Compleet fake maar wel leuk geschreven ergensquote:
welke eer? Het is maar een date. Is het echt zo erg als iemand zegt 'het was gezellig maar nee dankje'? Zegt toch niks over jou als persoonquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.
Zeggen dat ik t wel leuk vond en vragen of we nog eens afspreken voelt zo alsof ik em een afwijzing in de mond leg, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Hou liever de eer aan mezelf en dat voelt zo wanhopig ofzo.
Gewoon graag of niet toch, hups opbokken en verderquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.
Zeggen dat ik t wel leuk vond en vragen of we nog eens afspreken voelt zo alsof ik em een afwijzing in de mond leg, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Hou liever de eer aan mezelf en dat voelt zo wanhopig ofzo.
Kloon van jou?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet fake maar wel leuk geschreven ergens![]()
Zie: "Hij antwoordde dat hij problemen had op zijn werk en of ik mee wil naar Parijs: hij moest vakantiegangers afzetten"
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke eer? Het is maar een date. Is het echt zo erg als iemand zegt 'het was gezellig maar nee dankje'? Zegt toch niks over jou als persoon
Ook dat een beetje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon graag of niet toch, hups opbokken en verder
Snap je wel. Soms merk je gewoon een bepaalde mate van afstandelijkheid. Dan zou ik het ook liever laten doodbloeden dan om duidelijkheid vragen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'
Maar dat zal ie idd wel niet zeggen![]()
tja ik zit niet in jouw WhatsApp gesprekken of zo maar er kunnen zo veel redenen zijn dat het nu even anders of minder isquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het voelt meer als 'goh domme doos, snap je mn hints niet dan het is toch volledig duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb!'
Verblind door zijn mooie ogen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook dat een beetje.
Als ik em nou helemaal geweldig vond ofzo was t misschien nog een ander verhaal, maar da's t ook niet. Dus waarom dan trekken aan een dood paard? Lastig lastig.
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatiequote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap je wel. Soms merk je gewoon een bepaalde mate van afstandelijkheid. Dan zou ik het ook liever laten doodbloeden dan om duidelijkheid vragen.
Yats#2quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Je maakt van een paar dates wel een beetje een drama hoor, Silk....
Dit, en het siert vrouwen ook altijd wel als ze een beetje onbereikbaar lijken te zijn en klasse uitstralen, dat wanhopige stoot nogal afquote:
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatie
Je hoeft niet gedachten te kunnen lezen in dit leven, waarom denken sommige mensen dat tochquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar beter dan dat couldhave/shouldhave/wouldhave gevoel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Je maakt van een paar dates wel een beetje een drama hoor, Silk....
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar beter dan dat couldhave/shouldhave/wouldhave gevoel.
Maar het gevoel dat ze afgewezen is heeft ze alsnog al... Alleen dan heeft ze meer duidelijkheid...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deal niet goed met afwijzing, dus liever niet.
Kun je zelf een einde aan makenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl t me eigenlijk niet eens veel boeit als ik em niet meer zie, da's het erge.
Maar het frustreert me gewoon dat t op deze manier moet
Beetje zinloos, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl t me eigenlijk niet eens veel boeit als ik em niet meer zie, da's het erge.
Dit zou een zin van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.If it could have, it would have.
dan laat het gewoon gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |