quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef YazooW het volgende:
Ik heb een poll geplaatst in het topic: NWS / Circa 127 doden bij schietpartijen in Parijs #27
De poll bestond uit de volgende vraag: Zou jij een vuurwapen willen hebben?
Waarom is deze verwijderd?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou het gewoon ontopic, topic wordt onleesbaar zo.
Gisteren werd er 10x zo hard gemod.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Er wordt opeens veel gemod ja. Waarom? Gisteren niet.
quote:
Oke. Niet mee eens maar ik respecteer je besluit de poll te verwijderen. Zal hem niet meer posten.quote:
Dit is, mits het een beetje normaal gebracht wordt, toegestaan. Al ligt het bij die laatste weer wat lastiger omdat het dan vaak over andere users gaat. De grens ligt hier vooral bij de oproepen tot geweld, mensen mogen religie kut vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oproepen tot deportatie van minderheden is dat toegestaan? Een religie een "haatreligie" noemen? Uitroepen als; We moeten de oorlog verklaren aan de Islam? Users die elkaar ondersteunen/aanmoedigen om geen begrip/respect te hebben voor islamieten?
Topics verpesten met persoonlijk gedoe is vaak veel storender dan wat rare posts met krachttermen erin. Users gaan bespreken die niet in het topic zitten vind ik zelf altijd vrij kinderachtig. Daar wordt op gemod.quote:Termen als beroepsmoslims zodra islamitische fok-users zich verweren zijn gewoon prima? Of kreten als Takiyya zodra islamtische fok-users iets zeggen zijn niet desastreus voor een topic?
Hoezo is zo'n livetopic überhaupt de plek waar een groepje users gezamenlijk moet kunnen kankeren op een religie?
Overigens iets wat me gisterennacht ook opviel; in een ander forum waar ik vaker post word nogal fel gemod op grappen en grollen over users die zelf niet meeposten. In mijn ogen is dit volledig terecht, maar wat is de nieuws policy hieromtrent?
En is FOK & het betreffende livetopic de juiste plek om gezamenlijk te kankeren op de Islam?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is, mits het een beetje normaal gebracht wordt, toegestaan. Al ligt het bij die laatste weer wat lastiger omdat het dan vaak over andere users gaat. De grens ligt hier vooral bij de oproepen tot geweld, mensen mogen religie kut vinden.
[..]
Wellicht dat je het eea. hebt gemist, kan door de snelheid inderdaad voorkomen. Maar volgens mij heb ik gisteren een paar reports geplaatst bij posts die naar een user verwezen die zogenaamd in een opvangkamp in Libanon zou zitten etc.quote:Topics verpesten met persoonlijk gedoe is vaak veel storender dan wat rare posts met krachttermen erin. Users gaan bespreken die niet in het topic zitten vind ik zelf altijd vrij kinderachtig. Daar wordt op gemod.
Het is alleen wel een livetopic, emoties lopen hoog op en door de snelheid is het niet mogelijk om alles aan te pakken of te sturen. Maar dat regelt zichzelf meestal wel.
Dat krijg je dus als er geen nieuws meer binnenkomt midden in de nacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En is FOK & het betreffende livetopic de juiste plek om gezamenlijk te kankeren op de Islam?
Zal even kijken of ik iets terug kan vinden.quote:Wellicht dat je het eea. hebt gemist, kan door de snelheid inderdaad voorkomen. Maar volgens mij heb ik gisteren een paar reports geplaatst bij posts die naar een user verwezen die zogenaamd in een opvangkamp in Libanon zou zitten etc.
Daar gaan mods sowieso niet over.quote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Nintex het volgende:
Vraag aan de mods. Als mensen over de schreef gaan en op FOK! Jihadistische uitspraken doen of duidelijk ISIS aanhangers zijn. Rapporteren jullie dan de usernames en IP adressen bij de veiligheidsdiensten?
Je bent nu met een inhaalrace bezigquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gisteren werd er 10x zo hard gemod.
En heeft ie niks beters te doen op zondagavondquote:
We zijn er druk mee bezig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:01 schreef starla het volgende:
Ik word een beetje leip van ene xstar-nogwat die elke 10 seconden een topic opent over een bepaalde mod die censuur zou toepassen.
Ik ben hier niet om een ban te vragen, maar moeder in de hemel, kan iets gedaan worden om het op te laten houden?
Bvd
Krijg ik ook een keer bezoek.quote:Op zondag 15 november 2015 23:14 schreef leeell het volgende:
Hoor allemaal nare dingen over je Specularium, blijf je er wel koeltjes onder? straks staat ie om 02:00 voor je raam met een bijl
Lekker 3 dagen uit je kont plassen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Anders kom ik wel langs, met döner ofzo
Heeft je piemol ook eens vakantie.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker 3 dagen uit je kont plassen.
Waar the fuck haal jij je döner?quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker 3 dagen uit je kont plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |