Dat zou wel heel welkom zijn ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie weet knapt iedereen er juist wel van op.
Deze muts is nog stommer. Joh.quote:
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
Oow. We hebben nu ipv Henk ineens Burdie.
Henk is onze mascotte, maar hij is weggelopen omdat we onaardig tegen hem deden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?
Wat een huiliequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Henk is onze mascotte, maar hij is weggelopen omdat we onaardig tegen hem deden.
Henk is iemand die het FB topic met zijn ogen dicht en al keyboard spelende nog kan vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie is Henk en waarom? Kwam die hier ook per ongeluk omdat hij het FB topic niet kon vinden?
Je bent een zacht ei geworden.quote:
Kijk hem knipogen, met zijn puntje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de SC.
NWS / [NWS FeedBack] Donër en zo
.
Dat zei mijn moeder ook tegen je.quote:
Oh ja. Goeie waarschuwing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is Fokker er nu niet om de nieuwe user weg te jagen.
Was jij daar bij?quote:
Ik heb een naam hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is Fokker er nu niet om de nieuwe user weg te jagen.
Gelezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie waarschuwing.
Heb je dat gehoord Burdie?
Mag ik Birdie zeggen? Dat vind ik leuker.quote:
nou enquote:
Hij gromt er ook altijd heel hard bij.quote:
dat kan ik me prima voorstellen, dat gaat heeeeeeeeeel snel weet ik toevalligquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon uitgemaakt voor homohater, kan je je dat voorstellen sp3c?
Morgen ga ik voor wielrenhater, of mannelijkekuitenhater.
De skaai is de limit.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik me prima voorstellen, dat gaat heeeeeeeeeel snel weet ik toevallig
hoelaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
Zondagavond komt Iron Sky weer op de televisie, topshow! Heb er zin in.
Was je weer aan het juichen om de winst voor Front National?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon uitgemaakt voor homohater, kan je je dat voorstellen sp3c?
Een onschuldig plaatje was voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je weer aan het juichen om de winst voor Front National?
Dit boeit helemaal niemand hoor.quote:
dump die shit tijdelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver.![]()
Ik heb wel een vriendin hoor.
lekker belangrijkquote:
Want normaal houdt dat je ook tegen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedere man heeft toch een geheim tweede mobieltje? Ja ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
bovendien kan ik hem gewoon downloaden natuurlijk maar op tv vind ik dat altijd wel prettig kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is belangrijker dan een film die je al kent.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want normaal houdt dat je ook tegen.
Nu nog niks, we eten zo chineesquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wet jullie hebben gegeten nu.
Twee patat, twee pikanto, bamischijf en ik had er een bakje pindasaus bij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Biefstuk. Alleen biefstuk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou? Of ga je me nu wegpesten?
Ik zag eigenlijk niet direct dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.
Ben ik zo androgyn?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk niet direct dat ze een vrouw is.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Wibi is altijd een beetje traag.
Ow wow, ik zie het.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staan er blauwe en roze streepjes rechts naast de posts om het geslacht aan te geven.
Wow, nooit gezienquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staan er blauwe en roze streepjes rechts naast de posts om het geslacht aan te geven.
Klopt, jij kan live in je onderbroekje kijken als je twijfeltquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mezelf staat er geen streepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |