Over een weekje. Maar niet lang meer collega's.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:09 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik hoop niet dat hij jeuk heeft, aangezien hij weet dat ik geen seks kán hebben momenteel. Vorige afspraak heeft hij ook niks geprobeerd.![]()
Nee weet niet vind het toch raar... Maar ok we zijn allebei altijd druk.
Dat hij een afspraak afzegt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er nou precies raar? Dat hij tijd voor je maakt?
Ik heb de afspraak staan dat ik elke vrijdag met vrienden wat ga drinken. We zien altijd wel wie er wel en niet is. Is het raar dat aankomende vrijdag op date ga?quote:
Ligt er maar net aan wat voor afspraak is of dat raar is.quote:
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:48 schreef Moro het volgende:
Van de week een afspraak afgezegd om even wat bij te kletsen met een oude date. Stel ik voor om iets te gaan doen word ze paranoïde.
Ik heb aangegeven dat ik het geen probleem zou vinden om op de bank te gaan slapen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap je bij je date of bij je nichtje?
Vriendschap daar doe ik niet aan die fout heb ik 1x gemaakt ruim 10 jaar geleden en heb nu nog een zwak voor haar. Ze is niet eens knap ofzo maar we hebben wel een aparte band. Nooit iets mee gedaan omdat wij telkens in relaties zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Het leven zou zo veel makkelijker zijn als mensen niet overal iets achter zoeken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:19 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Tijdje terug ook zoiets gehad. Op aandringen van de ander hadden we nog vriendschappelijk contact, vervolgens weigert ze te geloven dat het vriendschappelijk bedoeld is als ik voorstel eens bij te praten met een wijntje. En daarna niks meer van gehoord
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Koettie het volgende:
Lovoo vond ik maar niets dus nu weer ees voor het eerst in een jaar poging tot Tinder doen.
Wel wat meer menutjes inderdaad. Went wel snel hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Koettie het volgende:
Weet niet, vond het onoverzichtelijk en mn telefoon ging er niet lekker op.
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is mijn collega, waarom vraag je je dit af?
Nee hoor is hoe je er zelf in staat, wij zijn heel even uit elkaar geweest, had niemand last van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Been there, done that. Werd een flop, maar ik heb het iig niet voor mezelf gehouden. Enkel naaste collega's hadden een beetje door wat er speelde, andere collega's van de afdeling niet. Indien flop en over tot de orde van de dag en je zorgt ervoor dat het ook niet zo opvalt. Indien flop en je blijft maar zaniken... dan gaat het vanzelf wel opvallen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een collega ga vragen om binnenkort eens wat af te spreken. Lijkt me vrij irritant als het een flop wordt.
Dit dus. Maak er een groot drama van en het zal anderen opvallen, haal je schouders op en weer doorrr en niemand die het wat boeit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee hoor is hoe je er zelf in staat. Maar nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |