krenkte? Sinds wanneer heb jij ook uni gedaanquote:Op woensdag 9 december 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb weleens een docent knap gevonden (jong en vroeg afgestudeerd, 3 jaar verschillend (of 4? niet veel meer iig) van mij en stond al op de uni les te geven), maar geen haar op m'n hoofd dat krenkte om iets te gaan doen/proberen. Snap ook niet waar dat vandaan komt.
Houd het toch zakelijk, daar krijg je alleen maar gezeik van.
Ben nog niet klaar met de uni. Dus het kan nog.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
krenkte? Sinds wanneer heb jij ook uni gedaan
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetquote:
BAM! Die zitquote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetmaar een hele loopbaan opgeven is prima?
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij wil al niet afspreken met iemand die een etentje verzetmaar een hele loopbaan opgeven is prima?
Hoe kom je erbij dat ik niet wil afspreken met iemand die een etentje verzet? Nergens gezegd. Maar vind het persoonlijk kansloos dat er docenten zijn die relaties aangaan met leerlingen. Neemt niet weg dat het gewoon kan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die zit niet, slaat nergens op zelfs.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
BAM! Die zit![]()
Ik vind leerling/docent rector/leerling echt not done of ze nou de zelfde leeftijd hebben of niet.
Jij wilt alleen maar unigeschoolde mensen, dus ja, zo'n type dat niet wilt afspreken met iemand die etentjes verzet, ben jij wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:20 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik niet wil afspreken met iemand die een etentje verzet? Nergens gezegd. Maar vind het persoonlijk kansloos dat er docenten zijn die relaties aangaan met leerlingen. Neemt niet weg dat het gewoon kan.
Ik wilde na 1 dag al niet meer weg. Heb nog twee weken mezelf voor de gek gehouden, maar na 2 weken kon ik er niet meer onderuit dat we een relatie hadden. Bam!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Hij is uni geschoold en hij is tof, dus de afspraak staat al een paar dagen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar unigeschoolde mensen, dus ja, zo'n type dat niet wilt afspreken met iemand die etentjes verzet, ben jij wel ja.
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde na 1 dag al niet meer weg. Heb nog twee weken mezelf voor de gek gehouden, maar na 2 weken kon ik er niet meer onderuit dat we een relatie hadden. Bam!
Nu nog wachten dat hij de afspraak verzet.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:28 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hij is uni geschoold en hij is tof, dus de afspraak staat al een paar dagen.
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog wachten dat hij de afspraak verzet.
Tvp'tje voor een berichtje van Fotolijstjes waarin ze meldt dat die date de afspraak heeft verzet en dat ze nu verder gaat tinderen.
Was ik maar een vrouw, weetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.
Hoeft van mij niet meer zonodig.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Wat zoek je dan wel?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Etsu, date van mij heeft ook regelmatig 2 dates in een week. Dus hoef je geen vrouw voor te zijn.
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensquote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ah, de jeugdige wispelturigheid.
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Ja maar ik wil ook gewoon mijn vrienden blijven zien, mijn hobby's uitoefenen en 1x een avondje niksen. Dan kom je toch echt op 1x per week. Maxquote:Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Is het officieel ja? Leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Dat klinkt mysterieusquote:
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.
en zijn niet opeens oneerlijk omdat ze knap zijn of zo natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Een man voor wie je jezelf op een presenteerblaadje presenteert zal misschien niet heel veel behoefte hebben voor jou exclusief te zijn.
Lijkt me eerder een kwestie van person you fuck vs. person you marry. Ook knappe mensen willen gewoon een fijne relatie hoor
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderdquote:Op woensdag 9 december 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Raar beeld altijd dat mensen hebben van knappe mensen
En wat dan als iemand met de jaren gewoon vervalt tot middelmatigheid? Is het dan klaar?
Een oude FB van me was echt adembenemend hhhhhot. Kwam laatst weer eens een foto tegen, een recente. Is nog steeds niet lelijk, maar de tijd doet niet perse goede dingen voor hem. Geloof niet dat hij nu ineens een compleet ander persoon is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |