abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158080853
Het zou ook 50/50ish moeten zijn, maar ik heb daar dus geen zin in. Dus ik heb liever iemand die ook in de stad woont.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158080929
Over waarom al die verschillende apps: kansen spreiden. Ik chat nu met een dame die ik al vaak voorbij heb zien komen en geliked op andere platforms, maar nu op Lovoo reageert ze wel gewoon :) Dus als daar wat uitrolt in de vorm van een date, is het toch een kwestie van doorzetten geweest. Blijkbaar spreidt zij ook haar kansen of is ze alweer klaar met die andere apps...
pi_158080984
Ik heb voldoende aan Tinder voor matchapps, al die andere nieuwe dingen komen toch op hetzelfde neer? Maarja ik ben dan ook saai, want ik woon in een dorp.

Dan is het nu eens tijd voor mijn saaie dorpse weekendsamenvatting. Vrijdag een eerste (tinder)date gehad. Ze was bij mij geweest filmpje gekeken, alles erop en eraan }) Smorgens was ze naar huis gegaan, dus was vrij geslaagd.
Zaterdag met wat vrienden op stap geweest in mijn dorp, vrienden bleven ook slapen bij mij. Dat ging echt helemaal los, supervette avond gehad. Met als afsluiting nog een afterparty bij mij thuis met wat meiden die we buiten de kroeg/onderweg naar kebabzaak ontmoet hadden. Dit was echt veel te laat geworden en ik werd om 8:30 wakker omdat 'mijn' meid zich aan ging kleden om te werken. Ik ben gewoon weer terug naar bed gekropen. Voor een saai dorp vond ik het echt een geweldige avond.

Zondagmiddag nog even indoor gaan snowboarden ter voorbereiding op het wintersport seizoen en kijken hoe het ging met mijn blessure. Helemaal gaar nu maandag op het werk ^O^
pi_158080992
Als bij het ene raam de gordijnen gesloten zijn, ga ik ook altijd door een andere staren.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 15:17:04 #180
364681 over_hedge
pi_158081132
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet lullig: hoe groot is de kans daadwerkelijk dat ze na een maand nog zin in je heeft? Lijkt me eerder een afkapreden. Hoe veel mensen hier hebben ook daadwerkelijk succes gehad na zo'n twijfel/afkoelperiode? Als iets echt leuk is maak je juist in een lastige/deprimerende tijd vrij voor een date, want dan heb je wat om naar uit te kijken lijkt me :)
Wat doet de kans er toe? :) Of de kans nou heel groot of heel klein is veranderd niks.

Ze heeft nou eenmaal haar redenen, en heeft dit keer niks met het niet leuk vinden te maken en dat geloof ik ook echt wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158081162
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef Deezertje het volgende:
Over waarom al die verschillende apps: kansen spreiden. Ik chat nu met een dame die ik al vaak voorbij heb zien komen en geliked op andere platforms, maar nu op Lovoo reageert ze wel gewoon :) Dus als daar wat uitrolt in de vorm van een date, is het toch een kwestie van doorzetten geweest. Blijkbaar spreidt zij ook haar kansen of is ze alweer klaar met die andere apps...
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet? :{
A mind with a heart of it's own
pi_158081276
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan liked ze hem toch lekker niet? Een andere foto oid kan ook al behoorlijk verschil maken.

Dat kansen spreiden slaat nergens op nee :') Vrouwen hoeven dat niet te doen :') Of ze is heel lelijk misschien.
pi_158081355
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Misschien, maar nu wel een gesprek, dus of vrouwen worden zoveel belaagd door mannen dat ze 't niet weten dat ze dezelfde mensen tegenkomen, of misschien toch een andere app/setting/minder publiek etc. En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet (al heb ik niks meer gehoord van mijn superlike op dat kassameisje ;() misschien als ik d'r weer zie..
pi_158081788
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet
Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.

Ik snap nu in ieder geval wel waarom sommige vrouwen niet zo snel willen afspreken. Dit zijn nog maar wildvreemde vrouwen die je stalked, ik wil er niet eens aan denken hoe je dat IRL doet.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158082160
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:48 schreef Moro het volgende:

[..]

Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.

Ik snap nu in ieder geval wel waarom sommige vrouwen niet zo snel willen afspreken. Dit zijn nog maar wildvreemde vrouwen die je stalked, ik wil er niet eens aan denken hoe je dat IRL doet.
IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieks :P
pi_158082279
Ik kom eigenlijk amper dezelfde tegen op verschillende dating apps. En ik vind het eigenlijk best creepy dat je onthoud wie waar zit :@
pi_158082456
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieks :P
http://link.brightcove.co(...)&bctid=4297395308001 much?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158082499
Ik kom ook wel eens iemand tegen op Tinder die ik ook op rp heb gezien. Maar dan heb ik niet de ilusie dat ze me dan ineens wel wil daten als dat eerder niet het geval was.
A mind with a heart of it's own
pi_158082535
Want een kruisje op Tinder betekent echt een dikke vette afwijzing
  maandag 7 december 2015 @ 16:23:43 #190
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158082713
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Over afstand: ik woon zelf ook in zo'n kutdorpje en vooral mensen die in de stad wonen hebben 't er niet zo op. Dates moeten bijna altijd plaats vinden in de stad want ze hebben geen zin (zeker in het begin niet) om naar je dorp te komen omdat er ook niet echt iets praktisch te doen is als een drankje drinken of ander plezier. En als je eenmaal vaker dates hebt mag degene die in het dorp woont meestal opdraven naar de stad toe of als je een vrouw bent die in een dorpje woont wil de man dat vaak nogal eens doen.. :P Eigenlijk zou het 50/50 moeten gaan maar toen ik nog actief aan het daten was kon ik ook altijd maar opdraven en als ik voorstelde dat ze ook best deze kant op mocht komen ging de smoezentrommel open :')

Mensen die ook in een dorp wonen zijn wel makkelijker qua daten omdat ze het 'probleem' zelf ook kennen, dus afstand is dan meestal geen punt.
Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met iemand die in een kutdorp woonde, ging prima. De ene week kwam hij naar mij en de andere week kwam ik bij hem. Zo moeilijk is het niet.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158083166
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies :(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158083256
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies :(
^
pi_158083437
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)
  maandag 7 december 2015 @ 16:54:15 #194
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158083496
Is er ook nog een datingsite/app voor echte sukkels zoals ik? Dus losers die weliswaar hobbies hebben maar altijd alles alleen doen, afgezien van mijn schrale contact van vrijwilligerswerk/studie/baan. Maar dan geen zeddnet of zoiets, want daar zitten gehandicapten en zit niemand van hbo of wo-niveau. Maar op OkC en ook in dit topic is bijna iedereen sociaal. Ik val in het niet bij al die sociale toestanden. Suggesties?
pi_158083568
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Zeikbeer het volgende:
Is er ook nog een datingsite/app voor echte sukkels zoals ik? Dus losers die weliswaar hobbies hebben maar altijd alles alleen doen, afgezien van mijn schrale contact van vrijwilligerswerk/studie/baan. Maar dan geen zeddnet of zoiets, want daar zitten gehandicapten en zit niemand van hbo of wo-niveau. Maar op OkC en ook in dit topic is bijna iedereen sociaal. Ik val in het niet bij al die sociale toestanden. Suggesties?
nogmaals: je kunt toch ook gewoon op een gewone datingsite mee doen en de vrouwen zelf laten beslissen of ze met je willen daten of niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158083583
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)
tinder heb ik ook al lang op gegeven en die andere ken ik niet eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:11:21 #197
364681 over_hedge
pi_158085204
Betalen jullie ook voor datingsites enzo?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158085338
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:11 schreef over_hedge het volgende:
Betalen jullie ook voor datingsites enzo?
Niet meer
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:27:08 #199
364681 over_hedge
pi_158085582
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet meer
Waarom eerst wel en nu niet meer?
pi_158085620
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom eerst wel en nu niet meer?
Het maakte geen verschil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')