abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158099281
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158099306
Slaap je bij je date of bij je nichtje?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:39:13 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158099468
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Over een weekje. Maar niet lang meer collega's.
Kan me weinig boeien, misschien toen ik 21 was ofzo maar nu niet meer.
pi_158099856
Ik hoop niet dat hij jeuk heeft, aangezien hij weet dat ik geen seks kán hebben momenteel. Vorige afspraak heeft hij ook niks geprobeerd. :')

Nee weet niet vind het toch raar... Maar ok we zijn allebei altijd druk.
pi_158099932
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:09 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik hoop niet dat hij jeuk heeft, aangezien hij weet dat ik geen seks kán hebben momenteel. Vorige afspraak heeft hij ook niks geprobeerd. :')

Nee weet niet vind het toch raar... Maar ok we zijn allebei altijd druk.
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158100027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?
Dat hij een afspraak afzegt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:23:52 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158100049
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:21 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik heb de afspraak staan dat ik elke vrijdag met vrienden wat ga drinken. We zien altijd wel wie er wel en niet is. Is het raar dat aankomende vrijdag op date ga?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_158100135
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:21 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat voor afspraak is of dat raar is.
En kan ook een gebaar van hem zijn: Ik wil tijd voor je maken.
pi_158100423
Van de week een afspraak afgezegd om even wat bij te kletsen met een oude date. Stel ik voor om iets te gaan doen word ze paranoïde.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:19:53 #10
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158102445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:48 schreef Moro het volgende:
Van de week een afspraak afgezegd om even wat bij te kletsen met een oude date. Stel ik voor om iets te gaan doen word ze paranoïde.
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord 8)7
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:39:38 #11
416020 K44S
The bearded man
pi_158102859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap je bij je date of bij je nichtje?
Ik heb aangegeven dat ik het geen probleem zou vinden om op de bank te gaan slapen.

Ik ben voorzichtig met dat soort dingen. Maar wie weet slaap ik wel bij mn date.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158104917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord 8)7
Vriendschap daar doe ik niet aan die fout heb ik 1x gemaakt ruim 10 jaar geleden en heb nu nog een zwak voor haar. Ze is niet eens knap ofzo maar we hebben wel een aparte band. Nooit iets mee gedaan omdat wij telkens in relaties zitten.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:39:46 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158110936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Het leven zou zo veel makkelijker zijn als mensen niet overal iets achter zoeken...
pi_158111152
Lovoo vond ik maar niets dus nu weer ees voor het eerst in een jaar poging tot Tinder doen.
pi_158111204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Koettie het volgende:
Lovoo vond ik maar niets dus nu weer ees voor het eerst in een jaar poging tot Tinder doen.
Waarom niet?
pi_158111220
Weet niet, vond het onoverzichtelijk en mn telefoon ging er niet lekker op. :P
pi_158111417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Koettie het volgende:
Weet niet, vond het onoverzichtelijk en mn telefoon ging er niet lekker op. :P
Wel wat meer menutjes inderdaad. Went wel snel hoor.
pi_158111969
Ben ik de enige bij wie de OKcupid App niet werkt?
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:44:42 #19
447051 crew  Peejtur
pi_158112736
503 service unavailable ;)
pi_158114133
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_158114250
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
pi_158114322
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:

[..]

Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.

Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat. Je hoort soms wel horror verhalen ja :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_158114379
OKcupid heeft een storing. Doet de hele dag al raar. Eerste Tinder gesprek is best oke! :)
pi_158118646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:

[..]

Been there, done that. Werd een flop, maar ik heb het iig niet voor mezelf gehouden. Enkel naaste collega's hadden een beetje door wat er speelde, andere collega's van de afdeling niet. Indien flop en over tot de orde van de dag en je zorgt ervoor dat het ook niet zo opvalt. Indien flop en je blijft maar zaniken... dan gaat het vanzelf wel opvallen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee hoor is hoe je er zelf in staat. Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat.
Dit dus. Maak er een groot drama van en het zal anderen opvallen, haal je schouders op en weer doorrr en niemand die het wat boeit.
mag het weten
pi_158118893
Hoihoi,
Ik vind een meisje uit m'n klas leuk, maar heb elke keer weer de ballen niet om haar voor een date te vragen... Bang dat het het verkeerde moment is, of bang dat het raar is, o.i.d. Wat ook wel naar is, is dat een vriendin van haar denkt dat ze me niets vindt. Ikzelf heb daar een andere mening over, ze is best geïnteresseerd in me en we moeten ook veel om elkaar lachen. Buiten de klas spreken we elkaar echter niet, maar dat komt vooral door verschillende vriendengroepen.

Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om te vragen of ze binnenkort samen huiswerk wil maken of iets wil drinken in de stad. Wat vinden jullie hiervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')