Ik word er altijd wel blij van als ik zo'n gerucht de wereld in help en dat het wordt overgenomen door anderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik kan hier niet eens een beetje rustig klagen zonder dat t over mn billen gaat.
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word al jonger geschat dus uhhh![]()
En dan maar rimpels hoor
* LovelyLady zingt mee
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Yeah hey
Alright (right now)
We'll spend the night together
Wake up and live forever
Whud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
K weet niet. T was opzich wel leuk en nu bloedt t dood.
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Zie je er zo underage uit dat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
Ja maar jij bent ook net 14 johquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan m'n legitimatie beter op m'n voorhoofd plakken
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nu krijg ik van die struggles uit dat topic van gisteren over die chick die het niet eerlijk vond dat ze werd afgewezen door iemand omdat het andersom had moeten zijn [ afbeelding ]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet naar de Actionquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker weertje buiten. Echt top. Helemaal mijn ding.
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie je er zo underage uit dat?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vergeet je driedubbele stormplu niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet naar de Action
Plakband is op
Niet gezien? Goed topic wel heur.quote:
Naah. Ik had t best nog een date gegund.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij had het willen afkappen voordat hij de kans kreeg het dood laten te bloeden?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet. Maar bier, sigaretten, de kroeg, wiet ik heb 'm altijd nodig. M'n vriend en beste vriendin nooit, tot ik erbij ben.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik vind je posts schijtirritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n legitimatie gewoon bij, dus ik krijg het zelf ook meequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Bij mij is het complete plaatje wat aantrekkelijk is. Mooie vrouwelijke vormen, knappe kop en een gigantische penis
It's beyond my controlquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je posts schijtirritant
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als ik mijn pedo ding wil doen moet ik mijn tinder eens een keer aanslingeren en jou superliken?Ik krijg namelijk wel altijd gewoon wiet mee. *wink wink nudge nudge*
hehequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel zaadvragend.
Hou je een beetje van facials?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
It's beyond my control
Gelukkig voor jullie ben ik ff kas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |