Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
quote:Op zondag 15 november 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar the fuck haal jij je döner?
Niet natuurlijk, ik moet gewoon aardappelen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar the fuck haal jij je döner?
Vind ik wel authentiek.quote:Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Puntjes heb ik verkeerd in de TT gezet
Lekker shaggie er na ook waarschijnlijk?quote:Op zondag 15 november 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, ik moet gewoon aardappelen.
En geen flauwekulletjes.
Onder de partytent voor de deur.quote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker shaggie er na ook waarschijnlijk?
Als je er maar van geniet!quote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder de partytent voor de deur.
Nu niet meer.quote:Op maandag 16 november 2015 00:25 schreef madam-april het volgende:
And he's backhttp://forum.fok.nl/user/history/447286
Tipje: quote zijn post niet. En plaats ook geen linkjes naar zijn topics en of posts.quote:Op maandag 16 november 2015 01:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoeveel accounts heeft die wel niet
Doe ik ook niet?quote:Op maandag 16 november 2015 01:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tipje: quote zijn post niet. En plaats ook geen linkjes naar zijn topics en of posts.
De modjes zijn al aan het verwijderen op volle toeren. Elk linkje en quote moeten ze daarbovsnop dan ook nog verwijderen. Dat is dus opeens veel meer werk.
Help ze dis een handje en doe dat niet.
Indirect reageren kan wel volgensmij (?) zolang beschaafd.
Iemand die al vanaf 20:30 bezig is honderden topics te openen.quote:Op maandag 16 november 2015 01:57 schreef Ringo het volgende:
Wat is dit voor mafkees?
http://forum.fok.nl/topic/2263452
http://forum.fok.nl/topic/2263456
Mijn complimenten voor je volharding.quote:Op maandag 16 november 2015 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die al vanaf 20:30 bezig is honderden topics te openen.
Er waren gelukkig meer nachtbrakers.(mods) Waren we erg blij mee.quote:Op maandag 16 november 2015 02:06 schreef Hathor het volgende:
Je zou bijna kunnen spreken van een aanslag dan.Volhardend is ie wel, dat moet je hem nageven.
Dankjewel. Vond het irri, maar had het erger gevonden wanneer er niet zoveel hulp was. Hij was irritant snelquote:Op maandag 16 november 2015 12:15 schreef Hathor het volgende:
Overuren dus.Prima gedaan wel, complimenten.
Is dat account nu ook voorgoed weg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |