Hosti als bijvrouwquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je beter met een leuke gast gaan die je begrijpt en je jeugdige voorkomen waardeert.
Voor vrouwenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Bij mij kwamen de eerste afwijzingen ook pas toen ik 30 was. Vanaf dat moment gaat alles gewoon minder
dat werkt alleen als je man bentquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt maar weer gaan daten. Bietje kijken hoe ik in de markt lig
Work in progressquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je beter met een leuke gast gaan die je begrijpt en je jeugdige voorkomen waardeert.
Hebben we al iemand op het oog?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t diep van binnen wel weet, maar opzoek ga naar de verkeerde typesquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel welke type man op je valt? Ik zie daar ook vaak onkunde en onwetendheid in.
We kunnen ook een open relatie doen natuurlijk. Best of both worlds.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt maar weer gaan daten. Bietje kijken hoe ik in de markt lig
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een date-haat hiero.Ik doe mee.
Handafdruk in je gezicht jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je geen dagcreme meer op hoeven doen
ik vrees voor wanneer ik 40 benquote:
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaalquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat werkt alleen als je man bent
Voor vrouwen is er geen markt. Mannen willen bijna altijd (en nou niet allemaal gaan zeiken, ik charcheer maar er zit echt een enorme kern van waarheid in)
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Harder zuigen skat, dit werkt zo niet.
Maar veel mannen zijn niet zoals jij, dus helaas geen realistische afspiegeling dit. Zie ook tig posts over al die arrogante kutwijven die daar ook naar leven enzo..quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaal
Ik heb nog niet eens over 30 nagedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vrees voor wanneer ik 40 ben
I knowquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu gaat dat nogal lastig.Maar ik bracht mezelf in het verleden nooit in de positie om afgewezen te worden, omdat ik op voorhand al aardig kon inschatten of de ander mij zag zitten of niet.
ik gok dat ze dat alleen maar prettig vindenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, totaal niet, 95 procent van de vrouwen zie ik dus echt niet als bedmateriaal
Ah johquote:
Oehoe nee. Mannen die dat gevoel bij me oproepen kunnen beter uit m'n buurt blijven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze felheid trekt me dan wel weer
Andersom, welke mannen vallen op je en valt je dat op als je gewoon in de kroeg hangt zonder dat je op zoek bent?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t diep van binnen wel weet, maar opzoek ga naar de verkeerde types
Maar die zelfkennis heb ik dan in ieder geval wel weer. En ik ben nog jong, dus ik geniet graag van de fouten die ik maak.
Met haar heb ik tot nu toe de meeste klikquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vestig je daar echt je hoop op?
Ik heb geen date haatquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een date-haat hiero.Ik doe mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |