Over een weekje. Maar niet lang meer collega's.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:09 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik hoop niet dat hij jeuk heeft, aangezien hij weet dat ik geen seks kán hebben momenteel. Vorige afspraak heeft hij ook niks geprobeerd.![]()
Nee weet niet vind het toch raar... Maar ok we zijn allebei altijd druk.
Dat hij een afspraak afzegt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?
Ik heb de afspraak staan dat ik elke vrijdag met vrienden wat ga drinken. We zien altijd wel wie er wel en niet is. Is het raar dat aankomende vrijdag op date ga?quote:
Ligt er maar net aan wat voor afspraak is of dat raar is.quote:
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:48 schreef Moro het volgende:
Van de week een afspraak afgezegd om even wat bij te kletsen met een oude date. Stel ik voor om iets te gaan doen word ze paranoïde.
Ik heb aangegeven dat ik het geen probleem zou vinden om op de bank te gaan slapen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap je bij je date of bij je nichtje?
Vriendschap daar doe ik niet aan die fout heb ik 1x gemaakt ruim 10 jaar geleden en heb nu nog een zwak voor haar. Ze is niet eens knap ofzo maar we hebben wel een aparte band. Nooit iets mee gedaan omdat wij telkens in relaties zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Het leven zou zo veel makkelijker zijn als mensen niet overal iets achter zoeken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Koettie het volgende:
Lovoo vond ik maar niets dus nu weer ees voor het eerst in een jaar poging tot Tinder doen.
Wel wat meer menutjes inderdaad. Went wel snel hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Koettie het volgende:
Weet niet, vond het onoverzichtelijk en mn telefoon ging er niet lekker op.
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Been there, done that. Werd een flop, maar ik heb het iig niet voor mezelf gehouden. Enkel naaste collega's hadden een beetje door wat er speelde, andere collega's van de afdeling niet. Indien flop en over tot de orde van de dag en je zorgt ervoor dat het ook niet zo opvalt. Indien flop en je blijft maar zaniken... dan gaat het vanzelf wel opvallen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Dit dus. Maak er een groot drama van en het zal anderen opvallen, haal je schouders op en weer doorrr en niemand die het wat boeit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee hoor is hoe je er zelf in staat. Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat.
Persoonlijk zou ik wachten tot ze uit de klas is. Mocht het tegenvallen, dan blijf je elkaar tenminste niet op de neus zitten. En gezien je beschrijving van de situatie, is die kans best aanwezig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
Hoihoi,
Ik vind een meisje uit m'n klas leuk, maar heb elke keer weer de ballen niet om haar voor een date te vragen... Bang dat het het verkeerde moment is, of bang dat het raar is, o.i.d. Wat ook wel naar is, is dat een vriendin van haar denkt dat ze me niets vindt. Ikzelf heb daar een andere mening over, ze is best geïnteresseerd in me en we moeten ook veel om elkaar lachen. Buiten de klas spreken we elkaar echter niet, maar dat komt vooral door verschillende vriendengroepen.
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om te vragen of ze binnenkort samen huiswerk wil maken of iets wil drinken in de stad. Wat vinden jullie hiervan?
Ach, dat het ongemakkelijk wordt, daar ben ik niet zo bang voor. Ben daar toch vrij ongevoelig voor, dus da's niet echt het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wachten tot ze uit de klas is. Mocht het tegenvallen, dan blijf je elkaar tenminste niet op de neus zitten. En gezien je beschrijving van de situatie, is die kans best aanwezig.
Dat is wat hij bedoeld... Dat het daardoor ongemakkelijk wordquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Ach, dat het ongemakkelijk wordt, daar ben ik niet zo bang voor. Ben daar toch vrij ongevoelig voor, dus da's niet echt het probleem.
Afwijzing zou ik wel echt kut vinden, maar ja.
Oh, ja, dat duurt dan twee weken hoogstens en dan is dat wel weer over. Is me wel vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wat hij bedoeld... Dat het daardoor ongemakkelijk word
In dat geval, ga ervoor!quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Oh, ja, dat duurt dan twee weken hoogstens en dan is dat wel weer over. Is me wel vaker gebeurd.
Dat is het probleem, er is steeds ergens een "magische kracht" die ervoor zorgt dat ik het toch net niet vraag, bang dat het het verkeerde moment is ofzo, maar er is natuurlijk helemaal geen verkeerd moment als ze me leuk vindt.quote:
Morgen is de hele school tegelijkertijd uit, eens kijken of we samen kunnen fietsen. Da's het perfecte moment om zoiets te vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is geen magische kracht joh, dat is nou lafheid.
Die ene?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Als het maar lekker wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef SiIk het volgende:
Zojuist alles gedaan waar ik tegen ben op een eerste date.
Was leuk
[..]
Die ene?
Did it happen?
Slet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef SiIk het volgende:
Zojuist alles gedaan waar ik tegen ben op een eerste date.
Was leuk
[..]
Die ene?
Did it happen?
quote:
Jullie gaan meteen weer van keiharde seks uit.quote:
Je zal daar maar met een (in mijn geval) saaie doos zitten die gigantisch tegenvalt. Heb je je voorgerecht naar binnen en wil je alweer wegquote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Je bent tegen uiteten op een eerste date? Waarom deed je het dan?
Ja, viel het tegen zaterdag?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zal daar maar met een (in mijn geval) saaie doos zitten die gigantisch tegenvalt. Heb je je voorgerecht naar binnen en wil je alweer weg
Soms komt t nu eenmaal zo uit dat een date tijdens etenstijd toch echt het handigst blijkt te zijn. En ik ben nog altijd meer voor uit eten gaan dan bij iemand thuis afspreken.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Je bent tegen uiteten op een eerste date? Waarom deed je het dan?
Niet mee naar binnen geweest, wel thuisgebracht. Beter de reeks volgen.quote:
Ligt er denk ik ook heel erg aan in wat voor bedrijf je werkt. Of je bij een bedrijf van 200+ mensen werkt of een bedrijfje met 5 man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.
Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat. Je hoort soms wel horror verhalen ja
okeequote:Op woensdag 9 december 2015 08:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms komt t nu eenmaal zo uit dat een date tijdens etenstijd toch echt het handigst blijkt te zijn. En ik ben nog altijd meer voor uit eten gaan dan bij iemand thuis afspreken.
Soms moet je je principes niet te serieus nemen.
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinkenquote:Op woensdag 9 december 2015 08:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
okee
Thuis afspreken vind ik ook leuk. Nog nooit seks geweest zoals iedereen dan zegt
Zou je niet perse moeten doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
Als iemand mij thuis uitnodigt ga ik er toch wel van uit dat ze dat doet voor de seks, niet om een lekker kopje thee te drinken
Sorryquote:Op woensdag 9 december 2015 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet mee naar binnen geweest, wel thuisgebracht. Beter de reeks volgen.
In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In een café kun je ook makkelijk weg als het niets blijkt te worden. Dat is veel minder gênant/confronterend dan iemand je huis uit moeten schoppen.
Ja, heeft haar toen aangerand ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat nou laatst bij Pauw? Die dame waar heel Nederland ineens 2 dagen mee aan de haal was? Die een date had die gewoon haar huis weigerde te verlaten?
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een eerste date/ontmoeting zou je er bij mij niet van uit moeten gaan dat er seks komt als ik je bij mij thuis uitnodigZelfde als met "film kijken"
Ik zou het vooral eng kunnen vinden of wat raar om het als eerste date te doen (bij iemand thuis langsgaan of andersom) Liever lekker veilig en relaxed in een cafeetje
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Als ik een lang gesprek op tinder of whatsapp heb gehad en je gaat serieus daten met elkaar, dan zou ik er niet van uit gaan dat het neuken word, maar er wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als dat niet gebeurd? Is het dan een kutavond / voel je je dan misleid of?
Maar "een keer" is iets anders dan een eerste date.
En zeker als er daarvoor nog nooit seksuele toespelingen zijn geweest bv.
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk helemaal van de setting af. Het kan best zo zijn dat je een keer thuis afspreekt de eerste keer, maar als iemand mij uitnodigt om 's avonds wat te komen drinken en een filmpje te kijken ga ik er toch van uit dat daar een andere insteek achter zit dan dat je wat gaat drinken in een cafetje.
Ik bel naakt aan met een stijve pik en neem d'r op de mat. Zou jij dat niet doen dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar voor een eerste date? Dan ga je dus af op de foto's en besluit je seks te hebben? Eerst maar zien hoe diegene in werkelijkheid is, misschien is je lust dan wel direct verdwenen. Maar als ik een tweede of derde date bij iemand thuis heb zou ik dat wel verwachten... Eerste alleen als het goed klikt, maar ga er zelf niet met die insteek heen.
dat jaquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ja
Dan hoef je het natuurlijk nog niet te doen of zo maar dan laat je hem wel met blauwe ballen achter
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smeltenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Nou niet overdrijven he, iets met nuancequote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
Of haar met een nat onderbroekje. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat er een 100% neukgarantie bij zit. Maar toch wel dat van beide kanten die intentie er is. Blijkbaar ben ik/zijn wij de enige in dit topic die er zo over denken. De rest gaat eerst 3 keer thuis een kopje thee drinken voor er een arm over een schouder geslagen mag worden.![]()
Laten we het weer over daten hebben. Ik ga vrijdag glow in the dark midgetgolfen bij gebrek aan inspiratie. Is het misschien iets om in de OP een lijstje van activiteiten te zetten die leuk zijn om te doen, naast een drankje in een kroeg doen?
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesprokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou het sowieso nooit verwachten en gewoon vanzelf wel zien wat er wel of niet gebeurt.
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagdquote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
godverdomme, weer zoiets waar ik helemaal van zou smelten
Nu weet ik even niet meer of ik nou makkelijk ben of dat hier gewoon goede dates bedacht worden
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he, iets met nuance
Noem je mij nou sociaal beperkt?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je kokenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Juist. Beetje sociaal beperkt om dat te verwachten, tenzij het is afgesproken
Is wel leuk!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtquote:Op woensdag 9 december 2015 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verwachten gaat wel wat ver maar er zijn wel wat dingen die ik opvat als een soort Netflix and chill. Zoals: zal ik voor je koken
Als je daadwerkelijk denkt dat iemand seks wil als je thuis afspreekt, vind ik je wel beperkt in sociale zin.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij had er ook zin in. Mij leek het wat afgezaagd
[..]
Tuurlijk, maar dat moet ook van twee kanten komen. Post #63 zou ik dan ook met een flinke korrel zout nemen.
[..]
Noem je mij nou sociaal beperkt?![]()
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Oh vind ik ook sociaal beperkt om dat te verwachten als iemand dat vraagtKoken is koken. Als je graag seks wil kan je het beter vragen of aangeven.
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je voor iemand een zwak hebt en er zit mogelijk toekomst in zie ik niet waarom je er niet op zou reageren.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Weten jullie dat meisje nog waar ik het over had, die me op linkedin had toegevoegd en waar ik een zwak voor heb?
Die stuurt me net weer een berichtje.![]()
Zal ik er op in gaan of gewoon negeren
Serieus, mensen die dat zelf niet kunnen bedenken moet je niet in dit topic gaan faciliteren...quote:Op woensdag 9 december 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja maar je vat het zo op en dus verwacht je het ook, ik vind het niet anders ..quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er staat in dezelfde zin 'verwachten gaat wel wat ver'
dan vind ik jou qua taal wat beperktquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
ja maar je vat het zo op en dus verwacht je het ook, ik vind het niet anders ..
Mogen wij ASJEBLIEFT!!!!!!!!!!! je reactie lezenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou weer een bewijs dat je niet echt op 1 lijn hoeft te zitten in datebleving: de pua vond het een leuke date.
Ik ga er toch wat van zeggen hoor. Even bedenken hoe ik dat aardig doe
hahahahs dat is raar vooral omda je na 1 uur weg wasquote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou weer een bewijs dat je niet echt op 1 lijn hoeft te zitten in datebleving: de pua vond het een leuke date.
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je voor iemand een zwak hebt en er zit mogelijk toekomst in zie ik niet waarom je er niet op zou reageren.
Als je weet dat er geen toekomst is zou ik het lekker negeren / bericht sturen om het af te kappen.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je die pua dingen niet chill vond.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ga heel aardig doen hoor!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mogen wij ASJEBLIEFT!!!!!!!!!!! je reactie lezen
* DancingPhoebe bijt op nagels.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ga heel aardig doen hoor!
ik ga er oprecht vanuit dat je niet aan pua doet als je niet sociaal beperkt bent. En als hij dus sociaal beperkt is vind ik het gemeen om hem af te katten
Misschien kan het een leermomentje zijn zeg maar?
Ik probeer alleen te bedenken hoe ik het zo lief en doordringend mogelijk tegelijkertijd kan zeggen
Komt goed. Eerst ontbijt. Ik hou jullie op de hoogte
Oftewel, als jij door wilt scharrelen met haar zo af en toe, dan reageren.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.
Moet ook zeggen dat ik er later achter kwam dat ik haar rebound was volgens mij. Maja, daarna zoekt zij dus weer contact.
Ze gaat over een paar dagen op vakantie, dus ik reageer volgende week wel dat ik benieuwd ben naar haar vakantieverhalen ivm mijn eigen vakantie volgend jaar en of ze zin heeft om dat te vertellen in een cafetje
PUA? Wie wat waar?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel, als jij door wilt scharrelen met haar zo af en toe, dan reageren.
Heb je geen zin in gescharrel dan idd lekker laten voor wat het is.
tja ik heb te veel disneyfilms gekeken maar dan zou ik er gewoon altijd voor gaan. Je hebt haar nu ook niet dus kunt alleen maar winnenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.
ik had een date met iemand die pua shit op me los lietquote:
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een relatie met haar willen.
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfdquote:Op woensdag 9 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar een maand of 3 mee gescharreld, toen ben ik naar Australië gegaan en daarna had zij er niet zo'n behoefte meer aan.
Moet ook zeggen dat ik er later achter kwam dat ik haar rebound was volgens mij. Maja, daarna zoekt zij dus weer contact.
Ze gaat over een paar dagen op vakantie, dus ik reageer volgende week wel dat ik benieuwd ben naar haar vakantieverhalen ivm mijn eigen vakantie volgend jaar en of ze zin heeft om dat te vertellen in een cafetje
True.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik heb te veel disneyfilms gekeken maar dan zou ik er gewoon altijd voor gaan. Je hebt haar nu ook niet dus kunt alleen maar winnen
Weet ik veel. Dan ziet ze het als ze terugkomt ofzoquote:Op woensdag 9 december 2015 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?
Nouja, afgewezen. Ze had er meer een punt achter gezet omdat ze het allemaal wat snel vond gaan terwijl ze eigenlijk net uit een relatie kwam. Zei ze.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfd
ik vind het wel een goed idee. Ze gaat toch op vakantie. Dan kun je het gesprek daarna rustig oppakken ipv dat het doorloopt omdat ze weg isquote:Op woensdag 9 december 2015 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom ga je dan eerst een week wachten met wat sturen?
zij zoekt weer contact toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Twrwijl ze je dus had afgewezen ga je zoiets voorstellen. Hmm... Ik haf t niet gedurfd
Arme jijquote:Op woensdag 9 december 2015 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had een date met iemand die pua shit op me los liet
Haha gelukkig ga je daar vanuitquote:Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jijIk ga ervan uit dat het niet gewerkt heeft trouwens.
Hoe heb je dan door of iemand aan het PUA'en is of gewoon een flapdrol op zichzelf is?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had een date met iemand die pua shit op me los liet
tja kan, even erg natuurlijk. Maar het was echt een lijst met trucjes. Vind het gemeen om er openbaar specifiek over te schrijven maar als je het oprecht wil weten moet je maar dm-en (of terug lezen want ik had er toch best wat over getypt)quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe heb je dan door of iemand aan het PUA'en is of gewoon een flapdrol op zichzelf is?
Begrijpelijk wel. PUAquote:Op woensdag 9 december 2015 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga je daar vanuitZou niet graag de indruk bij jou achter hebben gelaten dat ik een schaap ben
Het heeft inderdaad niet gewerkt. Ik was zelfs aardig pissig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |