In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.
Ja, heeft haar toen aangerand ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Als ik een lang gesprek op tinder of whatsapp heb gehad en je gaat serieus daten met elkaar, dan zou ik er niet van uit gaan dat het neuken word, maar er wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?
Maar "een keer" is iets anders dan een eerste date.
En zeker als er daarvoor nog nooit seksuele toespelingen zijn geweest bv.
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Ik bel naakt aan met een stijve pik en neem d'r op de mat. Zou jij dat niet doen dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.
dat jaquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ja
Dan hoef je het natuurlijk nog niet te doen of zo maar dan laat je hem wel met blauwe ballen achter
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smeltenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Nou niet overdrijven he, iets met nuancequote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesprokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou het sowieso nooit verwachten en gewoon vanzelf wel zien wat er wel of niet gebeurt.
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagdquote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smelten
Nu weet ik even niet meer of ik nou makkelijk ben of dat hier gewoon goede dates bedacht worden
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he, iets met nuance
Noem je mij nou sociaal beperkt?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je kokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
Is wel leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtquote:Op woensdag 9 december 2015 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je koken
Als je daadwerkelijk denkt dat iemand seks wil als je thuis afspreekt, vind ik je wel beperkt in sociale zin.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
[..]
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.
[..]
Noem je mij nou sociaal beperkt?![]()
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtKoken is koken. Als je graag seks wil kan je het beter vragen of aangeven.
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je voor iemand een zwak hebt en er zit mogelijk toekomst in zie ik niet waarom je er niet op zou reageren.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Weten jullie dat meisje nog waar ik het over had, die me op linkedin had toegevoegd en waar ik een zwak voor heb?
Die stuurt me net weer een berichtje.![]()
Zal ik er op in gaan of gewoon negeren
Serieus, mensen die dat zelf niet kunnen bedenken moet je niet in dit topic gaan faciliteren...quote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja maar je vat het zo op en dus verwacht je het ook, ik vind het niet anders ..quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |