Ja.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver
Hebben jullie zoiets ook wel eens?
vind jij dat ook zo irritant? Of denk je dan toch 'hmm hij heeft gelijk'?quote:
Nee.quote:
Ik denk "dat maak ik verdorie zelf wel uit" en ik breek het contact af (bij Paiq bijvoorbeeld). Er is toch geen band opgebouwd want de eerste vraag is vaak "waar kom je vandaan".quote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind jij dat ook zo irritant? Of denk je dan toch 'hmm hij heeft gelijk'?
ja dat heb ik dus ook. Vraag me ook echt af waarom ze zelf niet door hebben dat ze (denk ik) eerder die reactie krijgen dan 'owja je hebt gelijk'quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk "dat maak ik verdorie zelf wel uit" en ik breek het contact af (bij Paiq bijvoorbeeld). Er is toch geen band opgebouwd want de eerste vraag is vaak "waar kom je vandaan".
Ja en ik zie het al gebeuren dat als het er op aankomt ik toch weer degene ben die elk weekend naar dat kutdorp in the middle of nowhere in Limburg mag gaan met 3 bus-overstappen en 2 stoptreinenquote:Op maandag 7 december 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook. Vraag me ook echt af waarom ze zelf niet door hebben dat ze (denk ik) eerder die reactie krijgen dan 'owja je hebt gelijk'
Whutquote:Op maandag 7 december 2015 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over afstand: ik gebruik dit ook vaak en ik krijg ook vaak te horen dat "het wel meevalt"Weer een van de vele dingen waardoor ik liever maar gewoon op delete druk
Ik heb daarbij ook nog eens echt geen zin in iemand die in 1 van die deprimerende kutdorpen om mijn stadje heen woont, dus dat maakt het wel lastig selecteren puur op afstand/genoemd aantal km's. Sowieso dat balkje bij paiq.... bijna vol, dan woont iemand 50km weg. DAT IS DUS EEN UUR PAIQ!!!!
Nog mooier dan dat vind ik de mannen die aangeven dat je "van hun kinderen echt nauwelijks iets merkt"![]()
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Als dat een maandje wachten is, dan doe je dat, als dat meteen doorgaan met swipen is, dan doe je dat.quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Oke maar even van mij afschrijven dan.
Zaterdag 3e date gehad. Hadden afgesproken bij de bios. Waren alle twee nog een beetje brak/moe van de avond er voor. Maar dat mocht de pret niet drukken. Was leuk. Nog tijdje hand in hand gezeten wat wel lief was. Na de bios nog ergens snel wat gegeten want ik moest 45 min later de trein hebben dus konden niet echt goed uiteten. Dus maar afgesproken om dit nog een keertje goed over te doen. je zou zeggen dus niks aan de hand.
Tot de volgende dag we aan het whats appen waren en bleek dat ze er mee wilde stoppen. (met elkaar zien) En niet omdat ze mij niet leuk vind. Want dat vind ze wel. Ze heeft het ook heel leuk gehad heeft ze ook meerdere keren gezegd. Met afscheid zei ze zaterdag nog: tot snel
Dat geloof ik ook wel anders waren de dates nooit zo geweest als ze waren. Maar ze wilt er mee stoppen omdat ze veel dingen aan haar hoofd heeft.Wat persoonlijke dingen dus ga ik hier verder niet op in. Maar daardoor kan ze zich niet goed concentreren op mij en heeft ze weinig tijd voor me en dat wilt ze niet. En ze vind het te snel gaan.
Toen heb ik in emotie een heel verhaal geschreven hoe ik er over dacht en wat ik vind. En dat ik haar niet zomaar kwijt wil. Dat verhaal heeft haar zo erg aan het twijfelen gebracht dat ze nu niet meer weet wat ze wilt en nu heeft ze gevraagd of ik afstand kan nemen zodat ze kan nadenken wat ze wilt. En ze zei er ook bij: als je niet op mij wilt gaan zitten wachten snap ik dat heel goed.
En nu komt het stomme... Als ieder ander aan mij dit verhaal zou vertellen dan had ik gezegd: Laat je niet aan het lijntje houden, kap er mee en zoek iemand anders. Zelfde wat mijn vrienden nu tegen mij zeggen. Maar ondertussen kan ik nu nergens anders aandenken en doe ik niets liever dan wachten om er voor haar te zijn als het nodig is.
Imo ben je gewoon een saaie drol als je daar gaat wonenquote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
WhutWat is er mis met de dorpen om je stad?
Mij een saaie drol noemenquote:Op maandag 7 december 2015 14:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Imo ben je gewoon een saaie drol als je daar gaat wonen
Stel dat ze definitief niet meer zou willen? Zou je dan meteen weer gaan swipen? Als dat niet zo is, zou ik nu ook gewoon even wachten en je emoties laten bekoelen, en anders zou ik gewoon lekker verder swipen. Wie weet vind je niks en komt ze over een maandje alsnog, en als je wel iets vind zul je d'r niet missen en is het haar verlies toch?quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Zaterdag 3e date gehad. Hadden afgesproken bij de bios. Waren alle twee nog een beetje brak/moe van de avond er voor. Maar dat mocht de pret niet drukken. Was leuk. Nog tijdje hand in hand gezeten wat wel lief was. Na de bios nog ergens snel wat gegeten want ik moest 45 min later de trein hebben dus konden niet echt goed uiteten. Dus maar afgesproken om dit nog een keertje goed over te doen. je zou zeggen dus niks aan de hand.
Tot de volgende dag we aan het whats appen waren en bleek dat ze er mee wilde stoppen. (met elkaar zien) En niet omdat ze mij niet leuk vind. Want dat vind ze wel. Ze heeft het ook heel leuk gehad heeft ze ook meerdere keren gezegd. Met afscheid zei ze zaterdag nog: tot snel
Dat geloof ik ook wel anders waren de dates nooit zo geweest als ze waren. Maar ze wilt er mee stoppen omdat ze veel dingen aan haar hoofd heeft.Wat persoonlijke dingen dus ga ik hier verder niet op in. Maar daardoor kan ze zich niet goed concentreren op mij en heeft ze weinig tijd voor me en dat wilt ze niet. En ze vind het te snel gaan.
Toen heb ik in emotie een heel verhaal geschreven hoe ik er over dacht en wat ik vind. En dat ik haar niet zomaar kwijt wil. Dat verhaal heeft haar zo erg aan het twijfelen gebracht dat ze nu niet meer weet wat ze wilt en nu heeft ze gevraagd of ik afstand kan nemen zodat ze kan nadenken wat ze wilt. En ze zei er ook bij: als je niet op mij wilt gaan zitten wachten snap ik dat heel goed.
En nu komt het stomme... Als ieder ander aan mij dit verhaal zou vertellen dan had ik gezegd: Laat je niet aan het lijntje houden, kap er mee en zoek iemand anders. Zelfde wat mijn vrienden nu tegen mij zeggen. Maar ondertussen kan ik nu nergens anders aandenken en doe ik niets liever dan wachten om er voor haar te zijn als het nodig is.
Ja aan de ene kant is het erg kortzichtig, aan de andere kant wordt het vooroordeel dat ik heb wel erg vaak bevestigd als ik toch het gesprek aanga...quote:Op maandag 7 december 2015 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij een saaie drol noemen![]()
Aan de andere kant, het staat je natuurlijk vrij om iedereen af te wijzen om wat voor reden dan ook
Denk dat het wachten gaat worden. En dan niet letterlijk zitten wachten. Maar ga ook niet opzoek naar iemand anders. Zou toch niet goed voelen.quote:Op maandag 7 december 2015 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Als dat een maandje wachten is, dan doe je dat, als dat meteen doorgaan met swipen is, dan doe je dat.
Als ze mij definitief niet meer wilt zien dan zou ik als nog niet meteen gaan swipen oid. Helemaal geen zin in.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Stel dat ze definitief niet meer zou willen? Zou je dan meteen weer gaan swipen? Als dat niet zo is, zou ik nu ook gewoon even wachten en je emoties laten bekoelen, en anders zou ik gewoon lekker verder swipen. Wie weet vind je niks en komt ze over een maandje alsnog, en als je wel iets vind zul je d'r niet missen en is het haar verlies toch?
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb veel gekke dingen gehoord, maar dit..quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant is het erg kortzichtig, aan de andere kant wordt het vooroordeel dat ik heb wel erg vaak bevestigd als ik toch het gesprek aanga...
quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!Ja. I know. Zou precies het zelfde gedacht hebben als ik het van iemand anders zou lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!Waarom zou dat niet kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja, dus even verstand boven... wat het dan ook is.quote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. I know. Zou precies het zelfde gedacht hebben als ik het van iemand anders zou lezen.
Ik kan niet eens meer inloggen op Lovoo. Sta wel soms online bij m'n vriend. Techsupport een mail gestuurd, krijg ik terug dat ik vast het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Nee slimmerds, dat zeg ik dus, ik heb maar 1 e-mail adresquote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef Faxie het volgende:
Krijgen jullie berichten op Lovoo uberhaupt te zien?
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb veel gekke dingen gehoord, maar dit..ik kom ook zovaak saaie gesprekken tegen, maar dat is niet verbonden aan de dorp/stad. Maargoed, ieder zijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |