Dat zei ik, het is te zwart/wit, in de stad wonen vast ook van die types die bijna nooit iets doen. Maar het valt mij op datingsites echt vaak op.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.
Niet eens naar Afrika geweest om op de foto te gaan met de negertjes, of snowboardenquote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.
Ik gok het 2e. Je hebt je mening al klaar, en zoekt bevestiging.quote:Op maandag 7 december 2015 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zei ik, het is te zwart/wit, in de stad wonen vast ook van die types die bijna nooit iets doen. Maar het valt mij op datingsites echt vaak op.
Of ik ben er extra op gefocust dat kan natuurlijk ook
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is er een site?![]()
Nee ik zit alleen op de app.
Maar voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn toch? Bij een match zou je toch gewoon het bericht moeten krijgen?
Of is dat dus een van de verschillen tussen mannen en vrouwen?
Lijkt me een vrij normaal leven?quote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Ja, prima natuurlijk. Zelf zou ik alleen niet zo snel in het diepe springen. Bleh.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou tegen gewerkt heeft het sowieso niet dat dat scheelt dan weer.
En ja het leven gaat idd door. Ga ook niet nu heel zielig alleen maar thuis zitten en niks leuks meer doen of weet ik veel wat.Alleen meteen weer te gaan date daar heb ik gewoon ff geen zin in. Kan toch?
Ik heb 20 matches. Geen enkele reageert op bericht (terwijl er ook zat zijn die eerst als een matchvote bij mij kwamen)quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.
Wat vind je precies in het diepe springen?quote:Op maandag 7 december 2015 14:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Zelf zou ik alleen niet zo snel in het diepe springen. Bleh.
Welkom bij het moderne datenquote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.
En een match word je door ook op het vinkje te drukken bij een van die mannen in het lijstje? En dan kun je chatten?quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verantwoord je toch niet joh. Iedereen komt wel eens iemand tegen waarbij het na 3 dates pats boem raak lijkt te zijn. En daar mag je i.m.o. best even van balen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je precies in het diepe springen?
Ik vind haar leuk. En als het nu echt stopt dan zou ik dat jammer vinden. En heb daarom even geen zin om met iemand anders te date. Dat komt vanzelf wel weer.
Van de rest wilde ik gewoon verder met haar date, nog geen relatie oid. Dat zou veel te snel zijn. Dus in het diepte springen valt allemaal best wel mee.
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je precies in het diepe springen?
Ik vind haar leuk. En als het nu echt stopt dan zou ik dat jammer vinden. En heb daarom even geen zin om met iemand anders te date. Dat komt vanzelf wel weer.
Van de rest wilde ik gewoon verder met haar date, nog geen relatie oid. Dat zou veel te snel zijn. Dus in het diepte springen valt allemaal best wel mee.
Fixed that.quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon veel minder wanhopig, dat verklaart het verschil
Ik krijg altijd matches door net als via die foto's te swipen. Maar er zijn vast meer manieren. Hoe je het zelf doet weet ik niet, ik ben een verwend nest dat zelf geen moeite hoeft te doenquote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En een match word je door ook op het vinkje te drukken bij een van die mannen in het lijstje? En dan kun je chatten?
En hoe stuur je zelf een chatverzoek?
Er is dus niet iets als een oneliner ofzo? Dan zou je een chatverzoek moeten sturen?
Zoals bij paiq, dat iemand je een bericht stuurt en je dat dan kunt accepteren of afwijzen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd matches door net als via die foto's te swipen. Maar er zijn vast meer manieren. Hoe je het zelf doet weet ik niet, ik ben een verwend nest dat zelf geen moeite hoeft te doen![]()
Wat bedoel je precies met oneliners?
Lijkt me dat dat wel moet lukken, maar kan het niet checken nu. Fijn dat die techsupport ook zo snel reageert. Kan best zijn dat er al 'n dag iemand anders op m'n account zit :Squote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoals bij paiq, dat iemand je een bericht stuurt en je dat dan kunt accepteren of afwijzen.
Zouden vrouwen die mogelijkheid niet hebben? Ik heb er een tijd geleden wat in rond zitten pielen en ik zag niet iets wat op het sturen van een chatverzoek leek.
Ik vond het niks, dus ik heb het weer gedeïnstalleerd, misschien toch eens opnieuw bekijken.
Ja dat mag je vinden.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.
Naar mijn mening reageer je nogal overtrokken hierop, maar wie ben ik.
Morgen is hij daar ook achter en tot die tijd fluisteren we lieve woordjes in zijn orenquote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.
Naar mijn mening reageer je nogal overtrokken hierop, maar wie ben ik.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen is hij daar ook achter en tot die tijd fluisteren we lieve woordjes in zijn oren
Niet lullig: hoe groot is de kans daadwerkelijk dat ze na een maand nog zin in je heeft? Lijkt me eerder een afkapreden. Hoe veel mensen hier hebben ook daadwerkelijk succes gehad na zo'n twijfel/afkoelperiode? Als iets echt leuk is maak je juist in een lastige/deprimerende tijd vrij voor een date, want dan heb je wat om naar uit te kijken lijkt mequote:
Wat doet de kans er toe?quote:Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet lullig: hoe groot is de kans daadwerkelijk dat ze na een maand nog zin in je heeft? Lijkt me eerder een afkapreden. Hoe veel mensen hier hebben ook daadwerkelijk succes gehad na zo'n twijfel/afkoelperiode? Als iets echt leuk is maak je juist in een lastige/deprimerende tijd vrij voor een date, want dan heb je wat om naar uit te kijken lijkt me
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef Deezertje het volgende:
Over waarom al die verschillende apps: kansen spreiden. Ik chat nu met een dame die ik al vaak voorbij heb zien komen en geliked op andere platforms, maar nu op Lovoo reageert ze wel gewoonDus als daar wat uitrolt in de vorm van een date, is het toch een kwestie van doorzetten geweest. Blijkbaar spreidt zij ook haar kansen of is ze alweer klaar met die andere apps...
Dan liked ze hem toch lekker niet? Een andere foto oid kan ook al behoorlijk verschil maken.quote:Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?
Misschien, maar nu wel een gesprek, dus of vrouwen worden zoveel belaagd door mannen dat ze 't niet weten dat ze dezelfde mensen tegenkomen, of misschien toch een andere app/setting/minder publiek etc. En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet (al heb ik niks meer gehoord van mijn superlike op dat kassameisjequote:Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?
Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet
IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieksquote:Op maandag 7 december 2015 15:48 schreef Moro het volgende:
[..]
Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.
Ik snap nu in ieder geval wel waarom sommige vrouwen niet zo snel willen afspreken. Dit zijn nog maar wildvreemde vrouwen die je stalked, ik wil er niet eens aan denken hoe je dat IRL doet.
http://link.brightcove.co(...)&bctid=4297395308001 much?quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieks
Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met iemand die in een kutdorp woonde, ging prima. De ene week kwam hij naar mij en de andere week kwam ik bij hem. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 7 december 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Over afstand: ik woon zelf ook in zo'n kutdorpje en vooral mensen die in de stad wonen hebben 't er niet zo op. Dates moeten bijna altijd plaats vinden in de stad want ze hebben geen zin (zeker in het begin niet) om naar je dorp te komen omdat er ook niet echt iets praktisch te doen is als een drankje drinken of ander plezier. En als je eenmaal vaker dates hebt mag degene die in het dorp woont meestal opdraven naar de stad toe of als je een vrouw bent die in een dorpje woont wil de man dat vaak nogal eens doen..Eigenlijk zou het 50/50 moeten gaan maar toen ik nog actief aan het daten was kon ik ook altijd maar opdraven en als ik voorstelde dat ze ook best deze kant op mocht komen ging de smoezentrommel open
Mensen die ook in een dorp wonen zijn wel makkelijker qua daten omdat ze het 'probleem' zelf ook kennen, dus afstand is dan meestal geen punt.
^quote:Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies
Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)quote:Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies
nogmaals: je kunt toch ook gewoon op een gewone datingsite mee doen en de vrouwen zelf laten beslissen of ze met je willen daten of niet?quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Zeikbeer het volgende:
Is er ook nog een datingsite/app voor echte sukkels zoals ik? Dus losers die weliswaar hobbies hebben maar altijd alles alleen doen, afgezien van mijn schrale contact van vrijwilligerswerk/studie/baan. Maar dan geen zeddnet of zoiets, want daar zitten gehandicapten en zit niemand van hbo of wo-niveau. Maar op OkC en ook in dit topic is bijna iedereen sociaal. Ik val in het niet bij al die sociale toestanden. Suggesties?
tinder heb ik ook al lang op gegeven en die andere ken ik niet eensquote:Op maandag 7 december 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)
Niet meerquote:Op maandag 7 december 2015 18:11 schreef over_hedge het volgende:
Betalen jullie ook voor datingsites enzo?
Waarom eerst wel en nu niet meer?quote:
Het maakte geen verschilquote:Op maandag 7 december 2015 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom eerst wel en nu niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |