Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.quote:
Lijkt me een vrij normaal leven?quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...
Huh? Je logt toch in via FB? ..quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer inloggen op Lovoo. Sta wel soms online bij m'n vriend. Techsupport een mail gestuurd, krijg ik terug dat ik vast het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Nee slimmerds, dat zeg ik dus, ik heb maar 1 e-mail adresen ondertussen zit er dus wel mogelijk iemand op mijn account.
Was geen briefquote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.
Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
Dat heb ik nou met stedelingen...quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...
Wanneer ging jij daten?quote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.
Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
Ik heb het over matchesquote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij Lovoo zie ik alleen af en toe een "chatverzoek", vee obscure types die me "volgen" en mijn foto's liken.
Keer een redelijk leuk gesprek gehad met iemand uit de achterhoek. Kom zelf uit brabant dus dat was wel een beetje een dooddoener. Sindsdien vraag ik wel wat rapper naar de woonplaats.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver
Hebben jullie zoiets ook wel eens?
Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negerenquote:
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...quote:
Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?quote:Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was geen briefEen whats app
Alleen net wat langer dan 2 zinnen die je normaal verstuurd via whats app.
En ja van de rest is dat makkelijk oordelen
Een paar maanden terug.quote:
Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.quote:
Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets
Scherm vullend is al vrij snel bij whats appquote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?
[..]
Een paar maanden terug.
En zodra Tinder klaar is met installeren.
Ow niet eens op gelet...quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negeren
En wat voor een spannende dingen doe jij dan allemaal?quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets
Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.
Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.quote:Op maandag 7 december 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Scherm vullend is al vrij snel bij whats appMaar oke. En waarom ik niet. Omdat ik zelf bij de dates en all het contact wat we gehad hebben was.
Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.quote:Ik vind vooral de reden waarom kut. Als we geen klik gehad zouden hebben en elkaar niet leuk vinden dat is het jammer en loop ik zo weg. Maar probleem is dat we dat dus wel hebben.
Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoordenquote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?
Gewoon net zo saai als de rest dusquote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Is er een site?quote:Op maandag 7 december 2015 14:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoorden
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.quote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Nou tegen gewerkt heeft het sowieso niet dat dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 7 december 2015 14:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.
[..]
Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |