Mag ik mijn zachte, poezelige vrouwenhandje eventjes op jouw ronde vrouwenbilletjes laten rustenquote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik mijn zachte, poezelige vrouwenhandje eventjes op jouw ronde vrouwenbilletjes laten rusten?
Mogguh cobraquote:
Even m'n handjes opwarmenquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
It would be an honor and a privilege
Je mag ze ook best opwarmen aan m'n goedgevormde derrière hoor. Kan het lijenquote:
quote:
inb4: beter dan een nagel in je scheurquote:
Is waar, thoquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
inb4: beter dan een nagel in je scheur
Zoveel warmte op deze vroege ochtendquote:
Too early for this shitquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
inb4: beter dan een nagel in je scheur
Is ook wel nodig met die koude gure wind.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoveel warmte op deze vroege ochtend
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel nodig met die koude gure wind.
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.quote:
Wij van WC-eendquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.
Jij weetquote:
Oh dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom denkt iedereen hier dat hij/zij mooie billen heeft
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Handtekening uitdelen, overal op de foto. Moeilijke leef.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.
In sommige steden mag ik niet meer komen vanwege de verkeerschaos die mijn bil daar veroorzaakt
Zie je de overeenkomst met jouw posts over je eigen leven?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.
In sommige steden mag ik niet meer komen vanwege de verkeerschaos die mijn bil daar veroorzaakt
Mag ik je handtekening op m'n bil?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik keek in de spiegel gisteravond.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineensquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je de overeenkomst met jouw posts over je eigen leven?
Soms he? Vraag ik me af... Wordt jij nou nooit moe van jezelf als je jezelf terug leest?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineens
Nogmaals, jouw billen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms he? Vraag ik me af... Wordt jij nou nooit moe van jezelf als je jezelf terug leest?
Denken moet je aan een paard overlaten. Heeft een groter hoofd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Mijn sarcasme ontgaat je.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineens
Raak je er ooit aan gewend?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Handtekening uitdelen, overal op de foto. Moeilijke leef.
Handafdruk zal je bedoelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening op m'n bil?
Nope. Maar doet er verder niet toe, is een kwestie van gewoon spelen met de kaarten die je gekregen hebt. Want zoals een groot filosoof ooit zei, 'Niet meer aan denken, het heeft toch geen nut, want vanaf het begin zijn je kaarten geschud'quote:
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?quote:
Dat doen enkel vrouwen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?
Zou kunnen.quote:
Uiteraard. Veel leuker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Jullie staan enkel te helicopteren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?![]()
Liever je handtekening. Dan kan ik hem laten tatoeëren. Kan met je handafdruk ook wel, maar dan denken mannen voortaan dat ze precies daar moeten meppen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Moet die niet in US?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wijze woorden zeg. Wijs man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Maar doet er verder niet toe, is een kwestie van gewoon spelen met de kaarten die je gekregen hebt. Want zoals een groot filosoof ooit zei, 'Niet meer aan denken, het heeft toch geen nut, want vanaf het begin zijn je kaarten geschud'
Als jij denkt dat mijn billen er zo uit zien, heb jij OF niet goed gekeken, OF je hebt een totaal andere user in je hoofdquote:
Oh echt wel. Stiekem een beetje op mijn tenen staan zodat ie nog mooier uitkomtquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?
Laat maar waaien
WTF lul je man. Dit zijn prima billenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hier
"Te dikke billen"quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hier
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh echt wel. Stiekem een beetje op mijn tenen staan zodat ie nog mooier uitkomt
Rly?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Dat is net zoiets als teveel bier, of te lekker eten.Tering.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Eeeuhm, nee.....gewoon neequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Heb je toestemming gevraagd om mijn billen te postenquote:
Ik help de mannen graag op wegquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Liever je handtekening. Dan kan ik hem laten tatoeëren. Kan met je handafdruk ook wel, maar dan denken mannen voortaan dat ze precies daar moeten meppen.
Bwehehehehehequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.quote:
Dat is hier helaas nodig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.![]()
Of moet hier alles perfect gedefinieerd worden met elke uitzondering?
Ow ja, auti feestje hier, probeer ik altijd te vergeten.quote:
Ja hihi :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.![]()
Of moet hier alles perfect gedefinieerd worden met elke uitzondering?
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, auti feestje hier, probeer ik altijd te vergeten.
Ik denk dat 2 % van alle vrouwen een echt mooie kont heeft, opmerkelijk en ergens ook wel heuglijk dat ze allemaal hier zittenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer lelijke dikke konten zijn dan mooie, eigenlijk.
Dat ben ik met je eens. Ik zie liever een wat kleinere ronde bil dan een hele flinke.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hierbij vergeleken heb ik een mooi rond kontjequote:
Er word hier eigenlijk maar 1 vrouwenkont vaak genoemd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat 2 % van alle vrouwen een echt mooie kont heeft, opmerkelijk en ergens ook wel heuglijk dat ze allemaal hier zitten
Dat sowieso, al mag die van jou er zeker zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar plukt Art de vruchten van kan je eigenlijk wel zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, al mag die van jou er zeker zijn.
Ik heb grote handen, dus ik heb liever een bil die ik goed vast kan pakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zie liever een wat kleinere ronde bil dan een hele flinke.
Door de persoon zelf, jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Er word hier eigenlijk maar 1 vrouwenkont vaak genoemd.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, dus ik heb liever een bil die ik goed vast kan pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe niet zo geheimzinnig. SPILL ITquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb een andere in gedachten, waar vooral anderen het altijd over hebben
Oh, dan weet ik het niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb een andere in gedachten, waar vooral anderen het altijd over hebben
Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig. SPILL IT
Ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.
k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening over haters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:48 schreef MissMSX het volgende:
Mijn reet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening over haters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt op te lossen...quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan voelt mijn andere bil zich achter gesteld
Na zelf een balletje op te gooien, jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.
k.
Ja ik begin er echt zelf over jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na zelf een balletje op te gooien, ja. Maar goed, zal wel een goeie bil zijn dan.
Nu toch weer?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt zelf over ja
1 van de 10 keer misschien.
Lees eens terug zou ik zeggen.quote:
Best wel vaak ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt zelf over ja
1 van de 10 keer misschien.
Tief op man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind LoLa wel een type voor een prachtig kontje eigenlijk
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
Moet je ook gewoon doen. Als jij vindt dat je een goede kont hebt, zeg het gewoon.
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.quote:
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.
Ik vind jouw mond mooi.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.
En mooie ogen
En dat was het ook wel
Zou ik zeker doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.
Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat priktquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
De ogen van mijn datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
De ogen van mijn dateBen je gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prikken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat prikt
Ik denk het ja.quote:
[..]
De ogen van mijn dateAwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheeltquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prikken?
Branden in de hel bedoel je
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheelt
Zo oppervlakkigquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had je kontje ook moeten laten zien
Mooi rond toch?quote:
Ja dat zeg ik, een mooi oppervlak.quote:
Wil je je huid niet jong en fris houden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adres
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Aww... wat een harde struggles ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Ik word al jonger geschat dus uhhhquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wil je je huid niet jong en fris houden?![]()
http://www.healthylives.n(...)-en-voorkomt-rimpels
[..]
De ogen van mijn dateWats geburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aww... wat een harde struggles ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?
Heb je.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.
En mooie ogen
En dat was het ook wel
Ik word er altijd wel blij van als ik zo'n gerucht de wereld in help en dat het wordt overgenomen door anderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word al jonger geschat dus uhhh![]()
En dan maar rimpels hoor
* LovelyLady zingt mee
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Whud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Zie je er zo underage uit dat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
Ja maar jij bent ook net 14 johquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet naar de Actionquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker weertje buiten. Echt top. Helemaal mijn ding.
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie je er zo underage uit dat?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
50.000 O+
Vergeet je driedubbele stormplu niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
Niet gezien? Goed topic wel heur.quote:
Naah. Ik had t best nog een date gegund.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik vind je posts schijtirritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n legitimatie gewoon bij, dus ik krijg het zelf ook meequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
It's beyond my controlquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je posts schijtirritant
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
hehequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
It's beyond my control
Gelukkig voor jullie ben ik ff kas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hnngggquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet gezien? Goed topic wel heur.
R&P / Leuke vrouw loopt blauwtje bij kort ventje.
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Ik geloof daar echt niks vanquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Bij daten hoort nu eenmaal een blauwtje lopen af en toe, niet dat ik dat veel gewend ben
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?
Pareltje tochquote:
Wel jammer dat hij dicht isquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pareltje toch
Beetje lang, maar worth it.
Klopt. Is er wel over gesproken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.
Dat topic. Die TS.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck itquote:
Jezus wat een topic.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Je hebt vrijwillig de 60kg grens overschreden? Nou nouquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
het is natuurlijk ook maar wat je telt als blauwtje lopen. ..quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Is er wel over gesproken?
Straks denk je beide dat de ander het wel weer leuk gevonden heeft...
Compleet fake maar wel leuk geschreven ergensquote:
welke eer? Het is maar een date. Is het echt zo erg als iemand zegt 'het was gezellig maar nee dankje'? Zegt toch niks over jou als persoonquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.
Zeggen dat ik t wel leuk vond en vragen of we nog eens afspreken voelt zo alsof ik em een afwijzing in de mond leg, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Hou liever de eer aan mezelf en dat voelt zo wanhopig ofzo.
Gewoon graag of niet toch, hups opbokken en verderquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeggen dat ik t wel leuk vond en vragen of we nog eens afspreken voelt zo alsof ik em een afwijzing in de mond leg, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Kloon van jou?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet fake maar wel leuk geschreven ergens![]()
Zie: "Hij antwoordde dat hij problemen had op zijn werk en of ik mee wil naar Parijs: hij moest vakantiegangers afzetten"
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke eer? Het is maar een date. Is het echt zo erg als iemand zegt 'het was gezellig maar nee dankje'? Zegt toch niks over jou als persoon
Ook dat een beetje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon graag of niet toch, hups opbokken en verder
Snap je wel. Soms merk je gewoon een bepaalde mate van afstandelijkheid. Dan zou ik het ook liever laten doodbloeden dan om duidelijkheid vragen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'
Maar dat zal ie idd wel niet zeggen![]()
tja ik zit niet in jouw WhatsApp gesprekken of zo maar er kunnen zo veel redenen zijn dat het nu even anders of minder isquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'
Verblind door zijn mooie ogen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook dat een beetje.
Als ik em nou helemaal geweldig vond ofzo was t misschien nog een ander verhaal, maar da's t ook niet. Dus waarom dan trekken aan een dood paard? Lastig lastig.
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatiequote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap je wel. Soms merk je gewoon een bepaalde mate van afstandelijkheid. Dan zou ik het ook liever laten doodbloeden dan om duidelijkheid vragen.
Yats#2quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Je maakt van een paar dates wel een beetje een drama hoor, Silk....
Dit, en het siert vrouwen ook altijd wel als ze een beetje onbereikbaar lijken te zijn en klasse uitstralen, dat wanhopige stoot nogal afquote:
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatie
Je hoeft niet gedachten te kunnen lezen in dit leven, waarom denken sommige mensen dat tochquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar beter dan dat couldhave/shouldhave/wouldhave gevoel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Je maakt van een paar dates wel een beetje een drama hoor, Silk....
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar beter dan dat couldhave/shouldhave/wouldhave gevoel.
Maar het gevoel dat ze afgewezen is heeft ze alsnog al... Alleen dan heeft ze meer duidelijkheid...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.
Kun je zelf een einde aan makenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl t me eigenlijk niet eens veel boeit als ik em niet meer zie, da's het erge.
Maar het frustreert me gewoon dat t op deze manier moet
Beetje zinloos, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl t me eigenlijk niet eens veel boeit als ik em niet meer zie, da's het erge.
Dit zou een zin van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.If it could have, it would have.
dan laat het gewoon gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga voor permanente verbetering van mijn eigen persoonlijkheid. Als ik feedback kan krijgen wil ik deze ook graag meenemen en verwerken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.If it could have, it would have.
Graag of niet toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou een zin van mij kunnen zijn
Straks denkt hij exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan neem je het wel heel persoonlijk op wanneer iemand je niet ziet zitten. Soms is er gewoon niet genoeg chemie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga voor permanente verbetering van mijn eigen persoonlijkheid. Als ik feedback kan krijgen wil ik deze ook graag meenemen en verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
oh.....quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef SiIk het volgende:
Als ik em nou helemaal geweldig vond ofzo was t misschien nog een ander verhaal, maar da's t ook niet.
Ik doe helemaal niet precies hetzelfde, aangezien ik gewoon contact zoek en poog gezellig te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan laat het gewoon gaan![]()
En je doet zelf precies het zelfde?
Juistem, ik zit zo dus echt in elkaar, in de liefde, in mijn werk, in mijn wezen, like it or not maar het leeft wel erg prettig en ik omring me ook met mensen die zo een beetje in elkaar zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]Ennn dat was weer genoeg internet voor vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In maart...ahumquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zondag pas, helemaal niet soon.
Klopt, want ik ben ook een emo bitch als het om zulke shit gaat. Neemt niet weg dat ik graag wil weten wat wie en hoe, en met onvoldoende chemie neem ik natuurlijk ook genoegen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het wel heel persoonlijk op wanneer iemand je niet ziet zitten. Soms is er gewoon niet genoeg chemie.
"Hoi, ik hoor niets meer van je dus, dus ik ga ervan uit dat dit het was. Mazzel!"quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Duidelijk zijn is moeilijk voor sommige mensenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatie
Omdat we allemaal anders zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Jullie zeggen ook allemaal wat anders, wat fijn.
Zoveel mensen zo veel wensen. Maar ik gok wel dat er een algehel consensus is onder het mom van, stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Heb je al eerder een date gehad waarbij het contact was doodgebloed? En heb je daar later nog mee gezeten?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
I like thisquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Hoi, ik hoor niets meer van je dus, dus ik ga ervan uit dat dit het was. Mazzel!"
Nee, ik wijs ze gewoon altijd netjes af, zo ben ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je al eerder een date gehad waarbij het contact was doodgebloed? En heb je daar later nog mee gezeten?
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, ik wijs ze gewoon altijd netjes af, zo ben ik
Het is ook in elke situatie anders... Jij weet exact wat hij stuurt. Wij moeten een beetje gokken aan de hand van jouw verhaal...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Omdat jij gewoon super interessant bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet hoe ik zou reageren als dat gebeurt. Heb nog nooit meegemaakt dat ik wel geïnteresseerd was en de ander niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon super interessant bent.
Hier zou ik goed op gaan. Serieus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Hoi, ik hoor niets meer van je dus, dus ik ga ervan uit dat dit het was. Mazzel!"
Nu gaat dat nogal lastig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Maar jij word toch ook niet afgewezen?
Lolquote:
Iedereen kijkt dan ook vanuit zijn eigen kennis, ervaring en persoonlijkheid naar jouw verhaal. Uiteindelijk kun alleen jij bepalen welke manier van handelen het best bij jou past.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Retorische vraag...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vestig je daar echt je hoop op?
Ik kom serieus nooit verder dan de eerste datequote:
Da's waar, maar om nou alle details op het internet te pleuren is ook weer zo wat hèquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Het is ook in elke situatie anders... Jij weet exact wat hij stuurt. Wij moeten een beetje gokken aan de hand van jouw verhaal...
Want misschien geeft ie wel hele duidelijke hints, we just don't know
Alsof jij je niet om de achtentwintig minuten zelf een veer in je eigen reet steektquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Loljezelf compleet de hemel in prijzen en als een ander 'n veer in d'r reet krijgt zo reageren
Komt je beste kant boven?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij je niet om de achtentwintig minuten zelf een veer in je eigen reet steekt
Daten is dan ook stom.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kom serieus nooit verder dan de eerste date
Tenzij t gewoon in het echt ontstaat.
Maar goed, zoveel date ik niet dus misschien is het ook weer niet helemaal representatief.
[..]
Da's waar, maar om nou alle details op het internet te pleuren is ook weer zo wat hè
Ik weet dat sommigen dat graag doen, maar mijn ding is het niet.
Harder zuigen skat, dit werkt zo niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Als het voor mij niet werkt zeg ik het gewoon hoor.
Dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef SiIk het volgende:
Da's waar, maar om nou alle details op het internet te pleuren is ook weer zo wat hè
Ik weet dat sommigen dat graag doen, maar mijn ding is het niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen kijkt dan ook vanuit zijn eigen kennis, ervaring en persoonlijkheid naar jouw verhaal. Uiteindelijk kun alleen jij bepalen welke manier van handelen het best bij jou past.
Weet je wel welke type man op je valt? Ik zie daar ook vaak onkunde en onwetendheid in.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kom serieus nooit verder dan de eerste date
Tenzij t gewoon in het echt ontstaat.
Dat isquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:21 schreef Harmankardon het volgende:
Fripsel en UitStraling, het nieuwe SC-stel
Kun je beter met een leuke gast gaan die je begrijpt en je jeugdige voorkomen waardeert.quote:
Misschien moet ik echt maar weer gaan daten. Bietje kijken hoe ik in de markt ligquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Bij mij kwamen de eerste afwijzingen ook pas toen ik 30 was. Vanaf dat moment gaat alles gewoon minder
Kon je m'n hoofd nu maar zienquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig als je louter goede kanten hebt
Kan het je afradenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt maar weer gaan daten. Bietje kijken hoe ik in de markt lig
Ik vind t eigenlijk wel leuk juist.quote:
Hosti als bijvrouwquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je beter met een leuke gast gaan die je begrijpt en je jeugdige voorkomen waardeert.
Voor vrouwenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Bij mij kwamen de eerste afwijzingen ook pas toen ik 30 was. Vanaf dat moment gaat alles gewoon minder
dat werkt alleen als je man bentquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt maar weer gaan daten. Bietje kijken hoe ik in de markt lig
Work in progressquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je beter met een leuke gast gaan die je begrijpt en je jeugdige voorkomen waardeert.
Hebben we al iemand op het oog?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t diep van binnen wel weet, maar opzoek ga naar de verkeerde typesquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel welke type man op je valt? Ik zie daar ook vaak onkunde en onwetendheid in.
We kunnen ook een open relatie doen natuurlijk. Best of both worlds.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een date-haat hiero.Ik doe mee.
Handafdruk in je gezicht jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je geen dagcreme meer op hoeven doen
ik vrees voor wanneer ik 40 benquote:
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaalquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat werkt alleen als je man bent
Voor vrouwen is er geen markt. Mannen willen bijna altijd (en nou niet allemaal gaan zeiken, ik charcheer maar er zit echt een enorme kern van waarheid in)
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Harder zuigen skat, dit werkt zo niet.
Maar veel mannen zijn niet zoals jij, dus helaas geen realistische afspiegeling dit. Zie ook tig posts over al die arrogante kutwijven die daar ook naar leven enzo..quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaal
Ik heb nog niet eens over 30 nagedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vrees voor wanneer ik 40 ben
I knowquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu gaat dat nogal lastig.Maar ik bracht mezelf in het verleden nooit in de positie om afgewezen te worden, omdat ik op voorhand al aardig kon inschatten of de ander mij zag zitten of niet.
ik gok dat ze dat alleen maar prettig vindenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaal
Ah johquote:
Oehoe nee. Mannen die dat gevoel bij me oproepen kunnen beter uit m'n buurt blijven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze felheid trekt me dan wel weer
Andersom, welke mannen vallen op je en valt je dat op als je gewoon in de kroeg hangt zonder dat je op zoek bent?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t diep van binnen wel weet, maar opzoek ga naar de verkeerde types
Maar die zelfkennis heb ik dan in ieder geval wel weer. En ik ben nog jong, dus ik geniet graag van de fouten die ik maak.
Met haar heb ik tot nu toe de meeste klikquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vestig je daar echt je hoop op?
Ik heb geen date haatquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een date-haat hiero.Ik doe mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |