Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al herken ik dat allemaal ook wel bij liefdesverdriet.
Ik drink dan voor 10.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
Bij mij precies andersom.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
ik heb dat echt precies andersomquote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat je sinds deze zomer haar uit wil vragen (als we het over dezelfde dame hebben).quote:Op woensdag 9 december 2015 17:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, dacht ook al dat dat wel slim zou zijn. Gewoon meerdere voorstellen doen waardoor het wel duidelijk wordt dat het me niet om de activiteit 'huiswerk maken' gaat, goed idee?
Gelukkig ben ik er dan nog om dat te compenseren. Of toch niet? Hm...quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht al, straks is die Silk nog eerder van d'r pandapunten af dan ik![]()
Maar leuk
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?quote:
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekkenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit, je hoeft niet te blijven swipen. Het zijn geen voetbalplaatjes om te sparen
[..]
Je schrijft later al dat zij het niet erg vond dan weet je toch genoeg? Ik zou het vreselijk vinden, maar dat doet er dan dus niet toe
Ja en nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekken
Tja als ik dit soort dingen optel bij anderen dingen die je zegtquote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
Misschien moet ik dat ook doenquote:Op woensdag 9 december 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee.
MBO is ook niks voor mij, maar ik like ze wel om ze een kans te geven. Er zijn genoeg slimme mensen die op MBO zitten.
Zolang ze maar inhoud hebben.
Hoe gaat t daten bij jou de laatste tijd?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had het over het eten, natuurlijk.
Welkom bij het moderne daten. Ik zie het probleem niet overigens.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nou, dat zegt niet veel. Best veel hbo'ers zullen slimmer zijn dan bepaalde wo'ers.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat je sinds deze zomer haar uit wil vragen (als we het over dezelfde dame hebben).
Vraag haar gewoon uit, zorg dat er geen misverstand over kan bestaan (ik vraag me af of je zin hebt om zaterdag met mij naar kroeg X te gaan om wat te drinken?) en dan weet je waar je aan toe bent.
Nou vast wel ergens een toko waar je ook koffie of thee kunt bestellen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.
Je hebt trouwens gelijk, we hebben het over dezelfde dame.
Starbucks.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou vast wel ergens een toko waar je ook koffie of thee kunt bestellen.
je mag overdag best ergens gewoon een cola bestellenquote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.
Je hebt trouwens gelijk, we hebben het over dezelfde dame.
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog snellerquote:Op woensdag 9 december 2015 18:30 schreef Koettie het volgende:
Over relatie beginnen. Als ik na drie maanden nog steeds interesse heb, verliefd ben en we ongeveer op een lijn zitten met toekomstbeeld. En ik wil geen jaloezie, dan kap ik ermee. Ik ben best snel verveelt met scharrels/dates
15 km ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
Op hoeveel kilometer afstand hebben jullie ingesteld staan op Tinder?
Ik heb het op maximum staan, maar ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb in daten/een relatie met iemand die in Maastricht woont, weet ik veel.
ik ookquote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
15 km ofzo.
Maar ik heb het denk ik wat makkelijker qua hoeveelheid beschikbare mensen
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :pquote:Op woensdag 9 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog sneller
Dit wordt een heerlijk verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand ervaring met daten met je docente? Ze is ongeveer even oud als ik.
niet als zij ook maar een beetje een brein heeftquote:
Een beetje heel veel. Maar het bevestigt wel het beeld wat ik al hadquote:Op woensdag 9 december 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooitquote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
samequote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Vertel!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same
Daarom vind ik het ook zo raar als iemand hier komt vragen wat ze moeten doen. Iedereen is hier zo anders in
quote:
Over twee weken zie ik haar toch nooit meer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als zij ook maar een beetje een brein heeft
En als ze dat niet heeft hoort ze sowieso geen les te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |