Wat is dit nou weer?quote:
Ja daarom, denk dat Harry Henk nogal mist als 'ie zo raar gaat doen.quote:
Oja, dat streepje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, jij kan live in je onderbroekje kijken als je twijfelt.
Iedereen mist Henk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, denk dat Harry Henk nogal mist als 'ie zo raar gaat doen.
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn er al pics gevraagd van Birdie?
Maar niet gepost zo te zien?quote:
Privacy ftw.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, alsof ooit iemand daar gehoor aan geeft.
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over etenquote:
Een SC naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Ik ben niet vadsig, ik ben gewoon fucking groot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Zozo...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Privacy ftw.
Er staat geloof ik wel een pic van mijn poes in m'n fobo.
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, grapje tussendoor moet kunnen toch?
En sindsdien is het hier een humorloze bende?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.
Ik zeg niet dat zijn grappen ook daadwerkelijk grappig waren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
En sindsdien is het hier een humorloze bende?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mezelf staat er geen streepje.
Ik ben ook niet vadsig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mani ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Zeg nog een keer hoe arm je bent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Heeft niks met geld te maken, ik eet gewoon niet veel. AL is dat wel handig in combinatie met dat arm zijn ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg nog een keer hoe arm je bent.
Is die mad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote jij Henk even, naar mij luistert hij niet.
Zo'n onderwaterstraal in je anus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Over 87 jaar kan ik een bad nemen
Ja, het gaat nu over illegaal giftig afval dumpen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
2Doc is wel goed, kijk bijna alles terug.
Ik lig er gewoon in nu hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zaterdag pas.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?
Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, zaterdag pas.
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
FNV heb ik maar laten gaan. Nu advocaat. Als het goed is komt die vrijdag met een antwoord en plan. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 december 2015 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die jurist?
Oh zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
Kan je dat niet anders regelen?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben op 4 januari weer terug. Kom om 6 uur aan, om 9 uur werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |