Een onschuldig plaatje was voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je weer aan het juichen om de winst voor Front National?
Dit boeit helemaal niemand hoor.quote:
dump die shit tijdelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver.![]()
Ik heb wel een vriendin hoor.
lekker belangrijkquote:
Want normaal houdt dat je ook tegen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedere man heeft toch een geheim tweede mobieltje? Ja ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
bovendien kan ik hem gewoon downloaden natuurlijk maar op tv vind ik dat altijd wel prettig kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is belangrijker dan een film die je al kent.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want normaal houdt dat je ook tegen.
Nu nog niks, we eten zo chineesquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wet jullie hebben gegeten nu.
Twee patat, twee pikanto, bamischijf en ik had er een bakje pindasaus bij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Biefstuk. Alleen biefstuk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou? Of ga je me nu wegpesten?
Ik zag eigenlijk niet direct dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin wat ze hier zeggen, ik pest nooit vrouwen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |