Niet? 9chan staat toch wel bekend om zijn serieuze en diepgaande verhalen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaaltje niet.
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichtenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:09 schreef Koettie het volgende:
M'n eerste (en enige) gesprek op Tinder is zowaar leuk! Binnenkort een datum prikken voor een drankje denk ik.
Misschien heb je teveel mensen geliked?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Misschien heeft zij wel 140 ongelezen berichten. Zegt nog niks over maar 1 gesprek hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Een hotel geboekt als 2e date? En dit weet zij ook?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef Cthugha het volgende:
Heb komend weekend trouwens tweede date, vorig weekend bij haar thuis geweest. Was super tof, heb nu een hotel geboekt in een stad voor ons tweetjes. Vriend van me zei dat ik te hard van stapel liep. Wat denken jullie?
Jazeker, we wilden gaan stappen in een andere stad met wat ander volk, dus overnachting was wel handig.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een hotel geboekt als 2e date? En dit weet zij ook?
Nouja als zij het weet en het dus leuk vind dan zal het wel prima zijn toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef Cthugha het volgende:
[..]
Jazeker, we wilden gaan stappen in een andere stad met wat ander volk, dus overnachting was wel handig.
Ja, eigenlijk zonder na te denken geregeld, bleef bij de eerste date namelijk ook gewoon bij d'r slapen. Maar ja, ze lijkt het allemaal prima te vinden.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja als zij het weet en het dus leuk vind dan zal het wel prima zijn toch?
Ik like bijna niemand en zit er pas weer sinds gister op.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Mogen we dan weer een 'versieren' reeks openen? Dit was namelijk een tip om onnodig een blauwtje te voorkomen, maar ook daar blijft het opletten.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Onderwerp = Daten.
Dit heeft niets met daten te maken.
Nee syndroom.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mogen we dan weer een 'versieren' reeks openen? Dit was namelijk een tip om onnodig een blauwtje te voorkomen, maar ook daar blijft het opletten.
Ligt ook aan jezelf he. Je kunt ook niet liken en je richten op 1 of 2 matches.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik als ijs?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou jou wel als nagerecht willen
Edit: bedoel ijs, kutautocorrect.
Is water nat?quote:
Ik in ieder geval wel nu.quote:
Koud? Denk eerder dat t vrij heet wordt dan.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Hahahahaha day 8 is fantastisch![]()
Al gevraagd?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
Hoihoi,
Ik vind een meisje uit m'n klas leuk, maar heb elke keer weer de ballen niet om haar voor een date te vragen... Bang dat het het verkeerde moment is, of bang dat het raar is, o.i.d. Wat ook wel naar is, is dat een vriendin van haar denkt dat ze me niets vindt. Ikzelf heb daar een andere mening over, ze is best geïnteresseerd in me en we moeten ook veel om elkaar lachen. Buiten de klas spreken we elkaar echter niet, maar dat komt vooral door verschillende vriendengroepen.
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om te vragen of ze binnenkort samen huiswerk wil maken of iets wil drinken in de stad. Wat vinden jullie hiervan?
Dit, je hoeft niet te blijven swipen. Het zijn geen voetbalplaatjes om te sparenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:29 schreef Cthugha het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel mensen geliked?
Je schrijft later al dat zij het niet erg vond dan weet je toch genoeg? Ik zou het vreselijk vinden, maar dat doet er dan dus niet toequote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef Cthugha het volgende:
Heb komend weekend trouwens tweede date, vorig weekend bij haar thuis geweest. Was super tof, heb nu een hotel geboekt in een stad voor ons tweetjes. Vriend van me zei dat ik te hard van stapel liep. Wat denken jullie?
Ja, dacht ook al dat dat wel slim zou zijn. Gewoon meerdere voorstellen doen waardoor het wel duidelijk wordt dat het me niet om de activiteit 'huiswerk maken' gaat, goed idee?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al gevraagd?
Tevens zou ik wel zorgen dat je intenties duidelijk zijn als je haar vraagt om huiswerk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |