Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over etenquote:
Een SC naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Ik ben niet vadsig, ik ben gewoon fucking groot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn we hier allemaal. In deze SC gaat het dan ook elke avond over eten
Zozo...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Privacy ftw.
Er staat geloof ik wel een pic van mijn poes in m'n fobo.
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, grapje tussendoor moet kunnen toch?
En sindsdien is het hier een humorloze bende?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij Henk voor de grapjes.
Ik zeg niet dat zijn grappen ook daadwerkelijk grappig waren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
En sindsdien is het hier een humorloze bende?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mezelf staat er geen streepje.
Ik ben ook niet vadsig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mani ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Zeg nog een keer hoe arm je bent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet vadsig maar ik eet ook amper wat.
Heeft niks met geld te maken, ik eet gewoon niet veel. AL is dat wel handig in combinatie met dat arm zijn ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg nog een keer hoe arm je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |