Vergeef me voor deze rant die deze post gaat worden, maar ik ervaar nu een mengeling van nijdigheid, frustratie en ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan-gevoel
Nou, zijn jullie benieuwd waar dit over gaat? Dat komt mooi uit, want ik POPEL om mijn verhaal kwijt te kunnen. Lees en verbaas je!
Ik heb een jaar lang bij een overheidsbedrijf gewerkt, vervolgens kwam er een betere aanbod op mijn pad waar ik gretig op in ben gegaan.
Hoe het allemaal begon:
De recepionist van de organisatie was een Indonesisch ventje (hij wilde nooit zijn leeftijd zeggen, maar ik schat rond 40 en ik ben begin 20). Meneer had van anderen gehoord dat er een leuk meisje was komen werken (ik bleek dat meisje te zijn). DIt mannetje was mij nooit opgevallen, totdat ik opmerkte dat hij me in het bedrijfsrestaurant vaak speciaal aankeek en begroette. Hij sprak me op een gegeven moment aan via Lync (bedrijfschat).
Ik stond er -achteraf gezien- behoorlijk naief in. Ik dacht dat hij echt een vriend was en het goed bedoelde. Ik ben van nature wel verlegen en ik denk dat hij daar wellicht misbruik van wilde maken, omdat ik niet snel aansluiting bij anderen had. Op dat moment was ik me natuurlijk van geen kwaad bewust en ging van het goede uit.
Collega's vroegen aan me wat hij nu van me moest, iedereen was verbaasd. Hij kwam ook opeens naast me staan toen ik werkte, wilde vaak aandacht. Ik bleef vriendelijk. Ik bleef ook vriendelijk ondanks dat hij een onooglijk, smerig ventje was (en dit zeg ik achteraf omdat ik nu zijn ware aard ken en dat hij ook inside een onooglijk, smerig, vies ventje is)
Welnu, zijn gedrag veranderde. Hij liep na afloop vaak met me mee naar de tramhalte en ik zei maar ja, omdat ik hem zielig vond. Hij vroeg me vaak mee uit, maar door de drukte had ik daar op het moment totaal geen tijd voor. Ik wilde voorlopig vrienden blijven en dat vond hij sowieso goed.
Op een gegeven moment veranderde hij zijn tactiek, bij de liften plaatste hij opeens zijn hand om mijn middel en ik ging awkward opschuiven.
Hij vroeg een keer of ik nog maagd was en hij vertelde over zijn tripjes naar chinese massagesalons met happy endings (

). Deze opmerkingen merkte hij dus afzonderlijk van elkaar op en ik kapte seksueel getinte gesprekken meteen af door over iets anders te beginnen.
Nog een rare opmerking die mij goed is bijgebleven is dat hij zei dat hij me nu wel kon ontvoeren en me in zijn huis op handen zou dragen. Ik deed deze opmerking af als een off-opmerking, hij bedoelde het vast niet zo.
Ik bleef ondanks alles vriendelijk en ging nog steeds van het positieve uit en dacht geen slechte dingen. Hij vroeg me tijdens een serieus gesprek (ging over enkele dingen waar ik mee zat) of ik een warm gevoel ervoer en dat hij dat wel had (DE GOORLAP!). Het ventje had allemaal verrotte tanden en enkele gapende gatten vulden zijn mond waar tanden hoorden te zitten. Ik moest er niet aan denken, maar goed dacht ik bij mezelf....wie weet??? Gaat om het hart he (domdomdomdom, want die was ook verneukt).
We wisselden emailadressen uit en hij was zooooo verdrietig dat ik wegging en tijdens het laatste gesprek zei hij dat ik wel naief was, ik antwoordde dat ik er voor koos om zo te zijn, omdat ik liever van het positieve uit wilde gaan, achterdochtigheid vond ik zonde van mijn energie. Maar dat ik heus wel wist dat er ''slechte'' mensen rondlopen, ik zat liever in mijn Lala-Land.
Na een aantal weken stuurde hij een mail met hoe het gaat. Tweede mail vroeg hij me mee naar Spanje (nee, geen tijd). Daarna vroeg ik hoe het met hem ging (hij negeerde die mail compleet). Na 1 maand stuurde ik een mail over waarom hij niet meer reageerde. Hij antwoordde dat hij problemen had op zijn werk en of ik mee wil naar Parijs: hij moest vakantiegangers afzetten (ik kon niet, want tentamenweken). Ik stuurde daarna wat terug en of ik in de week van 15 nov. even kon langskomen? Ik had niet bijgezet waarom, maar ik zit met een probleem waar ik hulp bij nodig had (niets bijzonders verder). Geen ENKELE reactie, dit is nu al bijna 3 weken geleden.
Maar hij negeert me nu, wat denken jullie? En dat terwijl ik het goede tussen zijn bullshit door probeerde te zien. Lachte terwijl hij om aandacht smeekte en toch gesprekjes aanging en nu word ik als oud vuil aan de kant gezet, lijkt het?
Wat heb ik verkeerd gedaan in dit verhaal.
Samenvatting: ''Onooglijk ventje''
- 1.59 m
- Verrotte tanden, veel tanden zijn uitgevallen.
- Tandvleesbloedingen
- Smoezelig rotkop
- Fors
- Lelijk
- Kalend
- Op facebook heeft hij als favo-pagina's: ''yes, she squats'' en '' i like trained butts''.
PRO: ik dacht hij een goed hart had.
Ik
- 1.73 m
- slank
- 57 kg
- maten 95-65-92
- Golvend haar