abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:30:57 #201
364681 over_hedge
pi_158085693
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het maakte geen verschil
je zou zeggen dat daar meer mensen op zitten die naar wat serieus op zoek zijn. Maar niet dus?

Ik kan gratis op pepper als ik wil. Maar eigenlijk nooit de behoefte gehad. Maar ben stiekem toch best benieuwd. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158085748
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

je zou zeggen dat daar meer mensen op zitten die naar wat serieus op zoek zijn. Maar niet dus?

Ik kan gratis op pepper als ik wil. Maar eigenlijk nooit de behoefte gehad. Maar ben stiekem toch best benieuwd. :P
Ze zoeken vast wel iets serieus hoor. Maar je kan net zo goed je geld in de plee spoelen
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:33:30 #203
364681 over_hedge
pi_158085779
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze zoeken vast wel iets serieus hoor. Maar je kan net zo goed je geld in de plee spoelen
hoezo dat? :P Maar ik kan er gratis op dus kost sowieso niks. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158085835
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hoezo dat? :P Maar ik kan er gratis op dus kost sowieso niks. :D
Nou doe dat dan :P
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:41:13 #205
364681 over_hedge
pi_158086011
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou doe dat dan :P
Ja misschien maar eens doen. Als die gast weer op kantoor is eens vragen. (ik werk bij rtl, en pepper is onderdeel van rtl)

maar hoezo vond je het geld weggooien?
pi_158086084
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja misschien maar eens doen. Als die gast weer op kantoor is eens vragen. (ik werk bij rtl, en pepper is onderdeel van rtl)

Nog steeds amper reacties. En als je eens contact had was het op een gegeven moment weer 'Ja sorry kwam m'n ex tegen en blabla' oid :')
  maandag 7 december 2015 @ 18:44:24 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158086124
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Over afstand: ik woon zelf ook in zo'n kutdorpje en vooral mensen die in de stad wonen hebben 't er niet zo op. Dates moeten bijna altijd plaats vinden in de stad want ze hebben geen zin (zeker in het begin niet) om naar je dorp te komen omdat er ook niet echt iets praktisch te doen is als een drankje drinken of ander plezier. En als je eenmaal vaker dates hebt mag degene die in het dorp woont meestal opdraven naar de stad toe of als je een vrouw bent die in een dorpje woont wil de man dat vaak nogal eens doen.. :P Eigenlijk zou het 50/50 moeten gaan maar toen ik nog actief aan het daten was kon ik ook altijd maar opdraven en als ik voorstelde dat ze ook best deze kant op mocht komen ging de smoezentrommel open :')

Mensen die ook in een dorp wonen zijn wel makkelijker qua daten omdat ze het 'probleem' zelf ook kennen, dus afstand is dan meestal geen punt.
Of je gaat eens echt in jezelf investeren: ga op jezelf wonen en haal je rijbewijs. Kortom: word onafhankelijk. Je gaat al richting de 25, toch?

Over smoezentrommel gesproken...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:46:21 #208
364681 over_hedge
pi_158086197
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog steeds amper reacties. En als je eens contact had was het op een gegeven moment weer 'Ja sorry kwam m'n ex tegen en blabla' oid :')
ik werk samen met de hoofd programmeur van pepper. (of nouja werk samen, soort van)
En hij liet zijn profiel zien. Hij zei: Je moet 1 leuke foto van je zelf doen. 1 foto van vakantie, 1 foto van dieren oid en een foto van iets onbekends zodat mensen denken dat je interessant bent. o en foto van lekker eten.

Ik geloofde hem niet. tot hij zijn inbox liet zien _O- stond helemaal vol met likes etc. Alleen hij reageert er nooit op omdat hij gewoon een vrouw heeft. En hij is totaal geen knappe gast of zo.
pi_158086215
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

RTL probeert overal een alternatief voor te creëren maar niet alles is een succes (Videoland, Sizz en Pepper). Leuk dat ze zoveel marketing hebben op de eigen zenders, maar betalende leden aantallen worden verder nooit openbaar gemaakt op de Sumatralaan, zegt genoeg ;) Pepper is een leuk concept met sociale media en foto's maar werd eigenlijk net op een verkeerd moment gelanceerd toen er nog geen Tinder was. Nu zie ik de meerwaarde van Pepper niet meer, Tinder is gratis en op Pepper kan je zonder te betalen (haast) niets.
  maandag 7 december 2015 @ 18:50:19 #210
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158086327
Ik had laatst een date met iemand die in een dorp naast 't dorp van Deezertje woont. Oh, en nog bij z'n ouders.
Dus die excuses wil ik nooit meer horen nu a.u.b.

Morgen wel met iemand uit een stad daten :7
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:50:53 #211
364681 over_hedge
pi_158086359
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

RTL probeert overal een alternatief voor te creëren maar niet alles is een succes (Videoland, Sizz en Pepper). Leuk dat ze zoveel marketing hebben op de eigen zenders, maar betalende leden aantallen worden verder nooit openbaar gemaakt op de Sumatralaan, zegt genoeg ;) Pepper is een leuk concept met sociale media en foto's maar werd eigenlijk net op een verkeerd moment gelanceerd toen er nog geen Tinder was. Nu zie ik de meerwaarde van Pepper niet meer, Tinder is gratis en op Pepper kan je zonder te betalen (haast) niets.
Videoland is een aardige flop ja :P Maar Pepper doet het aardig goed geloof ik!
pi_158086431
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Videoland is een aardige flop ja :P Maar Pepper doet het aardig goed geloof ik!
Hoeveel mensen hebben al gebruik gemaakt van die liefdesgarantie? :P Zonder relatie je geld terug ofzo? Binnen 100 dagen een date... denk dat er iemand op kantoor een drukke agenda heeft dan :')
pi_158086560
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ik werk samen met de hoofd programmeur van pepper. (of nouja werk samen, soort van)
En hij liet zijn profiel zien. Hij zei: Je moet 1 leuke foto van je zelf doen. 1 foto van vakantie, 1 foto van dieren oid en een foto van iets onbekends zodat mensen denken dat je interessant bent. o en foto van lekker eten.

Ik geloofde hem niet. tot hij zijn inbox liet zien _O- stond helemaal vol met likes etc. Alleen hij reageert er nooit op omdat hij gewoon een vrouw heeft. En hij is totaal geen knappe gast of zo.
Leuk foto.... daar gaat het mis :')
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:57:14 #214
364681 over_hedge
pi_158086575
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben al gebruik gemaakt van die liefdesgarantie? :P Zonder relatie je geld terug ofzo? Binnen 100 dagen een date... denk dat er iemand op kantoor een drukke agenda heeft dan :')
Geen idee. Over 1.5 week Kerst feest bij RTL. Dan vertellen ze vaak ook over de resultaten. Dus ik kan je volgende week meer vertellen. ;) Niet dat ik cijfers mag vertellen maar oke :P
pi_158086696
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geen idee. Over 1.5 week Kerst feest bij RTL. Dan vertellen ze vaak ook over de resultaten. Dus ik kan je volgende week meer vertellen. ;) Niet dat ik cijfers mag vertellen maar oke :P
Ach, Luxemburg houdt er aardig grip op.. RTL Productions draait inmiddels op volle toeren heb ik begrepen :P Maar in de tijd van apps zie ik niet in waarom je nog zou betalen voor een datingsite... Of nou ja, misschien de desperate mensen.. maar je gaat gewoon op de app waar het meeste volk zit. En je hebt genoeg alternatieven: paiq, knuz,okC. Gewoon gratis proberen en pas als je het echt zat bent maak je maar eens een 3 dagen proefaccount aan..
  maandag 7 december 2015 @ 19:10:04 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_158087003
Er is ook een TedTalk van een vrouw die een analyse had gemaakt van datingsite profielen die succesvol waren. Toen heeft zij dr profiel daarop aangepast en nu is getrouwd met iemand van die datingsite. Ik zal kijken of ik het filmpje kan vinden straks.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 19:11:55 #217
364681 over_hedge
pi_158087063
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:10 schreef Elvi het volgende:
Er is ook een TedTalk van een vrouw die een analyse had gemaakt van datingsite profielen die succesvol waren. Toen heeft zij dr profiel daarop aangepast en nu is getrouwd met iemand van die datingsite. Ik zal kijken of ik het filmpje kan vinden straks.
Tedtalks sowieso +1. _O_
  maandag 7 december 2015 @ 19:38:13 #218
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158087866
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nogmaals: je kunt toch ook gewoon op een gewone datingsite mee doen en de vrouwen zelf laten beslissen of ze met je willen daten of niet?
Voel ik me niet prettig bij. Ik denk niet dat mijn leefwereld en die van hun voldoende met elkaar overeenkomen. Het is bijna onmogelijk om te zeggen dat je op de vrijdagavond gitaar of piano gaat spelen in je uppie. Iedereen doet voorkomen alsof de sociale activiteiten buitenshuis aan elkaar geregen worden. Buitenshuis kom ik wel, alleen zakelijk of op rustige plekken.
pi_158088316
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Voel ik me niet prettig bij. Ik denk niet dat mijn leefwereld en die van hun voldoende met elkaar overeenkomen. Het is bijna onmogelijk om te zeggen dat je op de vrijdagavond gitaar of piano gaat spelen in je uppie. Iedereen doet voorkomen alsof de sociale activiteiten buitenshuis aan elkaar geregen worden. Buitenshuis kom ik wel, alleen zakelijk of op rustige plekken.
Dit is echt onzin. Ik zeg zo vaak dat ik op vrijdagavond niks liever doe dan alleen op de bank of in bed een film kijken, net als op zaterdagavond, en ik heb zat dates. Hou eens op overal excuses voor te zoeken. Iedereen heeft hobby's en een hobby houdt een date echt niet tegen, maar als je verder gewoon incapabel bent en jezelf maar zielig vindt kom je niet aan een date.
pi_158088421
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Ik zeg zo vaak dat ik op vrijdagavond niks liever doe dan alleen op de bank of in bed een film kijken, net als op zaterdagavond, en ik heb zat dates. Hou eens op overal excuses voor te zoeken. Iedereen heeft hobby's en een hobby houdt een date echt niet tegen, maar als je verder gewoon incapabel bent en jezelf maar zielig vindt kom je niet aan een date.
het zelfde hier. 80% van mijn hobbies is solitair.

Ik kom net van de kutste date ooit. Hij probeerde pua crap. :( :( :(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 december 2015 @ 19:58:53 #221
416020 K44S
The bearded man
pi_158088451
Hoe doen jullie dat als je een hele drukke maand hebt,maar wel wil daten? Zij heeft nu 3 datums aangegeven waar zij wel weer wil afspreken.

Ik werk momenteel bij een bakker en de eind tijd is klaar=klaar.
En ik werk 5/6 dagen. (Duidelijk rooster is er niet omdat het gewoon heel druk is).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158088467
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Typisch net nadat het van het weekend tersprake kwam. Wat deed hij eigenlijk?
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 7 december 2015 @ 20:00:12 #223
47102 Elvi
miemkwien
pi_158088482
quote:

[..]

Niet _O-
Details willen we horen :9
pi_158088495
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:58 schreef K44S het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele drukke maand hebt,maar wel wil daten? Zij heeft nu 3 datums aangegeven waar zij wel weer wil afspreken.

En ik werk 5/6 dagen. (Duidelijk rooster is er niet omdat het gewoon heel druk is).
wat is dat voor vraag? Tijd is er of niet. Kun je niet bij maken. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd en ja dat gebeurt. Gewoon uitleggen? En verder vooruit plannen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158088516
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
pi_158088531
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Ja 1x, zegt dat genoeg?
pi_158088568
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:59 schreef Moro het volgende:

[..]

Typisch net nadat het van het weekend tersprake kwam. Wat deed hij eigenlijk?
100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen

Wat een sociale armoede zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158088572
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja 1x, zegt dat genoeg?
Vertel, ben benieuwd.
pi_158088585
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Relatie gehad met. Zou het niet snel weer doen. Gebeurt het dan gebeurt het, maar zoek het niet op.
A mind with a heart of it's own
pi_158088594
quote:

[..]

Wat deed ie dan?
pi_158088610
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:58 schreef K44S het volgende:

Afspreken voor een dag en maak een inschatting en stel dat voor als tijd, maar leg uit hoe het is nu met werk en dat het misschien wat kan veranderen hoe laat je klaar bent. Als je dat uitlegt begrijpt ze het vast wel en anders stel je een dag voor na deze maand.
pi_158088658
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen

Dus nog een amateur ook, overigens klinkt dat ook wel allemaal erg geforceerd voor 1 date.

quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef TvhN het volgende:

[..]

Vertel, ben benieuwd.
Naja keertje gedate met een collega was niet voor herhaling vatbaar na 30 min begon ze over haar ex te mekkeren. Dat was ook mijn 1e date ooit, echt zo niet geslaagd. Ik vraag mij nu eigenlijk nog steeds af waarom ze uberhaupt ja zei .
pi_158088818
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:06 schreef Moro het volgende:

[..]

Dus nog een amateur ook, overigens klinkt dat ook wel allemaal erg geforceerd voor 1 date.

[..]

ik ga ook geen specifieke voorbeelden typen. Vind ik nog net wat te lullig voor de arme stakker. Hij zit vast op fok.

Een date van een uur ook maar hé. .. Hij voelde vast ook dat het niks was en deed er nog maar een schepje boven op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 20:13:47 #234
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158088858
quote:

[..]

Welke leeftijd spreken we hierover?
pi_158088897
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ga ook geen specifieke voorbeelden typen. Vind ik nog net wat te lullig voor de arme stakker. Hij zit vast op fok.

Een date van een uur ook maar hé. .. Hij voelde vast ook dat het niks was en deed er nog maar een schepje boven op
Nee dat snap ik wel maar je noemt zo al 5 dingen op dat moet je wel erg strak in gaan timen om daar iets van te maken, en zoals je zelf al zegt sociale armoede.
  maandag 7 december 2015 @ 20:17:06 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_158088948
quote:

[..]

Oh wat erg _O-
Dus mensen gebruiken dat ook echt op een date? Ik dacht dat ze dat alleen deden in clubs enzo :')
pi_158089006
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe heeft hij je zo ver gekregen om op date te gaan dan? Of deed ie toen wel 'normaal'?
pi_158089107
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:13 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Welke leeftijd spreken we hierover?
begin 30

App net mijn man specifieke voorbeelden en die ligt krom. Vind dat ik er een blogpost over moet maken of zo ;(
Kut avond zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158089126
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe heeft hij je zo ver gekregen om op date te gaan dan? Of deed ie toen wel 'normaal'?
toen deed hij heel normaal natuurlijk. Denk je dat ik af zou spreken met iemand die me probeert te manipuleren?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 20:24:28 #240
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158089199
Mannen van tegenwoordig he...maken het zichzelf veels te moeilijk...als een dame oprecht met je wilt afspreken, geeft dat aan dat ze op haar minst interesse heeft...

Wat moet je dan nog meer doen? Wees relax, kom zelfverzekerd over, toon initiatief, maak een gezellig praatje, probeer erachter te komen waar haar interesses liggen, kijk of je gezamenlijke interesses hebt, wees niet opdringerig, geef haar ook de ruimte en het allerbelangrijkste probeer een glimlach op haar gezicht te toveren...

Zo...das toch niet zo moeilijk....
pi_158089210
quote:

[..]

Wow, wat werd natuurlijk terug roeien met de opblaasboot :@
pi_158089317
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen van tegenwoordig he...maken het zichzelf veels te moeilijk...als een dame oprecht met je wilt afspreken, geeft dat aan dat ze op haar minst interesse heeft...

Wat moet je dan nog meer doen? Wees relax, kom zelfverzekerd over, toon initiatief, maak een gezellig praatje, probeer erachter te komen waar haar interesses liggen, kijk of je gezamenlijke interesses hebt, wees niet opdringerig, geef haar ook de ruimte en het allerbelangrijkste probeer een glimlach op haar gezicht te toveren...

Zo...das toch niet zo moeilijk....
zou je denken hé :)

Vind het wel een goeie post
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 20:33:37 #243
416020 K44S
The bearded man
pi_158089562
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat is dat voor vraag? Tijd is er of niet. Kun je niet bij maken. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd en ja dat gebeurt. Gewoon uitleggen? En verder vooruit plannen
Ik was benieuwd naar een oplossing. En ik dacht: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Afspreken voor een dag en maak een inschatting en stel dat voor als tijd, maar leg uit hoe het is nu met werk en dat het misschien wat kan veranderen hoe laat je klaar bent. Als je dat uitlegt begrijpt ze het vast wel en anders stel je een dag voor na deze maand.
Ga ik doen. Thx :)
pi_158090118
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik was benieuwd naar een oplossing. En ik dacht: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

[..]

Ga ik doen. Thx :)
ik ben waarschijnlijk bitchy-er dan nodig want kut avond maar je kon serieus zelf niet op dat antwoord komen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 20:52:20 #245
416020 K44S
The bearded man
pi_158090220
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben waarschijnlijk bitchy-er dan nodig want kut avond maar je kon serieus zelf niet op dat antwoord komen?
Misschien dat er wel een briljant antwoord zou komen waar ik nou nooit aan gedacht zou hebben.

En natuurlijk kon ik dat zelf ook bedenken en is er ook geweest. Reistijd is alleen beetje een luxeprobleem: Ik heb geen auto en OV kosten klauwen vol met geld.

Geld is dan niet echt het probleem, meer de reistijd (2 uur met ov.... ) en auto heb ik niet.
pi_158090337
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Misschien dat er wel een briljant antwoord zou komen waar ik nou nooit aan gedacht zou hebben.

En natuurlijk kon ik dat zelf ook bedenken en is er ook geweest. Reistijd is alleen beetje een luxeprobleem: Ik heb geen auto en OV kosten klauwen vol met geld.

Geld is dan niet echt het probleem, meer de reistijd (2 uur met ov.... ) en auto heb ik niet.
Als jij het druk hebt en zij heeft die dag voorgesteld omdat ze tijd heeft, laat haar dan naar jou toe komen? En mocht je ook al in zo een dorp wonen: laat haar naar de dichtstbijzijnde stad voor jou komen, waar wel wat te doen is. Of nodig haar thuis uit om samen te koken en de rest volgt vanzelf.

Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken?
  maandag 7 december 2015 @ 21:06:27 #247
416020 K44S
The bearded man
pi_158090780
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Als jij het druk hebt en zij heeft die dag voorgesteld omdat ze tijd heeft, laat haar dan naar jou toe komen? En mocht je ook al in zo een dorp wonen: laat haar naar de dichtstbijzijnde stad voor jou komen, waar wel wat te doen is. Of nodig haar thuis uit om samen te koken en de rest volgt vanzelf.

Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken?
Dank u dank u.Vermoeiende dag achter de rug ;)
pi_158093295
quote:

[..]

Mooi wanneer iemand dat doorheeft! _O-
  maandag 7 december 2015 @ 22:14:43 #249
416020 K44S
The bearded man
pi_158093357
quote:

[..]

Geniaal verwoord :D
pi_158093522
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zou je denken hé :)

Vind het wel een goeie post
Tja het klinkt allemaal heel logisch he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties