abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158136712
quote:
6s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen. :@
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.
pi_158136853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.
Hoeft van mij niet meer zonodig.

Etsu, date van mij heeft ook regelmatig 2 dates in een week. Dus hoef je geen vrouw voor te zijn. :6
pi_158136885
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

_O-. Ah, de jeugdige wispelturigheid.
pi_158136990
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Etsu, date van mij heeft ook regelmatig 2 dates in een week. Dus hoef je geen vrouw voor te zijn. :6
Wat zoek je dan wel?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158137107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-. Ah, de jeugdige wispelturigheid.
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongens :') aangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
  woensdag 9 december 2015 @ 21:05:47 #231
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158137817
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:

[..]

Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
pi_158137938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
Ja maar ik wil ook gewoon mijn vrienden blijven zien, mijn hobby's uitoefenen en 1x een avondje niksen. Dan kom je toch echt op 1x per week. Max

Kortom: hoe dat loopt/mogelijk is/als nog fijn word ervaren is ook gewoon overal anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  FOK!fotograaf woensdag 9 december 2015 @ 21:48:23 #233
364681 over_hedge
pi_158139053
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongens :') aangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 9 december 2015 @ 22:13:51 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158139856
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit _O-
Is het officieel ja? Leuk!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 22:15:00 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158139883
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Euh.
Dat klinkt mysterieus
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 9 december 2015 @ 22:19:53 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158140044
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.
pi_158140147
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:19 schreef yats het volgende:

[..]

Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.
Wat een onzin zeg.

Een man voor wie je jezelf op een presenteerblaadje presenteert zal misschien niet heel veel behoefte hebben voor jou exclusief te zijn.

Lijkt me eerder een kwestie van person you fuck vs. person you marry. Ook knappe mensen willen gewoon een fijne relatie hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158140283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.

Een man voor wie je jezelf op een presenteerblaadje presenteert zal misschien niet heel veel behoefte hebben voor jou exclusief te zijn.

Lijkt me eerder een kwestie van person you fuck vs. person you marry. Ook knappe mensen willen gewoon een fijne relatie hoor :')
en zijn niet opeens oneerlijk omdat ze knap zijn of zo natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158140405
Raar beeld altijd dat mensen hebben van knappe mensen :')

En wat dan als iemand met de jaren gewoon vervalt tot middelmatigheid? Is het dan klaar?

Een oude FB van me was echt adembenemend hhhhhot :9~ . Kwam laatst weer eens een foto tegen, een recente. Is nog steeds niet lelijk, maar de tijd doet niet perse goede dingen voor hem. Geloof niet dat hij nu ineens een compleet ander persoon is geworden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158140453
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Raar beeld altijd dat mensen hebben van knappe mensen :')

En wat dan als iemand met de jaren gewoon vervalt tot middelmatigheid? Is het dan klaar?

Een oude FB van me was echt adembenemend hhhhhot :9~ . Kwam laatst weer eens een foto tegen, een recente. Is nog steeds niet lelijk, maar de tijd doet niet perse goede dingen voor hem. Geloof niet dat hij nu ineens een compleet ander persoon is geworden.
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderd :P
Oh en hij is grappig opeens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158140473
Want smaak veranderd ook niet en nostalgie geeft al helemaal geen vertekenend beeld. Laat elkaar gewoon lekker de gang gaan.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158140528
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderd :P
Oh en hij is grappig opeens
Nu hoop ik helemaal dat hij snel weer vrijgezel is :@
pi_158140596
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef Moro het volgende:
Want smaak veranderd ook niet en nostalgie geeft al helemaal geen vertekenend beeld. Laat elkaar gewoon lekker de gang gaan.
je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158140655
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...
Nee het was ook geen reactie op u.
pi_158140704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Moro het volgende:

[..]

Nee het was ook geen reactie op u.
misschien moet je dan quoten he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158140906
Misschien wel maar had er geen zin in wist niet dat het weer een slow chat was geworden, maar toch bedankt voor de tip.
  woensdag 9 december 2015 @ 23:04:08 #247
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158141278
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
  woensdag 9 december 2015 @ 23:10:42 #248
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158141476
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
Ligt aan jou.
  woensdag 9 december 2015 @ 23:14:55 #249
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158141607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:10 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Ligt aan jou.
Ik heb met best veel meisjes op dit forum gesproken op DM, maar zelden was het zo saai als op Tinder.
  woensdag 9 december 2015 @ 23:21:32 #250
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158141817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Ja opzich wel. Maar tegelijkertijd eigenlijk helemaal geen zin in een relatie. Dus rustig aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')