Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij m verzetten als hij het steeds voorstelt? Ik Tinder nog steeds gewoon, heb los daarvan naast deze man nog 2 dates staan. Waarom zou ik me op 1 moeten focussen.
Hoeft van mij niet meer zonodig.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wat diepgang opbouwt met iemand. Dat is eng.
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Wat zoek je dan wel?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zonodig.
Etsu, date van mij heeft ook regelmatig 2 dates in een week. Dus hoef je geen vrouw voor te zijn.
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensquote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ah, de jeugdige wispelturigheid.
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat soort dingen verschillen. Ik vind een keer per week juist wel een beetje de max op dit moment.
Ja maar ik wil ook gewoon mijn vrienden blijven zien, mijn hobby's uitoefenen en 1x een avondje niksen. Dan kom je toch echt op 1x per week. Maxquote:Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Is het officieel ja? Leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb een vriendin gekregen na drie dates ooit
Dat klinkt mysterieusquote:
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja doe mij maar gewoon veel aandacht van knappe jongensaangezien ik niet kan binden en mensen niet willen binden aan mij. Pijnlijk eerlijk maar ik ben in ieder geval eerlijk tot deze conclusie gekomen. Oftewel ik ga de sletten fase tegemoet. En Tinder en uitgaan zijn daar goede hulpmiddelen bij. Daten is sowieso leuk!
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent ook zo wispelturig als het weer. Veel plezier met die fase, al durf ik nu al te voorspellen dat we jou over een tijdje weer zien posten dat alle mannen kortzichtig zijn,alleen voor seks gaan etc. Misschien moet je eens nadenken over het type man dat jij date? Ja, aandacht is leuk, aan dacht van een knappe kop helemaal. Maar die knappe kop heb je vrijwel nooit alleen voor jezelf.
en zijn niet opeens oneerlijk omdat ze knap zijn of zo natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Een man voor wie je jezelf op een presenteerblaadje presenteert zal misschien niet heel veel behoefte hebben voor jou exclusief te zijn.
Lijkt me eerder een kwestie van person you fuck vs. person you marry. Ook knappe mensen willen gewoon een fijne relatie hoor
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderdquote:Op woensdag 9 december 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Raar beeld altijd dat mensen hebben van knappe mensen
En wat dan als iemand met de jaren gewoon vervalt tot middelmatigheid? Is het dan klaar?
Een oude FB van me was echt adembenemend hhhhhot. Kwam laatst weer eens een foto tegen, een recente. Is nog steeds niet lelijk, maar de tijd doet niet perse goede dingen voor hem. Geloof niet dat hij nu ineens een compleet ander persoon is geworden.
Nu hoop ik helemaal dat hij snel weer vrijgezel isquote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk wel. Zijn iq is met 20 punten gestegen en al zijn normen en waarden zijn veranderd
Oh en hij is grappig opeens
je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef Moro het volgende:
Want smaak veranderd ook niet en nostalgie geeft al helemaal geen vertekenend beeld. Laat elkaar gewoon lekker de gang gaan.
Nee het was ook geen reactie op u.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mist het punt hier echt enorm... het punt is niet eens op je horizon...
misschien moet je dan quoten hequote:
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
Ik heb met best veel meisjes op dit forum gesproken op DM, maar zelden was het zo saai als op Tinder.quote:
Ja opzich wel. Maar tegelijkertijd eigenlijk helemaal geen zin in een relatie. Dus rustig aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:05 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Maar als je iemand écht leuk vindt wil je toch juist zo vaak mogelijk afspreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |