Jij hebt een domme muts op in je UI en je bent zelf ook een domme muts.quote:
Voor die pens van jou altijd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Is het de moeite waard om popcorn te maken?
Meer om van te houden.quote:
Heb je nu mijn pener gezien?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Yes ik heb weer toegang tot kpd. Fapfapfap.
Ga je daar die hete snaps posten?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
ja ons topic is al weer 5 delen verder.quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.quote:
Ik heb er een dekbed van laten maken.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Waarom uitvergrootquote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:
Slim, dan kun je er elke nacht mee naar bed.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er een dekbed van laten maken.
Bammetje? Warme melk?quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Ik zing je wel in slaap.quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Moet jij niet ook slapen?quote:
Moet je wat harder je best doen...quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar wacht tot jij eens komt, maar je zoekt dus naar chips...
Niet die met rookworst smaak.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Lok je de vrouwen daarmee naar binnen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Daarom heb ik altijd minikrentenbollen.
Nou, dat heb ik in bed welquote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga wel even zoeken naar iets eetbaars
quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Ik zei nog...niet die rookworst.quote:
Welke letter?quote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen.
Nu heb ik misselijk.
De sterretjes?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Gaan ze het bij Humberto ook nog over restaurants hebben
DWDD pop up restaurant?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Gaan ze het bij Humberto ook nog over restaurants hebben
De letter S, van Daan. En er zat zelfs een leuke gedichtje bij.quote:
Kusjes! Welterustenquote:Op maandag 7 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen, zonder Uccie weer helaas
Doei, en ik hou van jullie allemaal.
Gewoon een luguber onbekende ISP nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Een zekere internetprovider heeft weer eens aan de router zitten kutten en nu is alles wéér fokked up. Ik word moe van die mensen, dus ik ga morgen maar eens de hele kolerezooi omzetten.
DON'T TOUCH MY INTERNETZ!!!
In principe is het allemaal wel goed hoor, maar dan pleuren ze er een patch uit om bugs in hun nieuwe crap hardware te fixen en die zorgt dan weer voor problemen in het oude spul. Of zo. En dan denk ik dat ze hopen dat je overstapt op die nieuwe mediabox teringzooi ellende van ze. Dikke lul, ik trap er een eigen router tussen en een switch.quote:Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon een luguber onbekende ISP nemen.
Goedkopere zijn soms echt beter, alleen even zoeken.
ZIGGOquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Een zekere internetprovider heeft weer eens aan de router zitten kutten en nu is alles wéér fokked up. Ik word moe van die mensen, dus ik ga morgen maar eens de hele kolerezooi omzetten.
DON'T TOUCH MY INTERNETZ!!!
Ik wilde het niet zeggen, maar er is helemaal niets mis met ziggo hoor. Die fusie met UPC is echt top!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij de stralende morgen niet bij me opgekomen om een regenpak mee te nemen haha lol.
Dit is de SC.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:57 schreef Burdie het volgende:
Is het nodig om in het topic van dat vermiste meisje in Uganda nog weer een rondje te speculeren en praten over heel andere dingen?
Hai, je moet wel oppassen dat je niet te vrolijk doet want zoals je aan de TT kan zien val je dan al snel buiten de boot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:08 schreef Burdie het volgende:
Overigens kan ik prima heel erg slow chatten, dus hoi.
Wie weet knapt iedereen er juist wel van opquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hai, je moet wel oppassen dat je niet te vrolijk doet want zoals je aan de TT kan zien val je dan al snel buiten de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |