Dit is ook mijn ervaring, bovendien niet zo'n fan van thee.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Dat vermoeden krijg je door 1 goed gesprek waarbij geen foto zat?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef Moro het volgende:
Dit is ook mijn ervaring, bovendien niet zo'n fan van thee.
Overigens gisteravond een gesprek gehad wat voor mijn gevoel te goed klikte. Had ook geen foto, sterk vermoeden dat ik gecatfished word.
Nee, een foto heb je zo ergens vandaan geplukt. Nee meer door sommige antwoorden alsof die bijgeschaafd werden om mij te pleasen, en er werd al gehengeld naar een date.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg je door 1 goed gesprek waarbij geen foto zat?
Je hebt of geluk of er zit een lelijk iemand achter.
Vraag is ook maar net wat je onder catfish verstaat
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:45 schreef Moro het volgende:
Nee, een foto heb je zo ergens vandaan geplukt. Nee meer door sommige antwoorden alsof die bijgeschaafd werden om mij te pleasen, en er werd al gehengeld naar een date.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.
Of je gewoon voor gek willen zetten.
Daar lijkt jouw verhaal niet helemaal aan te voldoen.
Ik denk wel dat iedereen het er over eens kan zijn dat thuis afspreken in elk geval verhoogde intimiteit betekent - wat echt nog geen seks hoeft in te houden.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:35 schreef eefje801 het volgende:
Tja de verwachting of beter nog "hoop op" seks is niet zo ernstig en vrij menselijk. Wel dat er vanuit gaat, dan moet je je wat mij betreft toch na laten kijken. Dat "netflix en chill'' is ook wel de meest antigeile uitdrukking van de laatste jaren.
Als ik dit zo lees, zou ik willen aanraden om toch een beetje voorzichtig te zijn dat je niet té hoge verwachtingen hebt. Kan gevaarlijk zijn zo voor een eerste date. Uit ervaring ookquote:In ander nieuws: het wordt steeds erger ik barst bijna uit elkaar van de vlinders. Geen concentratie, de hele mikmak. Hoe kan een week nog zo lang duren? Ik moet echt eerder iets regelen. Heb ook de "ballen" gehad om door te pakken eerder, nu moet ik ook een balletje op kunnen gooien over dat wandelen. Wat we overigens al dagelijks doen
Of denken niet in je plaatje te passen. Hoeveel mensen in modellenfoto's trappen.. ik schrok daar wel van. Je kunt ze zo googlen tegenwoordig. Nadeel van de obsessie om een knappe date te fiksen dan krijg je dat.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Catfishes zijn (naar mijn mening) eerder users die foto's van een ander gebruiken en (daardoor) sowieso niet willen daten. Puur het gesprek / online 'relatie' aan willen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zoals ik al zei een vermoeden. Ik heb er overigens ervaring mee, het ding is als ze je voor zijn met het vragen voor een date en later afkappen is het makkelijker te verantwoorden het was namelijk hun idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt heel erg gelijk hoor, wat betreft dat laatste. De anticipatie is ook erg groot als je lang erover doet om tot zo'n date te komen. Maar dat is wel hoe het bij mij gaat, in het echt. Als je niet die datingsite hebt die je in ieder geval gerust stelt dat iemand zoekende is en enigzins in je profiel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen het er over eens kan zijn dat thuis afspreken in elk geval verhoogde intimiteit betekent - wat echt nog geen seks hoeft in te houden.
[..]
Als ik dit zo lees, zou ik willen aanraden om toch een beetje voorzichtig te zijn dat je niet té hoge verwachtingen hebt. Kan gevaarlijk zijn zo voor een eerste date. Uit ervaring ook
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):fucking triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):Beetje jammer dat je dit relevant vind. Iemand is duidelijk knetter. En nu gaan mensen als syndroom gewoon weer denken dat dit soort dingen echt kunnen gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ja kan, maar die kans is echt minimaal)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat is het probleem, er is steeds ergens een "magische kracht" die ervoor zorgt dat ik het toch net niet vraag, bang dat het het verkeerde moment is ofzo, maar er is natuurlijk helemaal geen verkeerd moment als ze me leuk vindt.
Ben deze irrationele gedachtes niet gewend, en heb geen idee hoe ik ermee moet omgaan...
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is geen magische kracht joh, dat is nou lafheid.
Het ging over wat catfishen is en wat zo iemand beweegt. Dat verhaal geeft een antwoord op beide vragen.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dit relevant vind. Iemand is duidelijk knetter. En nu gaan mensen als syndroom gewoon weer denken dat dit soort dingen echt kunnen gebeuren
(ja kan, maar die kans is echt minimaal)
Ik had het over het eten, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan meteen weer van keiharde seks uit.
Maar nee, ik bedoelde uit eten gaan enzo
En wat leuk UF
Ben blij voor je
Uhuuuuuquote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had het over het eten, natuurlijk.
Relevant plaatje (opgepast, nogal groot):Hahahahaha day 8 is fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik zie het maar als compliment dat je aanneemt dat ik tegen seks op een eerste date ben.quote:
Ik geloof het verhaaltje niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Hahahahaha day 8 is fantastisch![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaaltje niet.
Zou jou wel als nagerecht willenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie het maar als compliment dat je aanneemt dat ik tegen seks op een eerste date ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |