Jij hebt een domme muts op in je UI en je bent zelf ook een domme muts.quote:
Voor die pens van jou altijd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Is het de moeite waard om popcorn te maken?
Meer om van te houden.quote:
Heb je nu mijn pener gezien?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Yes ik heb weer toegang tot kpd. Fapfapfap.
Ga je daar die hete snaps posten?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
ja ons topic is al weer 5 delen verder.quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.quote:
Ik heb er een dekbed van laten maken.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Waarom uitvergrootquote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:
Slim, dan kun je er elke nacht mee naar bed.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er een dekbed van laten maken.
Bammetje? Warme melk?quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Ik zing je wel in slaap.quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Moet jij niet ook slapen?quote:
Moet je wat harder je best doen...quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar wacht tot jij eens komt, maar je zoekt dus naar chips...
Niet die met rookworst smaak.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Lok je de vrouwen daarmee naar binnen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Daarom heb ik altijd minikrentenbollen.
Nou, dat heb ik in bed welquote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga wel even zoeken naar iets eetbaars
quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Ik zei nog...niet die rookworst.quote:
Welke letter?quote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen.
Nu heb ik misselijk.
De sterretjes?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Gaan ze het bij Humberto ook nog over restaurants hebben
DWDD pop up restaurant?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Gaan ze het bij Humberto ook nog over restaurants hebben
De letter S, van Daan. En er zat zelfs een leuke gedichtje bij.quote:
Kusjes! Welterustenquote:Op maandag 7 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen, zonder Uccie weer helaas
Doei, en ik hou van jullie allemaal.
Gewoon een luguber onbekende ISP nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Een zekere internetprovider heeft weer eens aan de router zitten kutten en nu is alles wéér fokked up. Ik word moe van die mensen, dus ik ga morgen maar eens de hele kolerezooi omzetten.
DON'T TOUCH MY INTERNETZ!!!
In principe is het allemaal wel goed hoor, maar dan pleuren ze er een patch uit om bugs in hun nieuwe crap hardware te fixen en die zorgt dan weer voor problemen in het oude spul. Of zo. En dan denk ik dat ze hopen dat je overstapt op die nieuwe mediabox teringzooi ellende van ze. Dikke lul, ik trap er een eigen router tussen en een switch.quote:Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon een luguber onbekende ISP nemen.
Goedkopere zijn soms echt beter, alleen even zoeken.
ZIGGOquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Een zekere internetprovider heeft weer eens aan de router zitten kutten en nu is alles wéér fokked up. Ik word moe van die mensen, dus ik ga morgen maar eens de hele kolerezooi omzetten.
DON'T TOUCH MY INTERNETZ!!!
Ik wilde het niet zeggen, maar er is helemaal niets mis met ziggo hoor. Die fusie met UPC is echt top!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij de stralende morgen niet bij me opgekomen om een regenpak mee te nemen haha lol.
Dit is de SC.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:57 schreef Burdie het volgende:
Is het nodig om in het topic van dat vermiste meisje in Uganda nog weer een rondje te speculeren en praten over heel andere dingen?
Hai, je moet wel oppassen dat je niet te vrolijk doet want zoals je aan de TT kan zien val je dan al snel buiten de boot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:08 schreef Burdie het volgende:
Overigens kan ik prima heel erg slow chatten, dus hoi.
Wie weet knapt iedereen er juist wel van opquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hai, je moet wel oppassen dat je niet te vrolijk doet want zoals je aan de TT kan zien val je dan al snel buiten de boot.
Dat zou wel heel welkom zijn ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie weet knapt iedereen er juist wel van op.
Deze muts is nog stommer. Joh.quote:
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
Oow. We hebben nu ipv Henk ineens Burdie.
Henk is onze mascotte, maar hij is weggelopen omdat we onaardig tegen hem deden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?
Wat een huiliequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Henk is onze mascotte, maar hij is weggelopen omdat we onaardig tegen hem deden.
Henk is iemand die het FB topic met zijn ogen dicht en al keyboard spelende nog kan vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?
Je bent een zacht ei geworden.quote:
Kijk hem knipogen, met zijn puntje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de SC.
NWS / [NWS FeedBack] Donër en zo
.
Dat zei mijn moeder ook tegen je.quote:
Oh ja. Goeie waarschuwing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is Fokker er nu niet om de nieuwe user weg te jagen.
Was jij daar bij?quote:
Ik heb een naam hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is Fokker er nu niet om de nieuwe user weg te jagen.
Gelezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie waarschuwing.
Heb je dat gehoord Burdie?
Mag ik Birdie zeggen? Dat vind ik leuker.quote:
nou enquote:
Hij gromt er ook altijd heel hard bij.quote:
dat kan ik me prima voorstellen, dat gaat heeeeeeeeeel snel weet ik toevalligquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon uitgemaakt voor homohater, kan je je dat voorstellen sp3c?
Morgen ga ik voor wielrenhater, of mannelijkekuitenhater.
De skaai is de limit.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik me prima voorstellen, dat gaat heeeeeeeeeel snel weet ik toevallig
hoelaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
Zondagavond komt Iron Sky weer op de televisie, topshow! Heb er zin in.
Was je weer aan het juichen om de winst voor Front National?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon uitgemaakt voor homohater, kan je je dat voorstellen sp3c?
Een onschuldig plaatje was voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je weer aan het juichen om de winst voor Front National?
Dit boeit helemaal niemand hoor.quote:
dump die shit tijdelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver.![]()
Ik heb wel een vriendin hoor.
lekker belangrijkquote:
Want normaal houdt dat je ook tegen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedere man heeft toch een geheim tweede mobieltje? Ja ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
bovendien kan ik hem gewoon downloaden natuurlijk maar op tv vind ik dat altijd wel prettig kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is belangrijker dan een film die je al kent.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want normaal houdt dat je ook tegen.
Nu nog niks, we eten zo chineesquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wet jullie hebben gegeten nu.
Twee patat, twee pikanto, bamischijf en ik had er een bakje pindasaus bij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Biefstuk. Alleen biefstuk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou? Of ga je me nu wegpesten?
Ik zag eigenlijk niet direct dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.
Ben ik zo androgyn?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk niet direct dat ze een vrouw is.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Wibi is altijd een beetje traag.
Ow wow, ik zie het.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staan er blauwe en roze streepjes rechts naast de posts om het geslacht aan te geven.
Wow, nooit gezienquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staan er blauwe en roze streepjes rechts naast de posts om het geslacht aan te geven.
Klopt, jij kan live in je onderbroekje kijken als je twijfeltquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mezelf staat er geen streepje.
Wat is dit nou weer?quote:
Ja daarom, denk dat Harry Henk nogal mist als 'ie zo raar gaat doen.quote:
Oja, dat streepje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, jij kan live in je onderbroekje kijken als je twijfelt.
Iedereen mist Henk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, denk dat Harry Henk nogal mist als 'ie zo raar gaat doen.
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn er al pics gevraagd van Birdie?
Maar niet gepost zo te zien?quote:
Privacy ftw.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, alsof ooit iemand daar gehoor aan geeft.
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over etenquote:
Een SC naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Ik ben niet vadsig, ik ben gewoon fucking groot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Zozo...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Privacy ftw.
Er staat geloof ik wel een pic van mijn poes in m'n fobo.
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, grapje tussendoor moet kunnen toch?
En sindsdien is het hier een humorloze bende?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.
Ik zeg niet dat zijn grappen ook daadwerkelijk grappig waren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
En sindsdien is het hier een humorloze bende?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mezelf staat er geen streepje.
Ik ben ook niet vadsig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mani ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Zeg nog een keer hoe arm je bent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Heeft niks met geld te maken, ik eet gewoon niet veel. AL is dat wel handig in combinatie met dat arm zijn ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg nog een keer hoe arm je bent.
Is die mad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote jij Henk even, naar mij luistert hij niet.
Zo'n onderwaterstraal in je anus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Over 87 jaar kan ik een bad nemen
Ja, het gaat nu over illegaal giftig afval dumpen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
2Doc is wel goed, kijk bijna alles terug.
Ik lig er gewoon in nu hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zaterdag pas.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?
Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, zaterdag pas.
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
FNV heb ik maar laten gaan. Nu advocaat. Als het goed is komt die vrijdag met een antwoord en plan. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 december 2015 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die jurist?
Oh zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
Kan je dat niet anders regelen?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben op 4 januari weer terug. Kom om 6 uur aan, om 9 uur werken
Ik vind dat ik ook gebruik moet kunnen maken van die regel.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:04 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier mogen anderen echt niet gaan uitlachen om hun matige grammatica.
*deze regeltjequote:Op woensdag 9 december 2015 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook gebruik moet kunnen maken van die regel.
Ik wilde nog een beetje aardig zijn tegen Fokker.quote:
Ben je weer zen Yoki?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
NerdvrouwenNet even een ruim half uurtje met ziggo gebeld, kreeg ik een vrouw aan de lijn..
Blijkt ze er helemaal verstand van te hebben en heb ik potverdikkie toch een heet nerdgesprekje gehad, BOHH!!!
Nu komt er volgende week een monteur langs omdat SNAFU. Dus doe ik even een AP'tje opzetten via de laptop zodat ik toch waaifaai op mijn telefoon heb.
Gaat mij dan ook niet om de grammatica, maar om het eisen van een minuut gratis winkelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:04 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier mogen anderen echt niet gaan uitlachen om hun matige grammatica.
Ik stel het echt zeer op prijs dat je dit plaatje hebt gepost lieverd.quote:
Nou, ik moet even onder de koude douche gaan staanquote:
twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
Net als Hitler.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
[ afbeelding ]twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
[ afbeelding ]twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
quote:Time heeft IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi op twee gezet en de Republikein Donald Trump op drie.
Ik zou haar niet doen, ook al heeft ze een hakenkruis boven haar anus getatoeëerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
Ik vermaak me wel met de klopjacht op Trump.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef Mani89 het volgende:
Donald J. Trump had het meer verdiend.
Ik vermaak me sowieso met Trump, al maanden. The gift that keeps on giving. En de primaries zijn nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met de klopjacht op Trump.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vermaak me sowieso met Trump, al maanden. The gift that keeps on giving. En de primaries zijn nog niet eens begonnen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:53:59I told you @TIME Magazine would never pick me as person of the year despite being the big favorite They picked person who is ruining Germany reageer retweet
Ah. Dat klinkt al stukken beter.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
FNV heb ik maar laten gaan. Nu advocaat. Als het goed is komt die vrijdag met een antwoord en plan. Ben benieuwd
De man is zo'n heerlijke compromisloze schreeuwlelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:53:59I told you @TIME Magazine would never pick me as person of the year despite being the big favorite They picked person who is ruining Germany reageer retweet
Gast.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben op 4 januari weer terug. Kom om 6 uur aan, om 9 uur werken
Ik ging gewoon eten hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe nu maar weer normaal, zaadcel.
Wat is het probleem? Gewoon opetenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
Crap...gooi ik mijn pasta in de pan, zie ik dat het voor 3 personen is
Timmerfrans die Tourist LeMC gaat aanprijzenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Halina bij DWDD, specularium heeft zijn broek al uitgedaan.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Gewoon opetenIk ben ook pasta aan het koken.
WTF, dat heb ik gedaan...wat voor pigmeëen eten zo weinig???quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Gewoon opetenIk ben ook pasta aan het koken.
Was het een AH recept? Daar kook je voor 2 als het een recept voor 4 is.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
WTF, dat heb ik gedaan...wat voor pigmeëen eten zo weinig???
Ik kan er niet goed naar luisteren, hij blijft ook maar doorlullen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans die Tourist LeMC gaat aanprijzen
ja het was ook een pak verse pasta van de AH, die ravioli met ricotta/spinazie.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was het een AH recept? Daar kook je voor 2 als het een recept voor 4 is.
Oh is die lekker? Klinkt wel goed.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja het was ook een pak verse pasta van de AH, die ravioli met ricotta/spinazie.
Fransje? Ja ik ben hem ook kwijt ondertussen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan er niet goed naar luisteren, hij blijft ook maar doorlullen.
Dit is wel tof, Caesar in Brabant.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fransje? Ja ik ben hem ook kwijt ondertussen.
Ja, staat wel op glutenvrij maar dat proef je verder niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is die lekker? Klinkt wel goed.
Jammer alleen dat nooit iemand Caesar goed uitspreekquote:Op woensdag 9 december 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is wel tof, Caesar in Brabant.
Is het saisar volgens jou?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat nooit iemand Caesar goed uitspreek
Kaisar al je het fonetisch uitspreektquote:
Keesar.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaisar al je het fonetisch uitspreektHet woord keizer is niet voor niets van Caesar afgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |