je mag overdag best ergens gewoon een cola bestellenquote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste kroegen toch 18+? Dat zijn wij in ieder geval niet... Maar iets in die richting is inderdaad duidelijk en een goed idee.
Je hebt trouwens gelijk, we hebben het over dezelfde dame.
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog snellerquote:Op woensdag 9 december 2015 18:30 schreef Koettie het volgende:
Over relatie beginnen. Als ik na drie maanden nog steeds interesse heb, verliefd ben en we ongeveer op een lijn zitten met toekomstbeeld. En ik wil geen jaloezie, dan kap ik ermee. Ik ben best snel verveelt met scharrels/dates
15 km ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
Op hoeveel kilometer afstand hebben jullie ingesteld staan op Tinder?
Ik heb het op maximum staan, maar ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb in daten/een relatie met iemand die in Maastricht woont, weet ik veel.
ik ookquote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
15 km ofzo.
Maar ik heb het denk ik wat makkelijker qua hoeveelheid beschikbare mensen
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :pquote:Op woensdag 9 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
3 mnd is best snel vind k, maar volgens mij gaan de meeste mensen nog sneller
Dit wordt een heerlijk verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand ervaring met daten met je docente? Ze is ongeveer even oud als ik.
niet als zij ook maar een beetje een brein heeftquote:
Een beetje heel veel. Maar het bevestigt wel het beeld wat ik al hadquote:Op woensdag 9 december 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Erg niet, wel een beetje kortzichtig. Wat heb je zelf te bieden?
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooitquote:Op woensdag 9 december 2015 18:57 schreef Koettie het volgende:
[..]
True. Niet perse na drie maanden wat beginnen, maar voor die tijd sowieso niet. Maar ik date intens, een keer per week vind ik maar niets. :p
samequote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Vertel!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same
Daarom vind ik het ook zo raar als iemand hier komt vragen wat ze moeten doen. Iedereen is hier zo anders in
quote:
Over twee weken zie ik haar toch nooit meer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als zij ook maar een beetje een brein heeft
En als ze dat niet heeft hoort ze sowieso geen les te geven
drie weekenden op een rij in haar huis bivakkeren, duidelijke klik. Done. Als het goed voelt, voelt t goed.quote:
Euh.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t daten bij jou de laatste tijd?
dan zou ze helemaal compleet debiel zijn als ze daar haar baan voor op het spel zetquote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Over twee weken zie ik haar toch nooit meer.
Maar ze is leuk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ze helemaal compleet debiel zijn als ze daar haar baan voor op het spel zet
wtf nee rcht niet maximum. 30.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
Op hoeveel kilometer afstand hebben jullie ingesteld staan op Tinder?
Ik heb het op maximum staan, maar ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb in daten/een relatie met iemand die in Maastricht woont, terwijl ik helemaal bovenaan woon, weet ik veel.
ik heb niks te biedenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een beetje heel veel. Maar het bevestigt wel het beeld wat ik al had
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje isquote:Op woensdag 9 december 2015 19:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar ze is leuk.Dacht dat het toch geen kwaad kon als ik haar toch nooit meer zou zien.
Brb, even emo doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje is
Misschien kun je het proberen als je een tijdje afgestudeerd bent maar zelfs dan is het volgens mij nog redelijk frowned upon
Een oud-rector bij mij op school kreeg een relatie met een zesdeklasser, toen hij nog rector was en zij nog bij ons op school zat. Was geloof ik ook geen probleem. Zijn nu 25 jaar samen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het kwaad... En als je dat niet zelf al bedacht had gok ik dat er ook een niveau verschilletje is
Misschien kun je het proberen als je een tijdje afgestudeerd bent maar zelfs dan is het volgens mij nog redelijk frowned upon
Dat het toen geen een probleem was, wil niet zeggen dat het tegenwoordig niet meer zo is.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Een oud-rector bij mij op school kreeg een relatie met een zesdeklasser, toen hij nog rector was en zij nog bij ons op school zat. Was geloof ik ook geen probleem. Zijn nu 25 jaar samen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |