Is die mad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote jij Henk even, naar mij luistert hij niet.
Zo'n onderwaterstraal in je anus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Over 87 jaar kan ik een bad nemen
Ja, het gaat nu over illegaal giftig afval dumpen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
2Doc is wel goed, kijk bijna alles terug.
Ik lig er gewoon in nu hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zaterdag pas.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens bij je vriendin?
Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, zaterdag pas.
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
FNV heb ik maar laten gaan. Nu advocaat. Als het goed is komt die vrijdag met een antwoord en plan. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 december 2015 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die jurist?
Oh zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit was in Groningen btw. Hotel. Voor werk.
Kan je dat niet anders regelen?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben op 4 januari weer terug. Kom om 6 uur aan, om 9 uur werken
Ik vind dat ik ook gebruik moet kunnen maken van die regel.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:04 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier mogen anderen echt niet gaan uitlachen om hun matige grammatica.
*deze regeltjequote:Op woensdag 9 december 2015 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook gebruik moet kunnen maken van die regel.
Ik wilde nog een beetje aardig zijn tegen Fokker.quote:
Ben je weer zen Yoki?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
NerdvrouwenNet even een ruim half uurtje met ziggo gebeld, kreeg ik een vrouw aan de lijn..
Blijkt ze er helemaal verstand van te hebben en heb ik potverdikkie toch een heet nerdgesprekje gehad, BOHH!!!
Nu komt er volgende week een monteur langs omdat SNAFU. Dus doe ik even een AP'tje opzetten via de laptop zodat ik toch waaifaai op mijn telefoon heb.
Gaat mij dan ook niet om de grammatica, maar om het eisen van een minuut gratis winkelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:04 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier mogen anderen echt niet gaan uitlachen om hun matige grammatica.
Ik stel het echt zeer op prijs dat je dit plaatje hebt gepost lieverd.quote:
Nou, ik moet even onder de koude douche gaan staanquote:
twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
Net als Hitler.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
[ afbeelding ]twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
[ afbeelding ]twitter:TIME twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:45:31Angela Merkel is TIME’s 2015 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/Be7EjFlRS2 https://t.co/3YLPZJYSlq reageer retweet
quote:Time heeft IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi op twee gezet en de Republikein Donald Trump op drie.
Ik zou haar niet doen, ook al heeft ze een hakenkruis boven haar anus getatoeëerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha
Ik vermaak me wel met de klopjacht op Trump.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef Mani89 het volgende:
Donald J. Trump had het meer verdiend.
Ik vermaak me sowieso met Trump, al maanden. The gift that keeps on giving. En de primaries zijn nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met de klopjacht op Trump.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vermaak me sowieso met Trump, al maanden. The gift that keeps on giving. En de primaries zijn nog niet eens begonnen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:53:59I told you @TIME Magazine would never pick me as person of the year despite being the big favorite They picked person who is ruining Germany reageer retweet
Ah. Dat klinkt al stukken beter.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
FNV heb ik maar laten gaan. Nu advocaat. Als het goed is komt die vrijdag met een antwoord en plan. Ben benieuwd
De man is zo'n heerlijke compromisloze schreeuwlelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:53:59I told you @TIME Magazine would never pick me as person of the year despite being the big favorite They picked person who is ruining Germany reageer retweet
Gast.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben op 4 januari weer terug. Kom om 6 uur aan, om 9 uur werken
Ik ging gewoon eten hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe nu maar weer normaal, zaadcel.
Wat is het probleem? Gewoon opetenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
Crap...gooi ik mijn pasta in de pan, zie ik dat het voor 3 personen is
Timmerfrans die Tourist LeMC gaat aanprijzenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Halina bij DWDD, specularium heeft zijn broek al uitgedaan.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Gewoon opetenIk ben ook pasta aan het koken.
WTF, dat heb ik gedaan...wat voor pigmeëen eten zo weinig???quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Gewoon opetenIk ben ook pasta aan het koken.
Was het een AH recept? Daar kook je voor 2 als het een recept voor 4 is.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
WTF, dat heb ik gedaan...wat voor pigmeëen eten zo weinig???
Ik kan er niet goed naar luisteren, hij blijft ook maar doorlullen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans die Tourist LeMC gaat aanprijzen
ja het was ook een pak verse pasta van de AH, die ravioli met ricotta/spinazie.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was het een AH recept? Daar kook je voor 2 als het een recept voor 4 is.
Oh is die lekker? Klinkt wel goed.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja het was ook een pak verse pasta van de AH, die ravioli met ricotta/spinazie.
Fransje? Ja ik ben hem ook kwijt ondertussen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan er niet goed naar luisteren, hij blijft ook maar doorlullen.
Dit is wel tof, Caesar in Brabant.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fransje? Ja ik ben hem ook kwijt ondertussen.
Ja, staat wel op glutenvrij maar dat proef je verder niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is die lekker? Klinkt wel goed.
Jammer alleen dat nooit iemand Caesar goed uitspreekquote:Op woensdag 9 december 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is wel tof, Caesar in Brabant.
Is het saisar volgens jou?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat nooit iemand Caesar goed uitspreek
Kaisar al je het fonetisch uitspreektquote:
Keesar.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaisar al je het fonetisch uitspreektHet woord keizer is niet voor niets van Caesar afgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |