Hnngggquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jouw gigantische penis in 1 van die vrouwelijke vormen toch?
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet gezien? Goed topic wel heur.
R&P / Leuke vrouw loopt blauwtje bij kort ventje.
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Ik geloof daar echt niks vanquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Bij daten hoort nu eenmaal een blauwtje lopen af en toe, niet dat ik dat veel gewend ben
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo bloedt het dood? Waarom doe je daar niks aan?
Pareltje tochquote:
Wel jammer dat hij dicht isquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pareltje toch
Beetje lang, maar worth it.
Klopt. Is er wel over gesproken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
T moet wel een beetje van 2 kanten komen he.
Dat topic. Die TS.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck itquote:
Jezus wat een topic.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Naah. Ik had t best nog een date gegund.
Je hebt vrijwillig de 60kg grens overschreden? Nou nouquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
het is natuurlijk ook maar wat je telt als blauwtje lopen. ..quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van goed vooraf inschatten denk ik, beetje mensenkennis enzo, laatste blauwtje dat ik liep was toen ik 16 was, vond 't knapste meisje van school leuk en ik zei dat tegen haar, ze zei nee maar ze vond me wel leuk en koppelde me aan haar beste vriendin, was toch wel pijnlijk ergens maar goed tien jaar later kwam ik haar dronken tegen in de kroeg en hebben we alsnog de nacht samen doorgebracht, ze was helaas wel verdubbeld in gewicht inmiddels maar goed fuck it
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Is er wel over gesproken?
Straks denk je beide dat de ander het wel weer leuk gevonden heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |