Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig. SPILL IT
Ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.
k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening over haters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:48 schreef MissMSX het volgende:
Mijn reet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening over haters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt op te lossen...quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan voelt mijn andere bil zich achter gesteld
Na zelf een balletje op te gooien, jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd over de bil van sil.
k.
Ja ik begin er echt zelf over jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na zelf een balletje op te gooien, ja. Maar goed, zal wel een goeie bil zijn dan.
Nu toch weer?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt zelf over ja
1 van de 10 keer misschien.
Lees eens terug zou ik zeggen.quote:
Best wel vaak ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt zelf over ja
1 van de 10 keer misschien.
Tief op man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind LoLa wel een type voor een prachtig kontje eigenlijk
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
Moet je ook gewoon doen. Als jij vindt dat je een goede kont hebt, zeg het gewoon.
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.quote:
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.
Ik vind jouw mond mooi.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.
En mooie ogen
En dat was het ook wel
Zou ik zeker doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vind ik dat ik goeie tieten heb. Die ik vrijdag in een rode jurk ga stouwen waarin ze mooi uitkomen.
Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat priktquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
De ogen van mijn datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
De ogen van mijn dateBen je gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prikken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als m'n ogen maar gespaard blijven. Godver dat prikt
Ik denk het ja.quote:
[..]
De ogen van mijn dateAwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheeltquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prikken?
Branden in de hel bedoel je
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je ogen heel erg dichtgeknepen houden en hopen dat je een doekje krijgt scheelt
Zo oppervlakkigquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had je kontje ook moeten laten zien
Mooi rond toch?quote:
Ja dat zeg ik, een mooi oppervlak.quote:
Wil je je huid niet jong en fris houden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De gene die denkt een kwakkie in mijn gezicht te kunnen lozen is bij mij sowieso al aan het verkeerde adres
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Aww... wat een harde struggles ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Ik word al jonger geschat dus uhhhquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wil je je huid niet jong en fris houden?![]()
http://www.healthylives.n(...)-en-voorkomt-rimpels
[..]
De ogen van mijn dateWats geburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aww... wat een harde struggles ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry. je wilde klagen over je date / ex- date? whut happened?
Heb je.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook goede tieten heb.
En mooie ogen
En dat was het ook wel
Ik word er altijd wel blij van als ik zo'n gerucht de wereld in help en dat het wordt overgenomen door anderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word al jonger geschat dus uhhh![]()
En dan maar rimpels hoor
* LovelyLady zingt mee
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Whud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Zie je er zo underage uit dat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
Ja maar jij bent ook net 14 johquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet naar de Actionquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker weertje buiten. Echt top. Helemaal mijn ding.
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie je er zo underage uit dat?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vergeet je driedubbele stormplu niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
Niet gezien? Goed topic wel heur.quote:
Naah. Ik had t best nog een date gegund.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik vind je posts schijtirritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n legitimatie gewoon bij, dus ik krijg het zelf ook meequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
It's beyond my controlquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je posts schijtirritant
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
hehequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
It's beyond my control
Gelukkig voor jullie ben ik ff kas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hnngggquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet gezien? Goed topic wel heur.
R&P / Leuke vrouw loopt blauwtje bij kort ventje.
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Ik geloof daar echt niks vanquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Bij daten hoort nu eenmaal een blauwtje lopen af en toe, niet dat ik dat veel gewend ben
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?
Pareltje tochquote:
Wel jammer dat hij dicht isquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pareltje toch
Beetje lang, maar worth it.
Klopt. Is er wel over gesproken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.
Dat topic. Die TS.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck itquote:
Jezus wat een topic.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Je hebt vrijwillig de 60kg grens overschreden? Nou nouquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
het is natuurlijk ook maar wat je telt als blauwtje lopen. ..quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Is er wel over gesproken?
Straks denk je beide dat de ander het wel weer leuk gevonden heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |