Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat priktquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
De ogen van mijn datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
De ogen van mijn dateBen je gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prikken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat prikt
Ik denk het ja.quote:
[..]
De ogen van mijn dateAwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheeltquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prikken?
Branden in de hel bedoel je
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheelt
Zo oppervlakkigquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had je kontje ook moeten laten zien
Mooi rond toch?quote:
Ja dat zeg ik, een mooi oppervlak.quote:
Wil je je huid niet jong en fris houden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adres
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Aww... wat een harde struggles ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Ik word al jonger geschat dus uhhhquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wil je je huid niet jong en fris houden?![]()
http://www.healthylives.n(...)-en-voorkomt-rimpels
[..]
De ogen van mijn dateWats geburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aww... wat een harde struggles ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?
Heb je.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.
En mooie ogen
En dat was het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |