Jij hebt een domme muts op in je UI en je bent zelf ook een domme muts.quote:
Voor die pens van jou altijd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Is het de moeite waard om popcorn te maken?
Meer om van te houden.quote:
Heb je nu mijn pener gezien?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Yes ik heb weer toegang tot kpd. Fapfapfap.
Ga je daar die hete snaps posten?quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
ja ons topic is al weer 5 delen verder.quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.quote:
Ik heb er een dekbed van laten maken.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Waarom uitvergrootquote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik toch al uitvergroot aan de muur hangen.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:
Slim, dan kun je er elke nacht mee naar bed.quote:Op maandag 7 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er een dekbed van laten maken.
Bammetje? Warme melk?quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Ik zing je wel in slaap.quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen chips meer gekocht dit weekend...en ik heb nu echt trek.
Zo kan ik niet slapen
Moet jij niet ook slapen?quote:
Moet je wat harder je best doen...quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar wacht tot jij eens komt, maar je zoekt dus naar chips...
Niet die met rookworst smaak.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Lok je de vrouwen daarmee naar binnen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Daarom heb ik altijd minikrentenbollen.
Nou, dat heb ik in bed welquote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga wel even zoeken naar iets eetbaars
quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop wel een zak chips voor je.
Ik zei nog...niet die rookworst.quote:
Welke letter?quote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen.
Nu heb ik misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |