
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook gewoon mijn vrienden blijven zien, mijn hobby's uitoefenen en 1x een avondje niksen. Dan kom je toch echt op 1x per week. Maxquote:Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Is het officieel ja? Leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Dat klinkt mysterieusquote:
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.
en zijn niet opeens oneerlijk omdat ze knap zijn of zo natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Een man voor wie je jezelf op een presenteerblaadje presenteert zal misschien niet heel veel behoefte hebben voor jou exclusief te zijn.
Lijkt me eerder een kwestie van person you fuck vs. person you marry. Ook knappe mensen willen gewoon een fijne relatie hoor
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderdquote:Op woensdag 9 december 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Raar beeld altijd dat mensen hebben van knappe mensen
En wat dan als iemand met de jaren gewoon vervalt tot middelmatigheid? Is het dan klaar?
Een oude FB van me was echt adembenemend hhhhhot. Kwam laatst weer eens een foto tegen, een recente. Is nog steeds niet lelijk, maar de tijd doet niet perse goede dingen voor hem. Geloof niet dat hij nu ineens een compleet ander persoon is geworden.
Nu hoop ik helemaal dat hij snel weer vrijgezel isquote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderd
Oh en hij is grappig opeens
je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef Moro het volgende:
Want smaak veranderd ook niet en nostalgie geeft al helemaal geen vertekenend beeld. Laat elkaar gewoon lekker de gang gaan.
Nee het was ook geen reactie op u.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...
misschien moet je dan quoten hequote:
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
Ik heb met best veel meisjes op dit forum gesproken op DM, maar zelden was het zo saai als op Tinder.quote:
Ja opzich wel. Maar tegelijkertijd eigenlijk helemaal geen zin in een relatie. Dus rustig aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Kan liggen aan je tijdstip of je vragen. Bijvoorbeeld op maandag: hé hoe was je weekend?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb met best veel meisjes op dit forum gesproken op DM, maar zelden was het zo saai als op Tinder.
Dat heb ik met al het online contact. Geforceerd tot er een date komt alhoewel ik het luchtig probeer te houden, en als die geslaagd is dan wat losser app-contact omdat je elkaar kent en anders begint het riedeltje weer van voor af aan. De helft van mijn whatsapp-lijst en telefoonboek bestaat inmiddels uit nummers van dates of tinder-contacten waar nooit een date is uitgerold... Wat doen jullie daarmee? Lekker laten staan omdat jullie te lui zijn om ze te verwijderen? Soms scroll ik wel eens door de lijst en dan is ineens een profielfoto veranderd, heeft ze een relatiequote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb met best veel meisjes op dit forum gesproken op DM, maar zelden was het zo saai als op Tinder.
Ik probeer zulke vragen juist te ontwijken. Heb jij anders nog tips?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan liggen aan je tijdstip of je vragen. Bijvoorbeeld op maandag: hé hoe was je weekend?
Woensdag: We knippen de week door hahahahaha
Vrijdag: jij ook lekker weekend?
Rond 8.00: Ga je ook zo werken?
Nee lul ik ga rond vliegen op mijn bezem
Rond 15.00: Nog maar even he?
Rond 18.00: Lekker gewerkt?
Ik weet niet hoe je gesprekken zijn maar een vrouw op Tinder heeft al gauw erg veel matches als ze dagelijks swipet, en om dan maandag 30x te horen "Hoe was je weekend?" Kan dus heel vervelend over komen. Gewoon omdat het al 30x gevraagd is.
Vaak primadebima zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik probeer zulke vragen juist te ontwijken. Heb jij anders nog tips?
Ik laat ze eigenlijk staan. Als ze ooit wat zeggen, weet ik wie het is en kan ik m'n antwoord erop aanpassen. Ik forceer trouwens niet, maakt het ook niet leuk voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik met al het online contact. Geforceerd tot er een date komt alhoewel ik het luchtig probeer te houden, en als die geslaagd is dan wat losser app-contact omdat je elkaar kent en anders begint het riedeltje weer van voor af aan. De helft van mijn whatsapp-lijst en telefoonboek bestaat inmiddels uit nummers van dates of tinder-contacten waar nooit een date is uitgerold... Wat doen jullie daarmee? Lekker laten staan omdat jullie te lui zijn om ze te verwijderen? Soms scroll ik wel eens door de lijst en dan is ineens een profielfoto veranderd, heeft ze een relatieWel leuk om dan te zien waarmee ze eindigen.
Er zijn meer normale meisjes op Tinder dan Fok.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er zijn meer normale meisjes op Tinder dan Fok.Dat verklaart een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen hebben inderdaad met gemak honderden matches op Tinder.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan liggen aan je tijdstip of je vragen. Bijvoorbeeld op maandag: hé hoe was je weekend?
Woensdag: We knippen de week door hahahahaha
Vrijdag: jij ook lekker weekend?
Rond 8.00: Ga je ook zo werken?
Nee lul ik ga rond vliegen op mijn bezem
Rond 15.00: Nog maar even he?
Rond 18.00: Lekker gewerkt?
Ik weet niet hoe je gesprekken zijn maar een vrouw op Tinder heeft al gauw erg veel matches als ze dagelijks swipet, en om dan maandag 30x te horen "Hoe was je weekend?" Kan dus heel vervelend over komen. Gewoon omdat het al 30x gevraagd is.
Misschien moet je de afkorting "uni" niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:28 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hij is uni geschoold en hij is tof, dus de afspraak staat al een paar dagen.
In omgeving Groningen heb je veel knappe studenten. Denk dat die mannen alle doenbare vrouwen wel een like geven omdat het vooral om sex gaat. Ken wel wat jongens met veel matches en regelmatige dates.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad met gemak honderden matches op Tinder.
Mannen mogen blij zijn als het er tientallen zijn. Vaak nog een stuk minder lees je. Alleen met wie matchen die vrouwen dan vraag ik me altijd af
Nou, allemaal met dezelfde mannen dus. Die iedere vrouw liken in een swipe spree.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mannen mogen blij zijn als het er tientallen zijn. Vaak nog een stuk minder lees je. Alleen met wie matchen die vrouwen dan vraag ik me altijd af
ik snap niet waarom je zoiets doet voor iemand die je 1x hebt gezien. Nergens gezegd dat ik hem niet ga of wil zien.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien moet je de afkorting "uni" niet meer gebruiken.
Er was sprake van het verzetten van een afspraak met vrienden voor een date, jij was daar nogal op tegen volgens mij. Daar hebben ze het over.
Waarom heb ik nooit creeps in mijn lijstje? Dan maak je ook dingen mee denk kquote:Op donderdag 10 december 2015 00:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, allemaal met dezelfde mannen dus. Die iedere vrouw liken in een swipe spree.
Het is best grappig om matches te vergelijken met een vriendin. Zo kun je elkaar ook waarschuwen voor creeps. Deed ik in de tijd dat ik nog op Paiq zat regelmatig.
90% van die kerels zijn dan ook eenheidsworsten zonder (opvallend) karakter.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een vrouw die ongevraagde dickpics en passief aggressieve frustie's wil. Nooit gedacht dat ik dat zou zien.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit creeps in mijn lijstje? Dan maak je ook dingen mee denk k
kijkrm hoe dat isquote:Op donderdag 10 december 2015 00:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een vrouw die ongevraagde dickpics en passief aggressieve frustie's wil. Nooit gedacht dat ik dat zou zien.
leuk gehad in de kroeg?quote:
Oh godquote:Op donderdag 10 december 2015 00:42 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
In omgeving Groningen heb je veel knappe studenten. Denk dat die mannen alle doenbare vrouwen wel een like geven omdat het vooral om sex gaat. Ken wel wat jongens met veel matches en regelmatige dates.
Slimme mbo'er hier. Goed genoeg?quote:Op donderdag 10 december 2015 07:37 schreef Californium het volgende:
Ik hou wel van een beetje domme hbo'er
Nou... nog maar net hoorquote:Op donderdag 10 december 2015 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slimme mbo'er hier. Goed genoeg?
Gister nog even zitten whatsappen. Begint toch wel te kriebelen![]()
![]()
![]()
Kan ik me wel in vinden. Lelijk misschien niet, maar wel onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
Gemiddelde vrouw vind 80% van de mannen lelijk, haha
Ik zal het even anders formuleren.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Lelijk misschien niet, maar wel onaantrekkelijk.
Noem me gek, maar ik ben in mijn leven op een aantal lelijke mannen verliefd geworden en gedate ook. Zij zijn veel lieverquote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
Dat is andersom niet anders.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
dat is statistisch onmogelijk, dat is net zoals dat 90% van de autorijders vindt dat ze boven gemiddeld goed rijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zal het even anders formuleren.
Vrouwen vinden dat 80% van de mannen minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man.
Is wel anders, lees dat artikel dan even.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:32 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Dat is andersom niet anders.
Kijk eens naar de gemiddelde vrouw, zeker als ze gesetteld zijn.
Herkenbaar. Heel geforceerd vragen stellen, geforceerd je mening eruit persen om vervolgens de mijne ongeldig te verklaren... Neh.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
Precies. Maar ze vinden dat dus wel.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:36 schreef Re het volgende:
[..]
dat is statistisch onmogelijk, dat is net zoals dat 90% van de autorijders vindt dat ze boven gemiddeld goed rijden
En toch zit je nu hier?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Noem me gek, maar ik ben in mijn leven op een aantal lelijke mannen verliefd geworden en gedate ook. Zij zijn veel liever
Hahahahhahaquote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo relevant is omdat de meeste vrouwen anders daten/een partner zoeken dan mannen
Meer gericht op innerlijk, uitstraling, lange termijn etc
Face-to-face niet, maar wel voor kansen op tinder of datingsites waarbij een foto grotendeels de eerste keuring bepaalt.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo relevant is omdat de meeste vrouwen anders daten/een partner zoeken dan mannen
Dat is een absurde vertaling. Als iemand 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt, dan zegt die persoon daarmee niet dat 80% minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man, maar dat de gemiddelde man niet aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zal het even anders formuleren.
Vrouwen vinden dat 80% van de mannen minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man.
ik word er echt zo ontzettend moe van dat mannen die falen qua daten de mening van vrouwen (die lijkt me toch echt meer inzicht hebben in de bewegingsredenen van vrouwen) als ongeldig af doen omdat ze zelf niet zouden weten wat ze willenquote:
De statistieken liegen niet. En ik heb daar geen moeite mee, alleen moeite met het feit dat mensen dat proberen te ontkennen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word er echt zo ontzettend moe van dat mannen die falen qua daten de mening van vrouwen (die lijkt me toch echt meer inzicht hebben in de bewegingsredenen van vrouwen) als ongeldig af doen omdat ze zelf niet zouden weten wat ze willen
Dit is waarom je geen date krijgt. Omdat je een chauvinistische pik in een slachtofferrol bent. Daarom
ik gok dat er wel verschil in zit maar ik gok toch nog steeds minder dan bij mannen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Face-to-face niet, maar wel voor kansen op tinder of datingsites waarbij een foto grotendeels de eerste keuring bepaalt.
Leuk dat jij dat van jezelf weet. Maar dan ben je een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat er wel verschil in zit maar ik gok toch nog steeds minder dan bij mannen.
Ik weet van mezelf wat ik zoek en dat dat niet een gladde kop is, dus benader ik de fotos/datingsites en apps ook anders
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik stel nergens dat we niet naar uiterlijk kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.
En meiden tussen de 16-24j houden ook ontzettend van aandacht krijgen op zich. Als ik soms sommige telefoongesprekken hoor... zo op zoek naar bevestiging. Denk dat je als minder knappe man vooral dames van 25 en ouder succes krijgt, want die kijken al meer naar innerlijk en lange termijn. Op jonge leeftijd is het toch vaak 'wil wel een leuke vent' en er dan achter komen dat ie eigenlijk helemaal niet bij haar past of geen leuk karakter heeft etc. Ergens hoop ik natuurlijk ook nog een meid van onder de 20 te kunnen krijgen, maar goed dat lijkt me helaas niet realistisch..quote:Op donderdag 10 december 2015 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |