Ik like alleen knap en hoogopgeleidquote:Op woensdag 9 december 2015 15:39 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik like bijna niemand en zit er pas weer sinds gister op.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik like alleen knap en hoogopgeleidmaar ik snap het dan wat beter.
wat vind je hoog opgeleid?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik like alleen knap en hoogopgeleidmaar ik snap het dan wat beter.
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:20 schreef Deezertje het volgende:
Wat is voor jullie het omslagpunt dat je met iemand een relatie wilt aangaan of juist niet? Waar ligt de grens van 'daten wordt exclusief' of kom je erachter dat verder daten geen zin heeft? En kom niet aan met 'als het goed voelt' want daar is een reden voor.. maar welke?
Verliefd zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:26 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.
Zoiets?
Al herken ik dat allemaal ook wel bij liefdesverdriet.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:27 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het![]()
Ik moet voor Deezer alleen even uitschrijven wat dat fysiek betekent.
Waarom een verminderende eetlust?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:26 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als je aan de ander denkt, en merkt dat je hartslag wat verhoogd is, verminderde eetlust, slecht slapen, toekomstplannen aan het maken bent samen met de ander, en heel veel aan de ander moet denken. Ohja, en dat de ander dat ook doet.
Als bovenstaande symptomen na 4 of 5 dates uitblijven stop ik er meestal mee.
Zoiets?
Geen honger want verliefd.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een verminderende eetlust?
Door allemaal vet ingewikkelde processen in je hoofd en moeilijke stofjes die in je bloedbaan terecht komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een verminderende eetlust?
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10quote:Op woensdag 9 december 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al herken ik dat allemaal ook wel bij liefdesverdriet.
Ik drink dan voor 10.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
Bij mij precies andersom.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohh nee juist niet, als ik verliefd ben kan ik echt de hele dag leven op een cracker, ik vergeet gewoon te eten, bij liefdesverdriet eet ik voor 10
ik heb dat echt precies andersomquote:Op woensdag 9 december 2015 17:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat je sinds deze zomer haar uit wil vragen (als we het over dezelfde dame hebben).quote:Op woensdag 9 december 2015 17:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, dacht ook al dat dat wel slim zou zijn. Gewoon meerdere voorstellen doen waardoor het wel duidelijk wordt dat het me niet om de activiteit 'huiswerk maken' gaat, goed idee?
Gelukkig ben ik er dan nog om dat te compenseren. Of toch niet? Hm...quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht al, straks is die Silk nog eerder van d'r pandapunten af dan ik![]()
Maar leuk
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?quote:
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekkenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit, je hoeft niet te blijven swipen. Het zijn geen voetbalplaatjes om te sparen
[..]
Je schrijft later al dat zij het niet erg vond dan weet je toch genoeg? Ik zou het vreselijk vinden, maar dat doet er dan dus niet toe
Ja en nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind swipen leuk alleen als iemand dan begint met hee hoeft t niet per se van mij, dan krijg je van die saaie gesprekken
Tja als ik dit soort dingen optel bij anderen dingen die je zegtquote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Naja ok als ik uni zie staan vind ik het goed. En hbo soms als iemand heel knap is. Is dit erg?
Misschien moet ik dat ook doenquote:Op woensdag 9 december 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee.
MBO is ook niks voor mij, maar ik like ze wel om ze een kans te geven. Er zijn genoeg slimme mensen die op MBO zitten.
Zolang ze maar inhoud hebben.
Hoe gaat t daten bij jou de laatste tijd?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had het over het eten, natuurlijk.
Welkom bij het moderne daten. Ik zie het probleem niet overigens.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 1 gesprek hebben. Doe mij dat, is veel overzichtelijker. Ik heb 70 ongelezen berichten
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |