abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158079174
Bij Lovoo zie ik alleen af en toe een "chatverzoek", vee obscure types die me "volgen" en mijn foto's liken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158079186
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.

Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
pi_158079208
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten... :O
Lijkt me een vrij normaal leven?
pi_158079215
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kan niet eens meer inloggen op Lovoo. Sta wel soms online bij m'n vriend. Techsupport een mail gestuurd, krijg ik terug dat ik vast het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Nee slimmerds, dat zeg ik dus, ik heb maar 1 e-mail adres :') en ondertussen zit er dus wel mogelijk iemand op mijn account.
Huh? Je logt toch in via FB? ..
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 14:14:15 #130
364681 over_hedge
pi_158079226
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
Was geen brief :P Een whats app ;) Alleen net wat langer dan 2 zinnen die je normaal verstuurd via whats app.

En ja van de rest is dat makkelijk oordelen :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158079238
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten... :O
Dat heb ik nou met stedelingen...
pi_158079257
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer ging jij daten?
pi_158079265
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij Lovoo zie ik alleen af en toe een "chatverzoek", vee obscure types die me "volgen" en mijn foto's liken.
Ik heb het over matches
pi_158079271
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver

Hebben jullie zoiets ook wel eens?
Keer een redelijk leuk gesprek gehad met iemand uit de achterhoek. Kom zelf uit brabant dus dat was wel een beetje een dooddoener. Sindsdien vraag ik wel wat rapper naar de woonplaats.

Redelijk leuk als in laten we een keer wat afspreken. Dat is er dus niet van gekomen.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158079313
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huh? Je logt toch in via FB? ..
Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negeren :')
pi_158079323
quote:
5s.gif Op maandag 7 december 2015 14:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij normaal leven?
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck... :@ Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158079336
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Was geen brief :P Een whats app ;) Alleen net wat langer dan 2 zinnen die je normaal verstuurd via whats app.

En ja van de rest is dat makkelijk oordelen :)
Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wanneer ging jij daten?
Een paar maanden terug. :)

En zodra Tinder klaar is met installeren.
pi_158079341
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb het over matches
Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.
pi_158079365
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck... :@ Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets :@
Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 14:19:56 #140
364681 over_hedge
pi_158079447
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?

[..]

Een paar maanden terug. :)

En zodra Tinder klaar is met installeren.
Scherm vullend is al vrij snel bij whats app :P Maar oke. En waarom ik niet. Omdat ik zelf bij de dates en all het contact wat we gehad hebben was.

Ik vind vooral de reden waarom kut. Als we geen klik gehad zouden hebben en elkaar niet leuk vinden dat is het jammer en loop ik zo weg. Maar probleem is dat we dat dus wel hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158079466
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negeren :')
Ow niet eens op gelet...

Maar ach dat geeft niet, dat zijn kerels wel gewend :*
pi_158079482
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En wat voor een spannende dingen doe jij dan allemaal?
pi_158079513
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.
Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?
pi_158079536
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
pi_158079559
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Scherm vullend is al vrij snel bij whats app :P Maar oke. En waarom ik niet. Omdat ik zelf bij de dates en all het contact wat we gehad hebben was.
Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.

quote:
Ik vind vooral de reden waarom kut. Als we geen klik gehad zouden hebben en elkaar niet leuk vinden dat is het jammer en loop ik zo weg. Maar probleem is dat we dat dus wel hebben.
Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.
pi_158079582
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?
Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoorden :)
pi_158079584
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Gewoon net zo saai als de rest dus :O
pi_158079632
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoorden :)
Is er een site? :')

Nee ik zit alleen op de app.

Maar voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn toch? Bij een match zou je toch gewoon het bericht moeten krijgen?

Of is dat dus een van de verschillen tussen mannen en vrouwen? :')
pi_158079634
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2015 @ 14:25:50 #150
364681 over_hedge
pi_158079638
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 14:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.

[..]

Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.
Nou tegen gewerkt heeft het sowieso niet dat dat scheelt dan weer. :)

En ja het leven gaat idd door. Ga ook niet nu heel zielig alleen maar thuis zitten en niks leuks meer doen of weet ik veel wat. :P Alleen meteen weer te gaan date daar heb ik gewoon ff geen zin in. Kan toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')